וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קלאתיס הוביל את פאו לניצחון על אנאדולו, צסק"א הביסה את בודצ'נוסט

הכוכב היווני היה קרוב לטריפל דאבל ב-75:88 הגדול של קבוצתו. הרוסים נקמו עם 69:99, דה קולו להט. 82:86 לריאל מדריד אצל דרושאפקה

ננדו דה קולו, צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
הוביל לניצחון שלישי ברציפות. דה קולו/ברני ארדוב

המחזור ה-21 ביורוליג מגיע לסיומו היום (שישי) עם ארבעה משחקים: צסק"א מוסקבה הביסה 69:99 את בודצ'נוסט, ריאל מדריד שרדה דרמה וניצחה 82:86 אצל דרושאפקה החלשה. ניק קלאתיס כמעט השיג טריפל דאבל ולהט ב-75:88 של פנאתינייקוס על אנאדולו אפס, ובמשחק האחרון מילאנו ניצחה את גראן קנאריה 104:106 אחרי הארכה.

seperator

צסק"א מוסקבה - בודצ'נוסט 69:99

האורחת הייתה ההפתעה הנעימה של השבועות האחרונים, עם שלושה ניצחונות רצופים. צסק"א לא הרשתה לעצמה לזלזל ביריבתה, בעיקר לא אחרי שהיממה אותה עם 92:93 דרמטי בסיבוב הראשון והפעם הרוסים השיגו את נקמתם והביסו את האורחים. אחרי שהתאוששו מההפסד למכבי תל אביב, צסק"א השיגה מומנטום עם ניצחון שלישי ברציפות, שבוע לפני הקרב הלוהט בו תארח את ריאל מדריד. המארחים השתלטו על העניינים כבר מהרבע הראשון, וברבע השלישי טסו ליתרון דו ספרתי מבטיח. צסק"א פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 2:9 שסגר את הסיפור, ונעזרה ביכולת נהדרת של נאנדו דה קולו (26 נקודות, 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) ודניאל האקט (17 נקודות).

דרושאפקה - ריאל מדריד 86:82

נועלת הטבלה אמנם הפתיעה את באסקוניה בשבוע שעבר וקטעה רצף של חמישה הפסדים, אבל הפעם זה לא היה כוחות נגד הבלאנקוס החזקים, שיגיעו במצב רוח טוב למשחק נגד צסק"א מוסקבה בשבוע הבא. הספרדים ירדו להפסקה ביתרון 38:53, הטורקים נגסו קצת בהפרש ברבע הרביעי, וריצת 2:10 שמה אותם מרחק שתי נקודות בלבד מהבלאנקוס, אבל אז האורחים התעשתו והצליחו להשיג את הניצחון. אנתוני רנדולף וטריי תומפקינס הובילו את ריאל עם 15 נקודות כל אחד, טוני דגלאס היה נהדר בדרושאפקה עם 27 נקודות שלא הספיקו.

פנאתינייקוס - אנאדולו אפס 75:88

שתי היריבות המרות נפגשו באתונה עם מטרות שונות: פאו רצתה להיכנס להצלבה, בעוד הטורקים רצו לשמור על המקום הרביעי שיסדר להם יתרון ביתיות בשלב הבא. המארחת הגיעה במומנטום רע ועם שלושה הפסדי יורוליג רצופים, אבל למזלה היא קיבלה את הכוכב הגדול שלה ניק קלאתיס במיטבו. היווני היה פשוט אדיר והיה קרוב לטריפל דאבל מדהים עם 20 נקודות, 13 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, אבל הסתפק בניצחון החשוב הזה שרשום כל כולו על שמו.

מאמן פאו, ריק פיטינו, שיבח את המופע של קלאתיס בסיום ונתן לו מחמאה אדירה: "אימנתי מול מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, מו צ'יקס, אייזיאה תומאס ורבים וטובים אחרים, אבל קלאתיס הוא המוסר הטוב ביותר שראיתי בחיי".

גראן קנאריה - מילאנו 106:104

האיטלקים שמרו על מקום בהצלבה בתום דרמה גדולה, כשג'יימס נאנלי שהצטרף לאחרונה היה הגיבור של המאני טיים עם קליעות עונשין חשובות בדרך ל-22 נקודות, כמו מייק ג'יימס, שתיים פחות מוולדימיר מיצוב. מרכוס אריקסון קלע 28 למארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
משחק ענק שסידר ניצחון קריטי. ניק קלאתיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully