וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "האליפויות חשובות, אבל השינוי של הקהל זה הדבר האמיתי"

26.12.2018 / 14:43

הבעלים של הפועל באר שבע שאבה עידוד מהיציעים: "זה משהו מדהים". במועדון מלקקים את הפצעים אחרי מכבי תל אביב, גל שחרורים צפוי: "אין טעם להחזיק סגל כזה"

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

1. כולם ברי שחרור, אלונה ברקת מסמנת את השינוי האמיתי

התבוסה של הפועל באר שבע 3:0 למכבי תל אביב אמש (שלישי) שהגדילה את הפער ביניהן ל-17 נקודות, תוביל למהלך נרחב של שחרור שחקנים בחלון ההעברות הקרוב. למעשה, כל שחקן שיבוא עם הצעה לעבור לקבוצה אחרת, יקבל היתר לעזוב אבל לא בהכרח ללא תמורה. באר שבע לא תשתתף בשכרו של השחקן וכאמור לא בטוח שתשחרר אותו בחינם. אבל לא יהיה שחקן עליו לא יסכימו לדבר אם הוא ירצה לעזוב את הקבוצה. "הרגע הזה הגיע", אמרו אמש בקבוצה. "עדיין לא גיבשנו את הרשימה שאנחנו רוצים לשחרר וייתכן שעוד קודם יבואו השחקנים ויבקשו לעזוב בעצמם. מה שבטוח יהיו שינויים גדולים בקבוצה בחלון ההעברות הקרוב. אין טעם להחזיק בסגל כזה".

היום התארחה בעלי הקבוצה אלונה ברקת בכנס דב לאוטמן לחינוך, ואמרה: "אני מדברת פה אחרי ההפסד אתמול, ולוקחת את העידוד של הקהל אתמול בסיום המשחק כמשהו מדהים. האליפויות זה דבר באמת חשוב, אבל השינוי שחל בקרב הקהל שלנו זה הדבר האמיתי. אתמול העובדה שהקהל שנשאר וריגש ועודד זה נותן לנו כוח לעתיד".

עוד בנושא

מכבי תל אביב מחצה את באר שבע 0:3, הפער: 17 נקודות
כדי למנוע עזיבה: מכבי תל אביב תשדרג את חוזהו של איביץ'
אופוריה במכבי תל אביב: "הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר"

אלונה ברקת. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מסתכלת על חצי הכוס המלאה. ברקת/אתר רשמי, הפועל באר שבע

2. עזרא, ממן, בן בסט, קבהא, צדק וזריהן מתנדנדים

חן עזרא צפוי לקבל הודעה שהוא רשאי לנהל מגעים עם כל קבוצה אליה הוא רוצה לעזוב. הקשר לא היה אתמול בכלל בסגל למשחק מול מכבי תל אביב. גם חנן ממן, מרואן קבהא, עדן בן בסט, שיר צדק וניב זריהן בעלי סיכוי גבוה לקבל הודעה שהם רשאים להביא הצעות כדי לעזוב. "סביר להניח שלא כל השחקנים יעזבו וספק אם יש כרגע קבוצות שיסכימו לשלם לשחקנים את החוזים הגבוהים שיש להם, אבל כל אחד אחד יכול לבוא עם הצעה והיא תישקל בחיוב", נאמר על ידי גורם בקבוצה. בבאר שבע יודעים שלא כל השחקנים יבקשו לעזוב, אך כאמור מאפשרים לכל אחד לבוא ולבקש שחרור לקבוצה אחרת במכירה או בהשאלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לואי טהא, בן ביטון, ג'ון אוגו הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אי אפשר לסגור את העונה הזו וללכת לים"/קובי אליהו

3. מי שישאר יידרש להביא כרטיס לאירופה וגביע

למרות התוצאה והיכולת הרעה, בבאר שבע לא מוכנים לוותר על גביע המדינה וכמובן ישאפו עדיין לסיים את העונה במקום השני. ברק בכר דיבר בתום המשחק על המשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד, ובקבוצה חוששים להתקשות גם מול קבוצת התחתית. "אי אפשר לסגור את העונה הזו וללכת לים", אמרו בהפועל באר שבע. "אז הפסדנו את האליפות. מה עם הגביע? מה עם המקום השני? מה עם כרטיס לאירופה? יש עדיין מספיק דברים שאפשר להילחם עליהם ואי אפשר לפרק הכל. זה לא יהיה רציני".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב מול מיהאי קורהוט, בן שהר שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
"ההבדל הוא בכמה שרצים ובכמה שרוצים"/קובי אליהו

4. "אי אפשר היה לקחת העונה את האליפות ממכבי"

בקבוצה הודו אמש שמכבי תל אביב גדולה עליהם העונה. זו גם הסיבה ששחקני הקבוצה היו מאוד רגועים בסיום ועברו בין שחקני מכבי תל אביב כדי ללחוץ ידיים ולהתחבק. "צריך להגיד את האמת מכבי תל אביב קבוצה יותר טובה מהפועל באר שבע", אמר בן ביטון. "כל הכבוד להם על מה שהם עושים העונה. הם משחקים הכי טוב". שחקן בקבוצה הוסיף: "ההבדל הוא בכמה שרצים ובכמה שרוצים. מבחינת כישרון לא חסר לשחקנים כאן כלום ואולי אפילו יש לנו שחקנים יותר כישרוניים, אבל מכבי תל אביב רצה בשיגעון ועובדת כיחידה אחת מלוכדת. לא היה לנו שום סיכוי מולם וגם אם היינו מנצחים, העונה הזו אי אפשר היה לקחת אליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully