וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר לסיטואציה: האתגר הגדול הבא של ברק בכר

25.12.2018 / 15:00

ברק בכר ראוי לקרדיט גדול בהרבה על ההצלחה בבאר שבע, אבל לאוהדי כדורגל יש זיכרון קצר. הפסד למכבי תל אביב עלול ליצור כדור שלג על המגרש וביציעים, שבמהלכו המאמן ייאלץ להתמודד עם פרק נוסף ופחות נעים בקריירת האימון שלו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ברק בכר ראוי לקרדיט גדול בהרבה על ההצלחה בבאר שבע, אבל לאוהדי כדורגל יש זיכרון קצר. הפסד למכבי תל אביב עלול ליצור כדור שלג על המגרש וביציעים, שבמהלכו המאמן ייאלץ להתמודד עם פרק נוסף ופחות נעים בקריירת האימון שלו

בשבת, מכבי תל אביב והפועל באר שבע מצאו לראשונה העונה משהו משותף: שתיהן הבקיעו שער ניצחון נגד בית"ר דקות לפני שריקת הסיום. פיקנטי? בהחלט, וזה כל מה שזה, כי נכון להיום לא תמצאו ביניהן שום דמיון אחר.

14 נקודות הן פער עצום, בלתי מחיק ברמה היסטורית. גם אם באר שבע תיכנס לשוונג של 6-7 ניצחונות רצופים, לא ברור כמה תצליח לנגוס מההפרש הזה. בשנתיים האחרונות התמונה דווקא הייתה הפוכה - מכבי תל אביב הייתה זו שהגיעה למשחק העונה בנתניה בפיגור גדול מהפסגה, ניצחה 0:1, צימקה את הפער והלחיצה את המוליכה. בסוף זה לא עזר. האם השנה דווקא באר שבע תעשה את הפעולה ההפוכה?

עוד בנושא

הערב: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5)
מחר: מכבי חיפה באשדוד, הפועל חיפה - הפועל תל אביב
הכל התחיל מיונתן כהן: המתיחות בין בית"ר למאור בוזגלו

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב לאחר שכבש מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הצליח להלחיץ את באר שבע. עטר חוגג את שער הניצחון בנתניה בעונה שעברה/ברני ארדוב

קשה להמר על זה. מכבי תל אביב היא קבוצה טובה בהרבה. הצהובים עשו השנה כל מה שלא עשו בשנים האחרונות: מינו מאמן מוקדם, הביאו שחקנים ביוני, פגעו עם הישראלים, מקבלים תפוקה סבירה מהזרים, ניצלו ליגה חלשה (סתם, סתם, הייתי חייב) - כל מה שבאר שבע עצמה עשתה בהצלחה בשלוש שנות האליפות ונכשלה בו בקיץ האחרון. ומה אם בכל זאת באר שבע תנצח הערב? אל תהיו בטוחים שאפילו אז החיים של ברק בכר יהיו קלים יותר.

בכר ינסה להוציא שלוש נקודות מהמשחק. הוא לא מכיר משהו אחר והוא לא צריך להכיר שום דבר אחר, אבל בתוכו גם הוא מבין, כנראה, שיוקרתי ככל שיהיה, ניצחון על מכבי תל אביב לא ישנה כלום, לפחות בטווח המידי. וכמו תמיד בספורט, אם ניצחון לא בהכרח מרגיע, ההפסד גרוע שבעתיים. עם פער של 17 נקודות, האלופה תיאלץ לנער מעצמה את שאריות התחרותיות, להודות בכך שהעונה גמורה ולהנמיך את הציפיות בפומבי. עד עכשיו היא עשתה את זה באופן מרומז, הפעם היא תיאלץ להצהיר במודע שהמאמצים מתרכזים במקום השני. זה משהו שאף פעם לא קל לעשות, בטח שלא בדצמבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר. וידאו תגובות הפועל באר שבע - הפועל רעננה. קובי אליהו
ניצחון לא ייתן יותר מדי, הפסד יעצים את הבעיות. בכר/קובי אליהו

באר שבע הגיעה בשבת לנקודת שפל - משחק מול יציעים כמעט ריקים בטרנר, באווירה לא אוהדת במיוחד והכי רחוקה מהמבצר המחבק שאליו התרגלה, שוב עם יכולת מזעזעת, שוב לא מצליחה לגבור על יריבה נחותה ב-90 דקות. בקבוצה, כפי שדיווח בסוף השבוע יניב טוכמן, הבינו שהגביע הוא מה שנשאר. בשבת מה שנשאר כמעט נזרק לפח. הפועל באר שבע יכלה להגיע למשחק הערב בנקודת מוצא הרבה יותר גרועה מבחינתה.

בכר ראוי ליותר. שלוש אליפויות רצופות, שתיים מהן דומיננטיות במיוחד, הצלחה באירופה והפיכת הפועל באר שבע לאחד המועדונים המובילים בארץ - הקרדיט המקצועי שייך לו. הפסד בנתניה הערב ימחה לחלוטין את הסיכוי לאליפות ויציב אותו במקום שעדיין לא הכיר.

אלא שלאוהדי ספורט, ולא רק בארץ, יש זיכרון קצר. הם חיים את הרגע, והרגע הזה בהפועל באר שבע לא טוב. הפסד הערב יגרור פיחות ביציעים גם בשבת הקרובה מול מ.ס. אשדוד ולראשונה מאז שהוקם, אנו עשויים לגלות בטרנר קרחות גדולות במשחקי ליגה. ייתכן מאוד שאחרי קרית שמונה וה"קדנציה" הראשונה המוצלחת, בכר יתייצב כבר הערב בפני הפרק השלישי בקריירת האימון שלו, עם אתגר שונה לחלוטין מזה שהכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully