וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול הפסידה 2:1 לוולבס והודחה כבר בסיבוב השלישי

שערים של ראול חימנס (38) ורובן נבס (55) הובילו להדחת מוליכת הפרמיירליג מהגביע. דיבוק אוריגי איזן זמנית (51), דיאן לוברן נפצע. ספרד: ניצחון חוץ ראשון העונה לאתלטיק בילבאו

ג'רדאן שאקירי שחקן ליברפול. רויטרס
הדחה כואבת. ג'רדאן שאקירי/רויטרס

אז דאבל זה כבר לא יהיה. ליברפול הודחה הערב (שני) מהגביע האנגלי כבר בסיבוב השלישי והראשון בו קבוצות הפרמיירליג נוטלות חלק. הקבוצה של יורגן קלופ הפסידה 2:1 לוולבס בחוץ וסיימה את דרכה במפעל. למרות ההגרלה הקשה, קלופ החליט לבצע רוטציה משמעותית ולפתוח עם סימון מיניולה, רפא קמאצ'ו, קרטיס ג'ונס, דניאל סטארידג' ודיבוק אוריגי ויש שיאמרו שגם זה עלה לו ביוקר. בדקה ה-70 הוא שלח את מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו אל המגרש. דיאן לוברן נפצע.

השער הראשון הגיע בדקה ה-38. דיוגו ז'וטה חטף יפה למילנר, עבר אותו ומסר לראול חימנס, שפרץ לאורך 30 מטר ובעט חזק וחד מצד ימין של הרחבה פנימה כדי לסדר לוולבס 0:1. ליברפול הצליחה לאזן בדקה ה-51. ג'יימס מילנר ניסה לבעוט ונבלם, איכשהו זה הגיע לדיבוק אוריגי והחלוץ הבלגי, שקיבל צ'אנס בהרכב, כבש שער נהדר מקצה הרחבה עם רגל שמאל לפינה הקרובה, 1:1. השער השני של וולבס הגיע בדקה ה-55 אחרי שרובן וינאגרה בן ה-19 העביר מסירת רוחב לרובן נבס, שבעט עם רגל שמאל מ-22 מטר חזק ומדויק לפינה הקרובה, 1:2 גדול. ג'רדאן שאקירי היה קרוב לאזן בדקה ה-69, אבל הכדור החופשי הנהדר שבעט נעצר בקורה.

* הפסד ראשון של ליברפול במוליניו מאז אוגוסט 1981.

* וולבס ניצחה בחמישה משבעת משחקי הגביע שלה מול ליברפול, כולל באנפילד לפני שנתיים בסיבוב הרביעי.

* ליברפול מודחת בסיבוב השלישי של הגביע לראשונה מאז 2010/11, אז הפסידה 1:0 למנצ'סטר יונייטד.

* יורגן קלופ עדיין לא עבר את הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, וזה הניסיון הרביעי שלו.

עוד בנושא:

כל החדשות האחרונות והחמות מחלון ההעברות בעולם
לוקה מודריץ' ושחקני ריאל מדריד באו בטענות לשופט, מרסלו ספג קריאות בוז

רובן נבס שחקן וולבס. רויטרס
שער ניצחון יפהפה. רובן נבס/רויטרס

עוד באירופה:

המחזור ה-18 בליגה הספרדית ננעל עם ניצחון החוץ הראשון העונה של אתלטיק בילבאו - 1:2 על סלטה ויגו בבלאידוס. הבאסקים עדיין לא הפסידו בארבעת המשחקים תחת הדרכתו של גאיסקה גריטאנו, שקיבל הפעם הופעה נהדרת מאיניאקי וויליאמס. החלוץ פרץ בצד ימין כדי לבשל לאיקר מוניאין בדקה ה-19, והכריע את המשחק במתפרצת אחרי כדור ארוך של השוער יאגו הררין בדקה ה-54. פרנסיסקו בלטראן השווה זמנית בדקה ה-45, אבל סלטה התקשתה ללא יאגו אספס הפצוע ואפשרה לאתלטיק בילבאו להימלט מהקו האדום.

* ליל עלתה שלב בגביע הצרפתי בזכות 0:1 ביתי על סושו מהליגה השנייה, במשחק שנעל את הסיבוב התשיעי. לואיז אראוז'ו הברזילאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-40.

* בוריס קליימן שמר על שער נקי ב-0:0 של פראלימני בחוץ מול ארמיס ארדיפו בקרב התחתית של המחזור ה-15 בליגה הקפריסאית. פראלימני במקום הלפני אחרון עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully