וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהים היה איתי": 25 שנה ל-0:5 של רומאריו וברצלונה על ריאל מדריד

עונת הבכורה של הסקורר הברזילאי בקאמפ נואו הגיעה לשיא עם ביצוע מופלא ושלושער בלתי נשכח מול היריבה השנואה. צפו בתקציר

עריכה: מתן חדד

בספרד מציינים הערב (שלישי) 25 שנה לאחד המשחקים הגדולים והזכורים בתולדות ברצלונה - 0:5 מוחץ על ריאל מדריד בקאמפ נואו. היתה זו קבוצת החלומות המופלאה של יוהאן קרויף, בשיא כוחה בספרד, שנכנסה לעונת 1993/94 עם שלוש אליפויות רצופות. בקיץ צורף אל כל הטוב הזה רומאריו, אחרי 96 שערים ב-107 משחקי ליגה בפ.ס.וו איינדהובן.

הברזילאי חבר בהתקפה לחריסטו סטויצ'קוב ומיכאל לאודרופ והיה נהדר, עם 30 שערים ב-33 משחקי ליגה בעונתו הראשונה, אך אף הופעה לא היתה מרשימה כמו הערב ההוא, ב-8 בינואר, 1994. למחורר הרשתות הברזילאי לקחו 24 בדקות בלבד להבהיר ל-110 אלף האנשים בקאמפ נואו מה עתיד להגיע, כשקיבל כדור עומק, סיפק הטעיה שנכנסה לספרי ההיסטוריה, ומול פרנסיסקו בויו בעט עם החלק החיצון של הנעל, באחד השערים היפים בתולדות המועדון.

עוד בנושא:

העברות בעולם, 8.1: ברצלונה הודיעה על צירופו של טודיבו, ריאל פנתה לטוטנהאם על אריקסן
ריאל מדריד בלחץ: "הקרב" עם יובנטוס על אלגרי, המאבק עם אינטר על איקרדי
שחקני ברצלונה תומכים בהשארת ואלוורדה, הפער מריאל "בלתי מחיק"
לוקה מודריץ': "כנראה שמפחדים להשתמש ב-VAR כשזה יכול לעזור לריאל מדריד"

אבל ההצגה של הברזילאי לא נגמרה שם. לאחר שרונאלדו קומאן הכפיל בדקה ה-47 מבעיטה חופשית, השלים בדקה ה-56 רומאריו צמד מבישול של מיגל אנחל נדאל ושלושער בדקה ה-81, הפעם מבישול של מיכאל לאודרופ, שחצה את הכביש והצטרף לבלאנקוס בסיום אותה עונה. את הדובדבן על הקצפת כבש איבן איגלסיאס, חמש דקות לאחר מכן.

"אלוהים היה איתי על כר הדשא היום", אמר רומאריו בסיום הקונצרט. "הוכחתי מי אני. מעולם לא הייתי עד לאווירה כזאת, כפי שהיתה היום בקאמפ נואו".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 8.1: ברצלונה הודיעה על צירופו של טודיבו, ריאל פנתה לטוטנהאם על אריקסן

לכתבה המלאה

צפו בתקציר המשחק

בסופו של דבר, כאמור, זכתה ברצלונה באליפות רביעית ברציפות, עם הפרש שערים עדיף על דפורטיבו לה קורוניה, שסיימה גם היא עם 56 נקודות. ריאל מדריד של בניטו פלורו הסתפקה במקום הרביעי, עם 45 נקודות.

הרכב ברצלונה: אנדוני סוביסרטה, סרג'י, אלברט פרר, רונאלד קומאן, מיגל אנחל נדאל, גיירמו אמור, חוסה מארי באקרו (איבן איגלסיאס, 75), יון אנדוני גויקוצ'אה, פפ גווארדיולה, רומאריו, חריסטו סטויצ'קוב (מיכאל לאודרופ, 47).

הרכב ריאל מדריד: פרנסיסקו בויו, רפאל אלקורטה, מנולו סאנצ'יס, מיקל לאסה, לואיס מילה (אמיליו בוטרגניו, 56), רוברט פרוסינצ'קי, לואיס אנריקה, מיצ'ל, פאקו יורנטה, אלפונסו (פרננדו היירו, 24), איבן סאמוראנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully