וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: שחר הירש חתם, עדן בן בסט נשאר בבאר שבע

3.2.2019 / 18:10

האדומים מתכוננים למשחק מול מכבי חיפה (שני, 21:00, ספורט5) וקובי רפואה החזיר את החלוץ בן ה-25, לאחר שסוכנו של בן בסט טען: הוא נשאר בבאר שבע. הקבוצה עשויה להחליף את פרסמן במגן זר

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב מצאה תחליף לבן בסט והודיעה הערב (ראשון) על החתמתו לעונה עם אופציה לעונה נוספת של שחר הירש, חלוץ הקבוצה לשעבר ששיחק העונה בהפועל אשקלון מהלאומית. הירש שיחק כבר בהפועל תל אביב, אליה הושאל בינואר 2017 וירד איתה ליגה, אך חזר אחרי עונה אחת כשהוא כובש תשעה שערים. למרות ההצלחה שלו בליגה השנייה, האדומים ויתרו על החלוץ שהיה שחקן חופשי וחתם באוקטובר בשורות הפועל אשקלון. התקופה באשקלון היתה קצרה ולא מוצלחת ואחרי שכבר סיכם בהפועל עפולה ביום שישי, השחקן קיבל את ההצעה מהאדומים והחליט לחזור לעוד קדנציה במועדון.

כאמור, ההחתמה הזו מגיעה אחרי שעדן בן בסט, שלא השיב להצעת הפועל תל אביב מיום רביעי, החליט להישאר בהפועל באר שבע עד תום העונה, כך הבהיר סוכנו. החלוץ שותף אמש כמחליף אתמול בהפועל באר שבע ב-1:1 מול מכבי נתניה, וינסה לרשום הצלחות במדיה.

שחר הירש, הפועל תל אביב חוגג. קובי אליהו
חוזר לליגת העל. שחר הירש/קובי אליהו

הפועל תל אביב שקלה בימים האחרונים לחתוך את מרווין פרסמן. קובי רפואה מאוכזב מהתנהלות השחקן מאז איבד את מקומו בהרכב ובשבוע האחרון סוכנים קיבלו בקשה מהאדומים לאתר מגן שמאלי זר. בשל קוצר הזמן (החלון בישראל נסגר ביום שלישי) תתקשה הקבוצה לבצע את המהלך ובשלב זה נראה כי המגן יישאר במועדון אלא אם יהיה שינוי של הרגע האחרון. בכל מקרה, פרסמן לא ימשיך בעונה הבאה.

בהפועל תל אביב מאמינים שיוכלו לנצח מחר את מכבי חיפה ולברוח משמעותית מחבורת התחתית. שחקנים בקבוצה אמרו כי "זאת אולי הפעם הראשונה שהיריבה שלנו יותר לחוצה מאיתנו. עם כל הרכש שעשתה והציפיות חיפה תהיה לחוצה, נצטרך לנצל את זה". אוראל דגני נעדר מהאימון אתמול עקב מחלה ורק לאחר האימון המסכם יוחלט סופית לגביו. ניר לקס עדיין אינו כשיר ב-100 אחוז ולא ייכלל בסגל, כשגם שי אליאס עדיין סבל מרגישות בימים האחרונים.

עוד באותו נושא

בהפועל באר שבע מודים: "אולי עדיף שנשחק בפלייאוף התחתון"

לכתבה המלאה
מרווין פרסמן שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
בדרך החוצה? פרסמן/סוכנות ג'יני

קובי רפואה התייחס היום במסיבת העיתונאים לקראת המשוחק על נושא הרכש: "אני מקווה שלמרות שהחלון עומד להיסגר עוד לא אמרנו את המילה האחרונה. חייב רכש? יש משחק חשוב מאוד ורק בזה אני מתעסק כי זה הכי חשוב מבחינת הקבוצה. צריך להיות סבלניים בנוגע לרכש ואני אופטימי. אני עושה את מה שהפועל תל אביב צריכה. בן בסט? בואו לא ניגע בשמות".

על היריבה: "מכבי חיפה בסמי עופר, זה לא משנה באיזה תקופה היא. היא נראית שונה, והיא עדיין קבוצה חזקה וביתית. יהיה קשה ונגיע מוכנים".

על היכולת: "כשאתה מנצח משחק זה נותן ביטחון, וזה הדבר הכי חשוב, כי עם כל מה שמסביב, הניצחון זה התרופה הכי גדולה והביטחון הכי גדול, ומקווה שנשמור על המומנטום הזה. מה שמעניין אותנו זה רק לאסוף נקודות כדי לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר".

(עדכון ראשון: 11:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully