וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: רצף הניצחונות נקטע, מכבי תל אביב הובסה 97:73 מול באסקוניה

ההפסד שיכריע את המאבק על המקום בהצלבה? הצהובים בתצוגת נפל בספרד פיגרו לכל אורך המשחק, לא הצליחו לעצור את המטווח של הבאסקים מהשלוש וספגו את ההפסד הגבוה ביותר שלהם העונה. ווילבקין (19 נק') היחיד שתיפקד. בשבוע הבא: אולימפיאקוס

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נעלמו ברגע האמת. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ההפסד שיכריע את הכף? מכבי תל אביב שוב הגיעה לספרד ועשתה במכנסיים, עם תבוסה כואבת 97:73 לבאסקוניה, הפסד 15 ברציפות על אדמת ספרד. הצהובים, שהגיעו מעודדים אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ביורוליג ובאמונה שמקום בשמינייה האחרונה הוא בהחלט בהישג יד, לא הופיעו למשחק. חסרונו של דיאנדרה קיין הורגש כבר ברבע הראשון, כשיוהאנס פויגטמן ולוקאס וילדוסה עושים ככל העולה על רוחם, במיוחד מחוץ לקשת. ההפרש המשיך לטפס ברבע השני כשבסיומו מאזן הנקודות של המארחת עמד על 54 נקודות (!). המחצית השנייה המשיכה בצורה דומה, עם התפרקות צהובה בתחילת הרבע השלישי, הפער צמח ליותר מ-20 נקודות ומשם הבאסקים לא הביטו לאחור. שש שנים ללא ניצחון בספרד והספירה נמשכת. בשבוע הבא קרב קריטי מול אולימפיאקוס של דיוויד בלאט בתל אביב.

קלעו לבאסקוניה: יוהאנס פוגטמן 20 נקודות (8 מ-9 מהשדה), דארון היליארד 19, לוקה וילדוסה 16, שייבון שילדס 13 ו-6 ריבאונדים, אילמנה דיופ 8 ו-6 ריבאונדים, ונסן פוארייה 7 ו-10 ריבאונדים, מאט ג'אנינג 5, ג'יילן ג'ונס 5, מרסליניו הוארטס 4 ו-8 אסיסטים. מיגל גונסאלס (00:43 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 19 נקודות (4 מ-12 לשלוש), ג'וני אובריאנט 15, טאריק בלאק 10 ו-7 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 8, דני אבדיה 6, אנג'לו קלויארו 5, ג'ייק כהן 4, קנדריק ריי 2, מייקל רול 2, אלכס טיוס 2. יובל זוסמן (19:02 דקות) וג'ון דיברתולומאו (06:44) שותפו, אך לא קלעו.

יוהאנס פויגטמן באסקוניה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלתי עציר. יוהאנס פוגטמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים עלו בחמישייה הקבועה שלהם עם סקוטי ווילבקין, ג'רמי פארגו, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק. מנגד, הספרדים פתחו עם שייבון שילדס, מאט ג'נינג, יוהאנס פוגטמן, ונסן פוארייה ולוקה וילדוסה. המשחק נפתח בצורה מאוזנת, עד שהמארחת התעוררה עם ריצת 0:7, קבעה 8:14 לטובתה והכריחה את ספרופולוס לקחת פסק זמן. רבע ראשון בסימן ספרדי הסתיים ב-18:26 לבאסקוניה.

רבע 2

ההגנה של הצהובים לא הופיעה עד כה למשחק הערב, שתי שלשות רצופות של היליארד קבעו 24:41, ארבע דקות לתוך הרבע. ווילבקין המשיך להיות המוציא לפועל היחידי בצהוב, שלוש נקודות שלו מהקו הורידו את ההפרש ל-46:33. המחדל ההגנתי של הצהובים המשיך, עם הירידה לחדר ההלבשה זה 41:54 לספרדים.

רבע 3

הצהובים המשיכו ביכולת הרעה גם בפתיחת המחצית השנייה, שלשה נוספת של פויגטמן, הרביעית במספר, העלתה את ההפרש ל-43:64. ספרופולוס ניסה להחליף לא מעט הרכבים, אבל אף קומבינציה לא הולידה ריצה צהובה, 53:75 למארחת, שלוש דקות לסיום הרבע. המצב לא נראה מבשר טובות עבור הצהובים, 57:81 לבאסקוניה.

רבע 4

ספרופולוס בחר לנצל את הגארבג' טיים כדי להעניק דקות משמעותיות ראשונות העונה ביורוליג לדני אבדיה, הצעיר גמל בשתי שלשות מהירות. ההפרש נותר על כנו ובסיום הפסד כואב לצהובים, 97:73.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוהדי באסקוניה מניפים דגלי פלסטין. מכבי תל אביב, אתר רשמי
דגלי פלסטין ביציעים. אוהדי באסקוניה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully