וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוגו והאסלביינק לא התעוררו לארוחה בבוקר המשחק. בכר: "הם לא היו צריכים להתלבש"

29.1.2019 / 14:20

שני השחקנים לא הגיעו בזמן לארוחת הבוקר במלון ביום המשחק, מאמן האלופה הודה בשיחה עם השחקנים שהוא טעה העונה כשהיה יותר מדי סלחן ומתחשב: "מהיום אני נלחם גם על השם שלי וגם על הקריירה שלי. אין יותר חסינות לאף אחד"

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

ברק בכר הודה אתמול (שני) בשיחה עם שחקני הפועל באר שבע שהוא טעה העונה כשהיה יותר מדי סלחן ומתחשב ויתכן כי בגלל זה הקבוצה והוא כמאמנה שילמו מחיר כבד. בכר נתן לשחקנים כמה דוגמאות, ואמר כי היה צריך לנהוג אחרת בשבת האחרונה כאשר ג'ון אוגו לא התעורר לארוחת הבוקר במלון בו שהתה הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל רעננה, ונייג'ל האסלביינק, שישן איתו באותו החדר, איחר בעצמו לארוחת הבוקר ביום המשחק.

"נייג'ל לא היה צריך להיות חילוף ראשון במשחק אחרי שאיחר לארוחת הבוקר וג'ון אוגו לא היה צריך להתלבש למשחק אחרי שלא התעורר", שיתף המאמן בתחושותיו. "אני טעיתי כשהתחשבתי. הייתי צריך לנהוג אחרת".

עוד אמר בכר לשחקנים באותו עניין: "מהיום אני נלחם גם על השם שלי וגם על הקריירה שלי. אין יותר חסינות לאף אחד. כל שחקן מעתה יהיה כמו דף חלק לטוב ולרע. קבוצה של ברק בכר לא תיראה יותר כמו הקבוצה ששיחקה מול הפועל רעננה ביום שבת".

כידוע, בקבוצה בוחנים לעומק לא מעט אירועים שקרו מחות למגרש, וג'ון אוגו, נייג'ל האסלביינק וקווין טאפוקו, שלושת הזרים שהכעיסו חלק מאוהדי הקבוצה כאשר יצאו לבלות במסעדה אחרי ההפסד להפועל רעננה בשבת וסרטון שלהם התפרסם, זומנו לשיחה אצל מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. בבאר שבע הבהירו אמש כי לא מדובר בשיחת נזיפה, אלא בסוג של שיחת הבהרה בה הוסבר לשחקנים כי זה לא מכובד לצאת לבילוי אחרי הפסד.

עוד בנושא

טב"ח על באר שבע: "עכשיו מקבלים פרופורציות על מה זו קטסטרופה"
מרשים יותר מאיביץ': סיכום המחזור על ה-"הישג" של אשדוד וסכנין
הסיכום המוקדם עם באר שבע נחשף: סוכנו של דיא סבע מדבר
אוהדי באר שבע הגיעו לאימון הערב אתמול וקיללו את השחקנים

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. דני מרון
עונה לא קלה למועדון. אוגו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully