וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזהו של איביץ' ישודרג כדי למנוע אפשרות עזיבה

26.12.2018 / 7:10

במכבי תל אביב שבעים ממאמנים שעזבו אחרי עונה אחת ויישבו עם איביץ' על פתיחת חוזהו ושדרוגו משמעותית, וגם: המודל לחיקוי של המאמן, ההצטיינות של סבוריט, והמו"מ עם חלוץ א.א.ק

קובי אליהו

1. מכבי תל אביב לא תיתן לאיביץ' לעזוב בתום עונה אחת

אחרי הניצחון המשכנע 0:3 על היריבה הגדולה הפועל באר שבע, במכבי תל אביב החליטו לפעול כדי להבטיח שוולדאן איביץ' המאמן הסרבי יישאר גם בעונה הבאה בקבוצה ובתקופה הקרובה יישבו איתו על פתיחת החוזה לעונה הבאה ושדרוגו בצורה משמעותית. איביץ' הוא המשתכר הנמוך ביותר מבין המאמנים הזרים שאימנו במכבי תל אביב בתקופת מיטש גולדהאר. חוזהו מסתכם ב-350 אלף יורו נטו ויש לו מענק אליפות גבוה שיפצה אותו על אובדן מענק הליגה האירופית שהיה צריך לקבל אם מכבי תל אביב לא היתה מודחת בשלב הפלייאוף על ידי סרפסבורג הנורבגית.

לאיביץ' יש חוזה גם לעונה הבאה וכפי שפורסם כאן, החוזה שלו יתחדש אוטומטית לעונה שלישית בעקבות זכייתו הצפויה באליפות העונה. יחד עם זה, במכבי תל אביב כבר שבעים ממאמנים שעזבו בתום עונה אחת וכדי לתת לסרבי את התחושה הכי טובה, ישדרגו לו במועדון את ההסכם מאחר שלכולם ברור שמגיע לו יותר תמורת העבודה המצוינת שהוא עושה. עם איביץ' צפויים להישאר כל העוזרים שלו, מהם מאוד מרוצים בקבוצה.

עוד בנושא:

אופוריה במכבי תל אביב: "הניצחון הזה לא רגיל, הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר"
באר שבע המומה ומתכננת גל שיחרורים בינואר
מכבי תל אביב מחצה את הפועל באר שבע 0:3

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
תגובות מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3. קובי אליהו
חוזהו ישודרג. ולאדן איביץ'/קובי אליהו

2. איביץ' חושף את המודל לחיקוי שלו, פרננדו סנטוס

איביץ' זוכה כאן לשלל קומפלימנטים במיוחד על רקע העובדה שמדובר במאמן צעיר וכמעט חסר נסיון שצומח ביחד עם מכבי תל אביב. אמש הוא דיבר קצת יותר בהרחבה על המודל לחיקוי שלו. האיש שהוא למד ממנו הכי הרבה, המאמן הפורטוגלי פרננדו סנטוס. "פרננדו סנטוס הוא אחד המאמנים הטובים בעולם", אמר איביץ'. "הוא אימן אותי בשתי תקופות בא.א.ק אתונה ובפאוק סלוניקי. למדתי ממנו הרבה כשחקן. אני לא יודע אם יוצא לו לצפות במשחקים שלנו במכבי תל אביב, אבל ללא ספק הוא איש מקצוע שהשפיע עלי הכי הרבה". סנטוס הוא אלוף אירופה עם נבחרת פורטוגל. ארבע שנים הוא אימן את איביץ'. 120 הופעות יש לסרבי אצלו בא.א.ק ובפאוק. ביוון הוא אליל. איביץ' רוצה לחקות את הקריירה שלו".

עוד באותו נושא

ויש עוד לאן להתקדם: כמה דומיננטית מכבי תל אביב ביחס לליגות באירופה?

לכתבה המלאה
יורגוס יאקומאקיס שחקן א.א.ק אתונה סופג כרטיס צהוב (מימין). AP
צפוי להצטרף למצבת החלוצים הצהובה. יאקומאקיס/AP

3. יאקומאקיס רוצה כבר לנחות. נמשכים המגעים מול א.א.ק. אתונה

למרות שהעלה אתמול את צ'יקו אופואדו כחלוץ והאחרון עשה את התפקיד לא פחות טוב מאיתי שכטר, ולדאן איביץ' לא מוותר על חלוץ והיווני יורגוס יאקומאקיס עדיין בתמונה. מכבי תל אביב וא.א.ק אתונה דנות ביניהן כבר זמן ממושך על גובה דמי הכרטיס של יאקומקיס למקרה שהקבוצה תרצה לרכוש אותו בתום חצי עונת ההשאלה. למרות השיחות בין המועדונים עדיין אין סיכום על סכום מאחר שא.א.ק רוצה כמה מליוני יורו ומכבי תל אביב מוכנה לשלם הרבה פחות. הצדדים אמורים להמשיך ולדון בימים הקרובים כדי להגיע להבנות.

צ'יקו אופואדו מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ' לימד אותו לחטוף כדורים. צ'יקו אופואדו אמש/קובי אליהו

4. לאיזו חיה דימה אופואדו את איביץ'

בהרבה אלמנטים השתפרה מכבי תל אביב תחת איביץ'. אחד מהם הוא חטיפת הכדורים. איביץ' מתעקש בלחץ שהוא עושה עם השחקנים הקדמיים על חטיפות כדורים. צ'יקו אופואדו הריח את זה במשחק כשמרואן קבהא מסר כדור לא מספיק חזק לאריאל הרוש. הוא פתח מבערים והגיע לכדור שבריר שנייה לפני שהרוש בעט אותו. מהחטיפה הזו נולד השער הראשון לטובת מכבי תל אביב. "המאמן שלנו הוא כמו אריה", דימה אופואדו את איביץ' למלך החיות. "הוא מלמד אותנו הרבה דברים ומכין אותנו מצוין לכל משחק. אנחנו לא מסתכלים מלמעלה על שום קבוצה. וכל משחק הוא המשחק הכי חשוב. אחרי שניצחנו בשבוע אחד את מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע שהן כמו יריבות בדרבי, עכשיו מגיע המשחק מול הפועל רעננה ואף אחד לא יסתכל מגבוה על שחקני רעננה, אלא נבוא למשחק הזה ברצינות הכי גדולה שיכולה להיות".

אנריק סבוריט מכבי תל אביב. קובי אליהו
היכולת שלו באגף השמאלי היתה קריטית למכבי תל אביב. סבוריט חוגג/קובי אליהו

5. אנריק סבוריט המצטיין במגרש

שני שערים היו לאנריק סבוריט בספרד לפני שהגיע לישראל. שני השערים היו באתלטיק בילבאו. הראשון בליגה האירופית מול ראפיד וינה והשני מול ברצלונה בגביע הספרדי. סבוריט לא כבש בלה ליגה, אבל במכבי תל אביב יש לו גם כבר שניים בתום פחות ממחצית עונה. בהיעדרם של שני המגנים הימניים הטבעיים, הוא ידע שיכולתו יותר קריטית מתמיד באגף השמאלי מכיוון ששחר פיבן פחות מצטרף להתקפה. סבוריט נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר והשער שכבש היה בונוס נאה ליכולת גבוהה. סבוריט היה אחד מארבעת הזרים של מכבי תל אביב ששותפו אתמול יחד בהרכב. לצידם שיחקה מכבי תל אביב עם שבעה שחקני בית כך שבסך הכל זה היה שילוב מושלם מבחינת ראשי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully