וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוריה במכבי תל אביב: "הניצחון הזה לא רגיל, הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה יותר"

25.12.2018 / 23:25

הצהובים פתחו פער של 13 נקודות בפסגה, הסרבי שוב פגע בחילופים ואף הודה: "אנחנו בדרך הנכונה, נמשיך ככה ונעשה משהו גדול"

קובי אליהו

החודש הוא עוד לא ינואר, הסיבוב הראשון הסתיים לפני בסך הכל שני משחקים וזהות האלופה בעונת 2018/2019 נראית ברורה. מכבי תל אביב דרסה הערב (שלישי) 0:3 את הפועל באר שבע, האלופה בשלוש השנים האחרונות, הגדילה את הפער ממנה ל-17 נקודות ומבני יהודה ל-13, ונראה שטקס העברת השרביט קיבל חותמת רשמית. ולאדן איביץ', המאמן של הצהובים, שוב הוכיח שהוא יודע משהו שכנראה נעלם מעיני כולם. איתי שכטר ואלירן עטר נותרו על הספסל, צ'יקו אופואדו וז'איר אמאדור עלו בהרכב, וכמובן שזה השתלם לו. אופואדו כבש את הראשון, בישל את השני לאנריק סבוריט ואמאדור התחיל את ההתקפה שהסתיימה בשער השלישי של אבי ריקן. ניחשתם נכון, חילוף מנצח נוסף של איביץ'. איך שזה נראה כרגע, שום דבר לא יוכל לעצור את המכונה המשומנת בצהוב שאיביץ' בנה שדוהרת לאליפות אחרי שלוש שנות בצורת.

איביץ', שאפילו חרג ממנהגו וחייך בראיון סיום המשחק, אמר: "ניצחנו משחק קשה, עבדנו קשה כדי להגיע למשחק הזה. ברכות לשחקנים. אנחנו עובדים מהיום הראשון שהגעתי לכאן, דיברנו על הרבה דברים שאנחנו רוצים לעשות השנה. העבודה הקשה שמושקעת כאן היא הסיבה שיש לנו כל כך הרבה שחקנים טובים. זה לא ניצחון רגיל, גם הניצחון בטדי היה מיוחד. ניצחנו הערב את הקבוצה שזכתה בשלוש אליפויות, הוכחנו שאנחנו הקבוצה הטובה ביותר, הגיע לנו לנצח. אנחנו בדרך הנכונה, אבל יש עוד הרבה משחקים בהמשך העונה. נמשיך ככה ונוכל לעשות משהו נחמד בסיום העונה".

עוד בנושא

מכבי תל אביב מחצה את הפועל באר שבע 0:3
הלוחש לזאבים: איך מכבי תל אביב והפועל באר שבע הגיעו למשחק ביניהן?
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
אפשר כבר ללכת לים? שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

שרן ייני, הקפטן של הצהובים, אמר: "אספנו עוד שלוש נקודות, אנחנו בדרך טובה, התחלנו את העונה טוב. אנחנו מעדיפים להיות צנועים כרגע, כדורגל הוא משחק נזיל. הייתי כאן גם בימים כשהיינו גרועים וגם כשהנפנו צלחת. הפועל באר שבע יריבה טובה, חזקה, לקחה שלוש אליפויות, נותן תחושה טובה של ביטחון לנצח אותה, אבל מסתכלים כבר לקראת המשחק מול הפועל רעננה. שמח שהמשחק בשבת ב-16:00, אפשר להביא ילדים, זה נחמד מדי פעם.

"צריך להעריך את סגנון המשחק שאיביץ' מנחיל, את החילופים שלו. הוא מאמן מאוד סמכותי, אנחנו הולכים אחריו ומאמינים בו. צריך להיות מאה אחוז, וגם זה לפעמים לא מספיק. שחקן שכובש צמד יכול למצוא את עצמו על הספסל. התחרותיות הזאת היא חלק משמעותי בקבוצה ומפתח להצלחה שלנו".

עוד באותו נושא

זר לסיטואציה: האתגר הגדול הבא של ברק בכר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully