וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מאשים את הרוח ומתגונן אחרי ההדחה: ההרכב הזה נכפה עליי

אחרי עוד הדחה מוקדמת מהגביע, קלופ מתלונן על מזג האוויר, עונה לפרשנים שקוטלים אותו על "הרכב הילדים", ומודאג: מה יהיה עם ההגנה?

עריכה: מתן חדד

האם ליברפול עומדת בפתחו של משבר? המרסיסיידרס אמנם עסוקים בעיקר במאבק האליפות בפרמיירליג, אבל אמש (שני) הם ספגו מהלומה לא קלה, כשהודחו מהגביע האנגלי כבר בסיבוב השלישי אחרי הפסד 2:1 לוולבס. ההפסד אמש מצטרף להפסד במחזור הליגה האחרון למנצ'סטר סיטי, במה שהפך לרצף שני ההפסדים הראשון של הקבוצה העונה.

בבוקר שלאחר המשחק מרבית החצים הופנו לכיוון יורגן קלופ. מאז הגיע המאמן הגרמני לאנפילד, ליברפול לא עברה את הסיבוב הרביעי בגביע ורשמה כמה הדחות מביכות למדי. אמש, למרות ההגרלה הקשה יחסית, העלה קלופ הרכב נסיוני ומשני ללא מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה, ונענש מיידית.

הפרשנים ביקרו בחריפות את ה"שחצנות" של קלופ בבחירת ההרכב והסבירו ש"זה עלה לו במשחק", אולם המאמן התגונן בסיום. "הייתי חייב לעשות את השינויים הללו", אמר. "היו כמה שחקנים חולים מאוד, ובאימון המסכם גם אדם לאלאנה נפצע קלות. אחרי המשחק נגד סיטי היו להרבה שחקנים כאבים, וחייבים להיות רגישים לסיטואציה הזו, כי עברנו עכשיו תקופה מאוד אינטנסיבית בצורה טובה למדי, והתקופה האינטנסיבית הבאה כבר נמצאת מעבר לפינה".

עוד בנושא

ליברפול הודחה בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי עם 2:1 נגד וולבס
ארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הרביעי, סיטי מול ברנלי

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
אפס תארים, עדיין. קלופ/AP

ההרכב הנסיוני של קלופ כלל כמה שחקנים צעירים במיוחד - קפאל קמאצ'ו בן ה-18 וקרטיס ג'ונס בן ה-17 ערכו הופעות בכורה בקבוצה הבוגרת, ובדקה השישית נזרק למערכה גם קי-ג'אנה הואבר, בלם בן 16, אחרי שדיאן לוברן נפצע. הואבר הפך לשחקן הצעיר ביותר שלובש את מדי ליברפול בגביע.

"אנחנו לא כאן כדי לקבוע שיא עולם בשחקנים צעירים. החבר'ה האלה טובים מספיק, הם מתאמנים איתנו, ובאימונים הם נראו הרבה יותר ממה שנראו היום", הסביר קלופ. בנוסף, האשים קלופ את הרוח - לא פחות ולא יותר.

"הרוח לא עזרה לנו, כולם התקשו לשלוט בכדור, ההשתלטות על הכדור הייתה קשה מאוד, איבדנו הרבה כדורים. בלי הרוח הזו, היה לנו הרבה יותר קל להראות שאנחנו יותר איכותיים".

ההגנה של ליברפול בצרות לקראת המשחקים הבאים. הפציעה של דיאן לוברן אמש הצטרפה למכת פציעות בחלק האחורי, אחרי שגם ג'ון גומז וג'ואל מאטיפ מושבתים בשל פציעות.

כך או כך, ברור שכעת קלופ וליברפול עומדים למבחן ויצטרכו לגלות אופי כדי להתאושש. בטור פרשנות ב"דיילי מייל" נכתב ש"אף אחד לא יזכור שום דבר אם ליברפול תזכה באליפות, אבל נכון לעכשיו המאמן שלה לא הביא לה אף תואר מאז 2012, והמועדון לא זכה בשום תואר פרט לגביע הליגה ב-12 השנים האחרונות. זה מאזן רע מאוד".

עוד באותו נושא

גביע אנגלי: ליברפול הודחה כבר בסיבוב השלישי עם 2:1 נגד וולבס

לכתבה המלאה
קי-ג'אנה הואבר, ליברפול. AP
"אנחנו לא כאן כדי לקבוע שיא עולם בשחקנים צעירים". קי-ג'אנה הואבר בן ה-16, השחקן הצעיר בתולדות ליברפול בגביע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully