וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באיירן מינכן הפתיעה 86:90 את פנרבחצ'ה אחרי שתי הארכות

דרמה ענקית בגרמניה, הבווארים שיפרו את מאזנם ל-10:11 בזכות 19 נקודות של וויליאמס ויוביץ'. ברצלונה הביסה 55:76 את אולימפיאקוס

דרק וויליאמס שחקן באיירן מינכן. AP
איזו דרמה ומשחק גדול. וויליאמס/AP

המחזור ה-21 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך, כשחימקי מוסקבה גברה על ז'לגיריס קובנה 64:74. דיוויד בלאט ואולימפיאקוס הובסו 76:55 בבית על ידי ברצלונה, באיירן מינכן ניצחה 86:90 את פנרבחצ'ה אחרי שתי הארכות ומותחן אדיר.

seperator

חימקי מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 64:74

דווקא לאחר שהתבשרו שאיבדו את כוכבם אנתוני גיל לשארית העונה, ועדיין ללא אלכסיי שבד, הצליחו הרוסים לעצור רצף של שלושה הפסדים ולסבך את הליטאים, שממשיכים לשקוע ולהתרחק מההצלבה. ג'ורדן מיקי בלט עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, מלקולם תומאס הוסיף 16 וטוני קרוקר הוסיף. מריוס גריגוניס קלע 15 למפסידה.

אולימפיאקוס - ברצלונה 76:55

הקטאלנים ממשיכים להיות הקבוצה אולי הכי פחות צפויה ביורוליג. ברצלונה השיגה ניצחון חוץ מרשים ושיפרה את מאזנה ל-9:12, ממש כמו של אולימפיאקוס, אבל היא עקפה אותה בטבלה בשל מאזן ראש בראש עדיף כמובן. הקבוצה של דיוויד בלאט פתחה את המשחק בצורה איומה וקלעה רק 6 נקודות ברבע הראשון, אותו נעלה בפיגור 27:6. אולימפיאקוס חזרה ברבע השני, אותו פתחה בריצת 0:15, אבל זה לא החזיק מעמד לאורך זמן. כריס סינגלטון, שהגיע לברצלונה מפנאתינייקוס, הוביל את קלעי בארסה עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, אדם האנגה הוסיף 11 נקודות וקווין פאנגוס היה מצוין עם 9 נקודות ו-8 אסיסטים כשאנטה טומיץ' קולע 10 ומוסיף 5 ריבאונדים. אצל היוונים שווה לציין רק את ניקולה מילוטינוב, שסיים עם מדד 29 שגבוה בשש נקודות ממה שעשו כל חבריו גם יחד. הסנטר הסרבי סיים עם 13 נקודות, 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים וכשהוא סוחט 6 עבירות. גם יאניס סטרלניקס קלע 13.

באיירן מינכן - פנרבחצ'ה 86:90

וואו וואו, אולי המשחק המותח ביותר של העונה עד כה ביורוליג ולבטח אחד הטובים שבהם הסתיים בניצחון קריטי מבחינת אלופת גרמניה, ששיפרה את מאזנה ל-10:11 ושמרה על פער של משחק מבאסקוניה השמינית. מנגד, פנר נטולת יאן וסלי הפצוע ספגה הפסד שלישי ביורוליג העונה אחרי שתי הארכות ופייט אדיר. אחרי שהפסידה לאנאדולו וחימקי, פנרבחצ'ה נוצחה גם על ידי באיירן מינכן המפתיעה. דרק וויליאמס הוביל את באיירן עם 19 נקודות ו-5 ריבאונדים, סטפן יוביץ' קלע גם 19 משלו, דנילו בארתל קלע 14 - כולל נקודות קריטיות בהארכה השנייה - והוסיף 7 ריבאונדים ו-2 חסימות, נמניה דנגוביץ' קלע 11, ולדימיר לוצ'יץ' סיים עם 9 נקודות. את פנרבחצ'ה הוביל בובי דיקסון עם 23 נקודות (9 מ-13 מהשדה), לואיג'י דאטומה קלע 13 וקלט 8 ריבאונדים, ג'ופרה לוברן קלע 12 וקלט 6 כדורים חוזרים וניקולה קאליניץ' קלע 11. קוסטאס סלוקאס קלע 11 - כולל סל שכפה את ההארכה הראשונה - והוסיף 7 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
הצגה גדולה של ברצלונה וטומיץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully