וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: ברצלונה הודיעה על צירופו של טודיבו, ריאל פנתה לטוטנהאם על אריקסן

בארסה החתימה את הבלם הצרפתי, פפה הוצג בפורטו, קואנקה נחת ביפן, טוטנהאם דורשת מריאל 250 מיליון יורו על אריקסן. וגם: "אמבפה לא הגיע לריאל מדריד בגלל גארת' בייל"

עריכה: מתן חדד

העברות

ברצלונה הודיעה רשמית על צירופו של ז'אן קלר טודיבו, 19, הבלם של טולוז, שיגיע בקיץ בהעברה חופשית ויצטרף למועדון ב-1 ביולי, אחרי שחוזהו עם טולוז מסתיים.

* פורטו הודיעה רשמית על צירופו של פפה, הבלם הפורטוגלי בן ה-34 שעזב את בשיקטאש, וחתם בשורות הקבוצה במדיה שיחק עד 2007, לפני שעבר לריאל מדריד.

* קריסטל פאלאס השאילה את חלוצה הנורבגי אלכסנדר סורלוט (23) לגנט הבלגית עד תום העונה. סורלוט חתם בפאלאס לפני שנה תמורת 9 מיליון ליש"ט אך לא הצליח להותיר חותם במדי הנשרים.

* אחרי מכירת ליסנדרו מגז'אן לאייאקס, בוקה ג'וניורס צירפה את הבלם הפרגוואי ג'וניור אלונסו לשנה וחצי בהשאלה מליל. השחקן בן ה-25 החל את העונה בסלטה ויגו.

* עוד בארגנטינה: הורקאן החתימה את החלוץ לוקאס באריוס בן ה-34, ששיחק בחצי העונה האחרונה בקולו קולו וזכור מימיו בדורטמונד ונבחרת פרגוואי.

* אוטרכט הפתיעה עם צירופו בהשאלה לחצי שנה של הקשר ריצ'דלי באזור בן ה-22 מוולפסבורג, שרצה לחזור להולנד לאחר שהחל את העונה בפורטו והורד לקבוצת המילואים בגלל עבירות משמעת.

עוד בנושא:
דאבל כבר לא יהיה: ליברפול שמרה על "מסורת קלופ" והודחה מהגביע
ארסנל מול מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הרביעי, הגרלה נוחה לצ'לסי

שמועות

* דיווחים על ריאל מדריד: פלורנטינו פרס רוצה את מסימיליאנו אלגרי כמאמן לעונה הבאה אבל יובנטוס מתכננת פייט, אינטר רוצה את לוקה מודריץ' וטוני קרוס, הבלאנקוס בונים על מהלך חדש על מאורו איקרדי. כל הפרטים בידעה המלאה

* בנוסף: באנגליה מדווחים שריאל מדריד עשתה פנייה לטוטנהאם בנוגע לקשר הדני כריסטיאן אריקסן, והתרנגולים דורשים עליו 250 מיליון יורו! ההערכה באנגליה היא שטוטנהאם תסכים למכור אותו גם ב-100 מיליון יורו.

* בצל סירובו של מוניר לחתום על חוזה חדש בברצלונה והאפשרות שיעבור לסביליה בקיץ, המאמן ארנסטו ואלוורדה העביר לו מסר: "לא אכלול אותך יותר בסגל שלי".

* איסק קואנקה, שרק הלך והידרדר מאז הקדנציה האיומה בהפועל באר שבע, בדרך לשתף פעולה עם פרננדו טורס בסגאן טוסו היפנית.

* "מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווח: מנצ'סטר יונייטד מעוניינת לרכוש את פיליפה קוטיניו, לאור הדקות המועטות שהוא מקבל לאחרונה בברצלונה. השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון הקטלאני לא מעוניין לעזוב אחרי שנה בלבד.

* על פי "פראנס פוטבול", ההתאחדות הקטארית הגישה הצעה מפתה לארסן ונגר כדי שיאמן את הנבחרת לקראת מונדיאל 2022 אותו תארח.

* עבדולאי דוקורה, קשרה של ווטפורד המבוקש בפריס סן ז'רמן, קורא לאלופת צרפת להחתימו: "אם הם רוצים להפוך אותי לשחקן שלהם, אני אשמח מאוד. זה תמיד היה המועדון שלי, לפ.ס.ז' יש מקום חשוב בלבי".

* יובנטוס עדיין מנסה לנהל משא ומתן עם ארסנל כדי לצרף את ארון ראמזי כבר בינואר ולא בקיץ כשחקן חופשי, התותחנים דורשים 22 מיליון יורו. עם זאת, באנגליה טוענים שראמזי סבור שעדיף לו לסיים את החוזה ולהגיע כשחקן חופשי, בהנחה שיקבל חוזה אטרקטיבי יותר. מלבד ליובנטוס, גם באיירן מינכן וליברפול מוזכרות כמועמדות לצרפו, אבל ליברפול בעמדת נחיתות מאחר שלא תוכל לפנות אליו עד ה-1 ביוני.

* אינטר רוצה את הקשר ניקולו בארלה מקליארי ומוכנה להעביר את החלוץ הברזילאי גביגול כחלק מהעסקה. גם פלמנגו רוצה את החלוץ, אבל לא מוכנה לשלם 18 מיליון יורו.

* בארלה מבוקש גם בצ'לסי, שמחפשת מחליף לססק פברגאס שנמצא במונאקו ואמור לחתום על חוזה לשלוש שנים. "אנחנו חייבים מישהו במקומו, נהיה בבעיה אם יישארו חמישה קשרים בלבד", אמר המאמן מאוריציו סארי.

* סטבן יובטיץ', החלוץ המונטנגרי שלא מפסיק להיפצע בשנים האחרונות, עשוי לעבור בהשאלה ממונאקו לשאלקה הגרמנית.

מוניר שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מוכן לחתום. מוניר/רויטרס

* כריסטיאן פוליסיץ', הקשר האמריקאי בן ה-20 שעבר מדורטמונד לצ'לסי תמורת 64 מיליון יורו, אומר: "העובדה שהם עשו את זה ושילמו את הסכום הזה ורוצים אותי, כנראה אומר שהם מחבבים אותי, לפחות קצת".

* מוסה דמבלה בדרך לסין? "מירור" מדווח שטוטנהאם קיבלה הצעה של 11 מיליון ליש"ט מבייג'ינג גואן על הקשר הבלגי בן ה-31, ופוצ'טינו שלם עם מכירתו.

* באיטליה טוענים שקשר בלגי אחר, יאניק קראסקו בן ה-25, עשוי לעבור לארסנל ולעזוב את קבוצתו הסינית דליאן ייפאנג.

* מילאן רוצה לרכוש מגנואה את הכישרון הפולני קשישטוף פיאטק, 23, שכבש העונה 13 שערים. כרגע גנואה דורשת עליו 60 מיליון יורו - רווח לא רע בהתחשב בעובדה שקנתה אותו ביוני ב-4 מיליון יורו.

* "אס" מדווח: ברהים דיאס, שהוצג אתמול בריאל מדריד אחרי שחתם עד 2025, מחזיק בסעיף שחרור בגובה 750 מיליון יורו - יותר גבוה משל איסקו ואסנסיו (700 מיליון יורו).

* אלברו מוראטה, החלוץ שמקרטע בצ'לסי, מעוניין לעבור לסביליה, שמוכנה לשלם את רוב שכרו.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
טעות היסטורית. בייל/רויטרס

וגם: "גארת' בייל הוא הסיבה שבגללה אמבפה לא הגיע לריאל"

ב"אס" מסבירים למה קיליאן אמבפה לא הגיע לריאל מדריד בקיץ לפני שנתיים, לפני שעבר לפריס סן ז'רמן. לדבריהם, אם גארת' בייל היה עוזב, אמבפה היה מגיע לריאל. מנצ'סטר יונייטד רצה את הוולשי, ומאמנה דאז ז'וזה מוריניו אף פנה אליו ואמר לו: "אם אתה לא מדבר, אני לא יכול לקנות אותך". בייל רצה להישאר, והנשיא פלורנטינו פרס החליט שהוא לא משחרר אותו ופספס הזדמנות נהדרת למכור במחיר גבוה את השחקן, ששוב ושוב נפצע ומאכזב כל כך את אוהדי הבלאנקוס.

במקביל, אמבפה כן רצה להגיע לריאל מדריד, הקבוצה שהוא העריץ, ושתלה פוסטרים שלה בחדר שלו. "פוטבול ליקס" חשף שריאל כבר הגיעה לסיכום עם מונאקו על אמבפה בסכום של 180 מיליון יורו, סכום שאחרי זה עלה ל-214 מיליון יורו בגלל מסים שמונאקו סירבה לשלם וריאל הסכימה. אבל אז אמבפה העדיף לקבל את ההצעה מפריס, כי פלורנטינו לא רצה להיפרד מבייל, ולא חשב שיש לו מקום בקבוצה לצד כריסטיאנו ובנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully