וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בלחץ: "הקרב" עם יובנטוס על אלגרי, המאבק עם אינטר על איקרדי

דיווחים סותרים בספרד ואיטליה: הבלאנקוס רוצים את מסימיליאנו אלגרי כמאמן, יובנטוס נלחמת. אינטר רוצה את מודריץ' וקרוס, ריאל בונה על מהלך חדש עם מאורו איקרדי

עריכה: מתן חדד

איפה יהיה בעונה הבאה מסימיליאנו אלגרי? תלוי את מי שואלים. בספרד מדווחים כי מאמן יובנטוס נמצא על הכוונת של ריאל מדריד הנואשת, בעוד באיטליה טוענים שהוא צפוי להאריך את חוזהו ביובה.

המאמן זכה בארבעה דאבלים ברציפות באיטליה והעפיל עמה פעמיים לגמר ליגת האלופות. כעת בריאל מקווים שהוא ירגיש תחושת מיצוי, ויגיע לסנטיאגו ברנבאו בתחילת העונה הבאה, כשבקבוצה כבר מתחרטים על ההחלטה לתת את המפתחות לסנטיאגו סולארי.

עוד בנושא
העברות בעולם, 8.1: מנצ'סטר יונייטד רוצה את קוטיניו, המאבק והדילמה של ארון ראמזי
העברות בעולם, 7.1: ברצלונה קרובה להחתמת טודיבו, דיאס הוצג בריאל מדריד
ליברפול נכנסת לסחרור? יורגן קלופ מאשים את הרוח אחרי ההדחה: ההרכב הזה נכפה עליי

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס. רויטרס
שובר שיאים ביובנטוס, השאלה היא אם הוא מחפש אתגר חדש. אלגרי/רויטרס

על פי תוכנית הטלוויזיה הספרדית "El Chiringuito", נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס החליט לרדת מהניסיון לצרף את מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, וכעת מרכז את מאמציו באלגרי. המאמן האיטלקי תחת חוזה עד 2020, אבל כבר היו דיווחים השבוע בספרד שלא רק שהוא מתכוון לעזוב בקיץ - אלא אף שהוא יוחלף על ידי זינדין זידאן.

עם זאת, הנהלת יובנטוס כמובן מעוניינת שהוא יישאר, וש"המשא ומתן עמו יחל ברגע הנכון". מנגד, בקבוצה יודעים שיש שתי אפשרויות: או שאלגרי יאריך את חוזהו, או שהוא יעזוב, כי המנהל הספורטיבי של הגברת הזקנה, פביו פראטיצ'י, לא מוכן שמאמן יפתח עונה בידיעה שהוא עוזב בסיומה.

מנגד, היום ב"טוטוספורט" מדווחים שיובה ואלגרי דנים בחוזה ארוך טווח למאמן, כדי להפוך את השותפות בין הצדדים לתקופה ארוכה אפילו יותר. אלגרי עשוי להפוך למאמן שמשמש בתפקיד ביובה לתקופה הכי ממושכת מאז ג'ובאני טראפטוני האגדי. העיתון מטורינו אף טוען שאלגרי יקבל החלטה סופית בסביבות חודש מארס.

כמו כן, באיטליה מדווחים היום שאינטר עדיין רוצה את שחקני ריאל מדריד לוקה מודריץ' וטוני קרוס, בעוד ריאל מדריד מחזירה אש כשהיא רוצה מאינטר את מאורו איקרדי. על פי "קוריירה דלו ספורט" ו"גאזטה דלו ספורט", מודריץ' לא ויתר על התקווה לעבור לאינטר, אחרי שהבקשה שלו מהקיץ נדחתה. לשחקן השנה בעולם יש חוזה בריאל עד 2020, וכבר הביע את התסכול שלו במדי ריאל העונה. על פי הדיווחים, מודריץ' דחה הצעה מריאל להאריך את חוזהו עם שכר של 12 מיליון יורו בעונה, ומוכן להתפשר על 10 מיליון יורו לעונה מאינטר. כאמור, הקבוצה ממילאנו רוצה גם את טוני קרוס.

בתגובה, על פי ה"קוריירו", נשיא ריאל פלורנטינו פרס הולך בכל הכוח על כוכב אינטר איקרי, שבינתיים לא מסכים להצעות שהוגשו לו מההנהלה של אינטר להארכת חוזהו. לאיקרדי יש סעיף שחרור של 110 מיליון יורו, על אף שאפשר להוציאו לפועל רק בין ה-1 ל-15 ביולי.

עוד באותו נושא

לוקה מודריץ': "כנראה שמפחדים להשתמש ב-VAR כשזה יכול לעזור לריאל מדריד"

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
עדיין רוצה לעזוב. מודריץ'/רויטרס

* עוד במדריד: "אס" מדווח ששחקן הרכש ברהים דיאס, שהוצג אתמול בריאל אחרי שחתם עד 2025, מחזיק בסעיף שחרור בגובה 750 מיליון יורו - יותר גבוה משל איסקו ואסנסיו (700 מיליון יורו).

* וגם: "גארת' בייל הוא הסיבה שבגללה אמבפה לא הגיע לריאל", כך טוענים היום ב"אס" הספרדי, ומסבירים למה קיליאן אמבפה לא הגיע לריאל מדריד בקיץ לפני שנתיים, לפני שעבר לפריס סן ז'רמן. לדבריהם, אם גארת' בייל היה עוזב, אמבפה היה מגיע לריאל. מנצ'סטר יונייטד רצה את הוולשי, ומאמנה דאז ז'וזה מוריניו אף פנה אליו ואמר לו: "אם אתה לא מדבר, אני לא יכול לקנות אותך". בייל רצה להישאר, והנשיא פלורנטינו פרס החליט שהוא לא משחרר אותו ופספס הזדמנות נהדרת למכור במחיר גבוה את השחקן, ששוב ושוב נפצע ומאכזב כל כך את אוהדי הבלאנקוס.

במקביל, אמבפה כן רצה להגיע לריאל מדריד, הקבוצה שהוא העריץ, ושתלה פוסטרים שלה בחדר שלו. "פוטבול ליקס" חשף שריאל כבר הגיעה לסיכום עם מונאקו על אמבפה בסכום של 180 מיליון יורו, סכום שאחרי זה עלה ל-214 מיליון יורו בגלל מסים שמונאקו סירבה לשלם וריאל הסכימה. אבל אז אמבפה העדיף לקבל את ההצעה מפריס, כי פלורנטינו לא רצה להיפרד מבייל, ולא חשב שיש לו מקום בקבוצה לצד כריסטיאנו ובנזמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully