וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל התחיל מיונתן כהן: מאור בוזגלו במתיחות עם בית"ר ירושלים

25.12.2018 / 6:27

ניר קלינגר זעם על הקשר לאחר ההפסד למכבי תל אביב ("אתה צריך לשמור על הצד שלך. רק התקפה אתה חושב?"), השחקן נפגע ומאז העניינים הדרדרו עד לדברי אביו. השחקן נראה שפוף, נטש את האימון בשל רגישות ונראה כי הסוגייה רחוקה מלהסתיים. וגם: בניון ועזרא מתקרבים לקאמבק

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יעקב בוזגלו רמז אתמול (שני) בתוכנית "חמש באוויר" של ערוץ הספורט כי לעוזר מאמן בית"ר ירושלים ניסן יחזקאל יש השפעה על כך שבנו מאור לא פתח במשחק הגביע נגד מכבי תל אביב. הדברים האלה לא צצו יש מאין, אלא הם המשך ישיר של היחסים בין מאור בוזגלו לצוות המקצועי של בית"ר החל מסיום המשחק בשבת.

הכול התחיל בשל השער של יונתן כהן בדקה ה-92. מרבית האשמה הופנתה למגן עוז ראלי, אבל עיקר הביקורת של ניר קלינגר הייתה על מאור בוזגלו, שלא סגר את אנריק סבוריט ולא המשיך לרוץ אחריו לאחר שקיבל את הכדור. בסיום המשחק ניר קלינגר צרח על בוזגלו בחדר ההלבשה: "נשארו שלוש דקות, אתה לא יכול להמשיך עם השחקן שלך (סבוריט) עד הסוף? הכנסתי אותך ל-20 דקות, כל מה שאתה צריך זה לשמור על העמדה. מה, רק התקפה אתה חושב?".

בוזגלו השיב כמה מילים בסגנון "תקפנו, השווינו וכמעט ניצחנו", אבל קלינגר המשיך עם העצבים. בוזגלו נפגע מהצורה בה קלינגר תקף אותו ונשאר מכונס לבד כרבע שעה בחדר ההלבשה. שחקנים שהיו עדים לדברים אמרו: "זה טבעי, ניר צרח על מאור בצדק כי הוא חייב לסגור את סבוריט ולא להשאיר את ראלי על שני שחקנים. כל הכבוד לניר שיודע לצעוק גם על החזקים, בניגוד למאמנים אחרים. מצד שני מאור עלה מהספסל, הביא שינוי, בישל גול וכמעט כבר שער ניצחון אז הוא לא ציפה לגערות האלה, הוא קצת היה בהלם מכל זה".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 למכבי תל אביב משער של יונתן כהן בדקה ה-92
לא רק בוזגלו חטף: ניר קלינגר בא בטענות לשיפוט בתום המשחק

שחקן בית"ר ירושלים מאור בוזגלו. יוסי ציפקיס
פציעה פסיכולוגית? בוזגלו/יוסי ציפקיס

עד כמה הדברים משפיעים על בוזגלו? בבית"ר מספרים שהוא נראה שפוף מאז אותו אירוע עם קלינגר וזה עלול להשפיע גם על המשחק הקרוב מול הפועל חדרה בחמישי. אור אינברום לא ישחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, מה שהיה אמור לגרום לכך שבוזגלו יפתח בהרכב. עם זאת, בוזגלו נטש אתמול את האימון באמצע בשל כאבים במפשעה. בבית"ר דיברו על כך שאולי מדובר ב"פציעה פסיכולוגית" עם כל מה שעובר עליו.

לכל זה התווספו הדברים של יעקב בוזגלו, שהביאו לנקודת רתיחה. עדיין לא ברור אם בוזגלו יוכל להתאמן היום וייתכן שתיערך שיחה בינו לבין המאמן ניר קלינגר כדי להרגיע את העניינים. בבית"ר שוחחו עם יעקב ומאור בוזגלו אתמול. גם השחקן לא אהב את הדברים שנאמרו ושוחח עם אביו. בבית"ר הרגיעו את ניסן יחזקאל שהיה מופתע מכל ההמולה ולא כל כך הבין מאין הגיעה, וגם העבירו מסר ברור כי זאת הפעם האחרונה שזה קורה ואם זה יקרה שוב, ההשלכות יהיה קשות.

אתמול נמשכו השיחות עם יוסי בניון על מנת להשלים את כל הפרטים האחרונים לקראת קאמבק. על פי הערכות, בניון יוכרז כשחקן בית"ר עד סוף השבוע. בבית"ר גם החלו להגביר את המאמצים על מנת להחזיר את חן עזרא. אם עזרא יצורף, עשויה הקבוצה לרדת מפרדי פלומן, שכרגע סוכנו הצרפתי מושך את הזמן ולא מגיע לסיכום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בנוסף לכל הצרות המקצועיות, יש גם צרות בין-אישיות. קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully