וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את השחקנים

28.1.2019 / 19:58

עשרות מאוהדי הקבוצה הגיעו למתחם האימונים וצעקו: "תתביישו, ביזיתם את המועדון". מי שספג את מירב הקריאות היה נייג'ל האסלביינק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מחזה לא שגרתי באימון הערב של הפועל באר שבע, שהיה הראשון של הקבוצה מאז ההפסד להפועל רעננה באצטדיון רמת גן שלשום. עשרות אוהדים של האלופה היוצאת הגיעו לאימון, נכנסו דרך אזור מסוים בגדר שהיה חשוף מול שחקנים שהתאמנו. האוהדים קראו קריאות נגד השחקנים, הקבוצה: "תתביישו לכם, ביזיתם את המועדון, איך אתם לא מתביישים להיראות כך. כך לא צריכה להיראות אלופה".

קריאות אישיות נשמעו בעיקר כלפי נייג'ל האסלביינק, נגדו קיימות טענות שונות בנוגע לאורח חיים בלתי ספורטיבי. מנכ"ל המועדון אסי רחמים, שהיה במקום, שוחח עם האוהדים וניסה להרגיע אותם. האוהדים לא התפזרו מהמקום במהרה, אלא שהו באימון לכל אורכו ואף נותרו במקום כאשר השחקנים החלו לצאת לעבר בתיהם.

בתוך כך, ממשיכים לטעון בהפועל באר שבע כי למיטב ידיעתם העסקה למכירת דיא סבע לסין מתנהלת על פי התכניות. השחקן עדיין לא חזר לישראל ובבאר שבע מעריכים שבסופו של דבר הוא יימכר על אף כל השמועות שצצו בימים האחרונים לפיהן קיימת בעיה הקשור לסבע והעסקה לא להתממש.

אוהדי הפועל באר שבע. דני מרון
אוהדי הפועל באר שבע, למצולמים אין קשר לפרשה/דני מרון

תביעת הבוררות שהגישה הפועל באר שבע נגד אופיר דוידזאדה נדחתה. כזכור, האלופה היוצאת הגישה תביעה נגד המגן השמאלי כיוון שעל פי תנאי עסקת ההעברה שלו לגנט הבלגית, היה מחויב לחזור אל האדומים במקרה של חזרה לארץ ובכל זאת העדיף להצטרף למכבי תל אביב בינואר אשתקד.

הפועל באר שבע מסרה בתגובה: "הפועל באר שבע מכבדת את החלטת הבורר, למרות שלהבנתנו ודעתנו חוזים צריך לקיים. המועדון נענה לבקשת אופיר והפחית את דמי ההעברה שלו לבלגיה כדי שאופיר יוכל להגשים את חלומו לשחק באירופה. בתמורה הסכים אופיר לחזור ולשחק בהפועל באר שבע כשיחזור לשחק בישראל או לפצות את המועדון בהתאם אם לא יעשה זאת. אופיר חזר לארץ לאחר חודשים בודדים, הפר את התחייבותו למועדון וקיבל מהבורר פרס על כך וחבל".

דוידזאדה, שגדל בנוער של הפועל באר שבע ועלה לבוגרים שלה ב-2010, שיחק שם עד 2016, אז עבר לגנט הבלגית ולאחר שלא הצליח להשתלב שם חזר לארץ וחתם במכבי תל אביב בינואר עונה שעברה למרות שלפי באר שבע התחייב לחזור אליה במקרה של חזרה ארצה. לדוידזאדה, שזכה עם באר שבע באליפות אחת, יש 11 הופעות בנבחרת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אופיר דוידזאדה מכבי תל אביב (צילום: יוסי ציפקיס). יוסי ציפקיס
התביעה נגדו נדחתה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully