וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "זה ניצחון מתוק", קלינגר: "הלחץ של מכבי ת"א השפיע על השופט"

מאמן מכבי תל אביב חגג את ה-1:2 הדרמטי מול בית"ר ירושלים והעלייה לשמינית גמר הגביע. קלינגר: "כנראה השופט פחד לתת לנו כדור חופשי כשערן לוי על המגרש. אני עצוב, עצבני וכועס"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

זה הלך קשה, היא נזקקה לשער בדקה ה-92, אבל בסופו של דבר חלום הדאבל של מכבי תל אביב חי עדיין ובגדול. הצהובים ניצחו הערב (שבת) 1:2 בחוץ את בית"ר ירושלים ועלו לשמינית גמר גביע המדינה. יונתן כהן המחליף כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן אחרי ששער של אנתוני וארן (81) ביטל יתרון מוקדם יותר של אלירן עטר (67). בסיום המשחק חגגו שחקני מכבי תל אביב דקות ארוכות עם אלפי האוהדים שליוו אותם לירושלים.

עוד בנושא:

שער של יונתן כהן בדקה ה-92 סידר למכבי תל אביב 1:2 מול בית"ר ירושלים וכרטיס לשמינית הגמר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם המאמן ולאדן איביץ'. יוסי ציפקיס
איביץ' חוגג עם שחקניו/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "זה הניצחון המתוק של העונה, ניצחנו בדקה האחרונה וזה ניצחון חשוב. לא התחלנו טוב, המגרש לא היה במצב טוב, ניסינו ליצור אבל זה היה קשה. עברנו יריבה קשה מאוד בשלב מוקדם. יונתן כהן? לא רק היום הוא עשה עבודה טובה, בכל פעם שהוא שיחק הוא היה טוב מאוד ואני מרוצה ממנו. הוא ממשיך להשתפר ולשפר את הקבוצה. יש לנו חוזק מנטלי וזה חשוב מאוד. הייתה לנו רוח של ווינרים". על המשחק מול הפועל באר שבע: "זה משחק חשוב, אבל בסופו של יום זה בדיוק כמו כל משחק אחר".

כובש שער הניצחון, יונתן כהן: "זאת פעם ראשונה שאני מכריע משחק בדקה כזאת. אני שמח שעלינו. זאת הרגשה כיפית, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד שהקשתה עלינו. אנחנו מגובשים מאוד כקבוצה, גם השחקנים וגם הצוות ורואים את זה על המגרש. אנחנו מכוונים לדאבל, אנחנו מכבי תל אביב".

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר כעס מאוד בסיום ואמר: "עצוב, עצבני וכועס. אני חושב שבדקות האחרונות היו שריקות לא נכונות של השופט. הגיעו לנו שתי בעיטות חופשיות שהוא לא שרק. כנראה שהפחד מערן לוי על המגרש והלחץ מאנשי מכבי תל אביב במחצית גרמו לו לשנות כיוון. בדקות האחרונות היינו קצת כמהים מדי להכריע את המשחק והימרנו על כל הקופה אבל אחרי שהשווינו, אולי היינו צריכים להיות אחראים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully