וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מתוסכל: "אנחנו לא מספיק קשוחים ואגרסיביים"

31.1.2019 / 23:44

מאמן מכבי תל אביב סיכם את התבוסה לבאסקוניה: "לצערי שום דבר לא הלך כראוי, צריך לשנות את צורת המשחק שלנו"

ג'ון דיברתולומיאו מכבי תל אביב, מרסליניו הוארטס באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
העסק הולך ומסתבך. דיברתולומאו/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג נקטע הערב (חמישי) בצורה כואבת למדי, כשהצהובים הובסו 97:73 בידי באסקוניה וציינו הפסד 16 ברציפות על אדמת ספרד. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ספגה את הפסד השיא שלה העונה, בעיקר משום שבשלושת הרבעים הראשונים ספגה לא פחות מ-81 נקודות, בדרך לשיא הספיגה שלה העונה ביורוליג. כעת המאבק על ההצלבה שוב מסתבך, בעיקר משום שהמנצחת היא אחת היריבות המובילות על הפלייאוף.

"שיחקנו הגנה רעה", סיכם יאניס ספרופולוס. "זה אולם קשה ואם מאפשרים לבאסקוניה לקלוע כל כך בקלות, באחוזים כל כך גבוהים, ברור שלא נוכל להישאר במשחק. אנחנו לא מספיק קשוחים ואגרסיביים, לצערי שום דבר לא הלך כראוי, לכל אורך הדרך. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולשנות את צורת המשחק, לחזור לתוצאות החיוביות ולהציג יכולת טובה בהגנה. בשבוע הבא יש לנו שני משחקים חשובים - חולון ואז אולימפיאקוס".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הובסה בידי באסקוניה והפסידה 97:73 בספרד
יורוליג: ברצלונה השפילה 55:76 את אולימפיאקוס ביוון
שישי ביורוליג: צסק"א מוסקבה רוצה לנקום בבודצ'נוסט

יוהאנס פויגטמן באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
להט אצל באסקוניה. פויגטמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

יוהאנס פויגטמן, שהוביל את קלעי באסקוניה עם 20 נקודות באחוזים מעולים (4 מ-4 לשתיים, 4 מ-5 לשלוש), אמר בסיום: "ידענו עוד לפני שהתחילה העונה שיהיו לנו הרבה משחקים כאלה שאנחנו חייבים לנצח בהם. בשבוע שעבר לא עשינו את זה, אבל השבוע עשינו עבודה נהדרת, במחצית הראשונה התקפית ובמחצית השנייה הגנתית כדי לעצור אותם. אנחנו שמחים שהצלחנו לנצח קבוצה שנמצאת איתנו במאבק. עכשיו אנחנו צריכים להסתכל כבר לשבוע הבא. יש לנו הרבה משחקי בית עכשיו ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד".

שייבון שילדס, שסיים את המשחק עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים, אמר: "זה צעד חשוב לקראת רבע הגמר. מכבי הייתה צמודה אלינו בטבלה וזה שאנחנו מובילים אותם בראש בראש זה חשוב מאוד בשבילנו. תשעת המשחקים האחרונים יהיו חשובים מאוד. מכאן כל משחק הוא כמו משחק פלייאוף, אז אנחנו צריכים לטפל בעניינים. בשבוע הבא אנחנו נגד באיירן שגם צמודה אלינו. אני מקווה שנוכל להוציא לפועל כמו שעשינו הערב ולנצח".

עוד באותו נושא

יורוליג: רצף הניצחונות נקטע, מכבי תל אביב הובסה 97:73 מול באסקוניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully