וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה מודריץ': "כנראה שמפחדים להשתמש ב-VAR כשזה יכול לעזור לריאל מדריד"

הקרואטי וחבריו זעמו אחרי פנדל שלא נשרק לזכותם בהפסד 2:0 לסוסיאדד, ראמוס: "סקנדל". מרסלו ספג קריאות בוז וביקורת קשה, גם בנזמה חטף

עריכה: מתן חדד
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. AP
ויניסיוס אחרי שהוכשל ברחבה/AP

ריאל מדריד ממשיכה לגמגם ואתמול (ראשון) הפסידה 2:0 בבית לריאל סוסיאדד. וויליאן ז'וזה (3 בפנדל) ורובן פארדו (83) כבשו לזכות האורחת והותירו את ריאל מדריד עם 30 נקודות בלבד מ-54 אפשריות ובמקום החמישי. לוקאס ואסקס הורחק בריאל מדריד בדקה ה-61 וקרע את החולצה שלו בדרך החוצה מהמגרש.

* ריאל סוסיאדד ניצחה את ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו לראשונה מאז מאי 2004 (אז זה נגמר עם 1:4).

* ריאל סוסיאדד היא קבוצת הלה ליגה הראשונה שמנצחת את ריאל מדריד בהפרש של שני שערים בסנטיאגו ברנבאו (פרט לברצלונה) מאז מאיורקה גברה עליה 1:3 ב-24 במאי 2009.

* ריאל מדריד לא הצליחה לכבוש בשבעה מ-29 המשחקים שלה העונה בכל המסגרות (24%).

עוד בנושא:

ריאל מדריד הפסידה 2:0 בבית לריאל סוסיאדד
ברצלונה עשתה את שלה עם 1:2 מול חטאפה בחוץ

קארים בנזמה ריאל מדריד. רויטרס
"צל של עצמו". בנזמה/רויטרס

בריאל מדריד זעמו על כך שלא נפסק פנדל לטובת הקבוצה בדקה ה-64 אחרי שהשוער חרומינו רולי הכשיל ברחבה את ויניסיוס. השופט בכלל לא השתמש במערכת ה-VAR והחליט לא לשרוק. "היה פנדל ברור על ויניסיוס", אמר בסיום מאמן הבלאנקוס סולארי שאגב שיחק בריאל בפעם האחרונה שהיא הפסידה לסוסיאדד בבית ב-2004, "הכול היה הפוך היום. לא התחלנו את המשחק טוב ואנחנו משלמים על כל טעות ביוקר. אז הצלחנו לחזור למשחק, אבל לא הצלחנו לכבוש. אז הגיע המהלך על ויניוס שאף אחד לא מבין איך לא היה פנדל. הטעויות האלה עולות לך ביוקר".

לוקה מודריץ' ספג ביקורת כשב"מארקה" נכתב עליו: "רמת המשחק שלו היא לא של זוכה בכדור הזהב וגם לא של השחקן שהיה בעונה שעברה. עם זאת, המהלך הכי טוב של ריאל הגיע ממנו". גם קארים בנזמה כמובן חטף ונכתב עליו: "החמיץ מצב שאתה לא יכול להחמיץ כשאתה החלוץ של ריאל מדריד. הוא צל של עצמו".

מרסלו, שהיה חלש מאוד ב-2:2 מול ויאריאל ביום חמישי, חטף קריאות בוז מאוהדי ריאל מדריד במהלך החימום וגם בתחילת המשחק אחרי שספג ביקורות חריפות מאוד מאז המשחק מול הצוללת הצהובה. קריאות הבוז רק הלכו והתחזקו אחרי שמרסלו לא הגיע לכדור שהיה אמור להגיע אליו, לפחות לפי האוהדים, במהלך שהוביל אל הפנדל המוקדם של סוסיאדד. "בצד ההגנתי של המשחק הוא חשוף מאוד ואפילו בחלק ההתקפי, שם מרסלו תמיד היה מסוכן מאוד, הוא לא משפיע יותר", נכתב ב"מארקה", "הפציעות השפיעו על מרסלו ומאז ששיחק נגד ראיו וייקאנו הוא מציג יכולת חלשה מאוד".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עצבני אחרי הפנדל שלא נשרק לזכותו. ויניסיוס/רויטרס
ויניסיוס מתלונן על הפנדל שלא קיבל עבור ריאל מדריד (מתוך חשבון האינסטגרם שלו). אינסטגרם, אתר רשמי
ומתלונן באינסטגרם. ויניסיוס/אתר רשמי, אינסטגרם

קפטן ריאל סרחיו ראמוס אמר אחרי המשחק: "הכול הלך לנו הפוך. שיחקנו טוב, יצרנו מצבים, אבל לא היינו יעילים. אנחנו צריכים להתאושש מהר ולחזור לעצמנו ואז גם התוצאות יגיעו. זה לא היום המתאים לסמן מישהו, למרות שכולם תמיד מבקרים את עצמם. מחר כולם ידברו ויגידו מה שיש להם להגיד וזה יישאר בינינו לבין עצמנו ולא ייצא".

ראמוס התייחס לפנדל שהיה אמור להישרק על ויניסיוס וטען שגם עליו בוצעה עבירה שהייתה צריכה להוביל לשריקה: "שניהם היו ברורים, אולי שלי מעט פחות. זה שלא שרקו פנדל על ויניסיוס זה סקנדל. אני תמיד תמכתי ב-VAR, אבל כאן השופט לא הלך לראות ורק אמר לנו שזה לא פנדל. אנחנו לא מבקשים שהשופטים יעזרו לנו, אבל לפחות שיהיה צדק. אני בדרך כלל מנסה לעזור לשופטים ולהרגיע אם יש בלגן, אבל היום הייתה שערורייה".

לוקה מודריץ' הודה: "זה הפסד קשה מאוד, התחלנו רע מאוד כמו נגד ויאריאל, אבל לאחר מכן הגענו להרבה מצבים. הבעיה שלנו היא שאנחנו לא מצליחים לכבוש ולא נשארים מרוכזים. עד ההרחקה הגענו להמון מצבים, אבל זה לא נכנס לנו. ננסה להשתפר". הקרואטי התייחס לעבודה המשותפת עם סנטיאגו סולארי ואמר: "המאמן עושה עבודה נהדרת, אבל הוא לא יכול לכבוש שערים או לעצור התקפות בצד השני. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר ולכבוש שערים. כולנו מאמינים בסולארי ואנחנו לא נתחבא מאחוריו או נאשים אותו".

מודריץ' הוסיף: "אנחנו צריכים לשבת ביחד, לדבר ולראות מה הבעיה שלנו. זה לא קרה לנו רק פעם אחת העונה אלא הרבה פעמים. אנחנו צריכים למצוא פתרונות, הרבה שחקנים לא מציגים את היכולת הטובה שלהם. אני צריך להשתפר ולקחת יותר אחריות, זו תקופה קשה במועדון, אבל הדברים האלה צריכים לאחד אותנו עוד יותר. כולנו צריכים לבקר את עצמנו ולהגיד את הדברים כמו שהם".

איסקו סרחיו ראמוס ריאל מדריד. רויטרס
איסקו וסרחיו ראמוס המאוכזבים/רויטרס

גם הקרואטי התייחס לפנדל שלא נשרק לזכות ריאל ואמר: "אני לא מבין למה במצב כל כך ברור כמו זה שהיה על ויניסיוס, הם לא מוכנים ללכת ל-VAR. הם מבולבלים לגבי מתי הם צריכים להשתמש בזה. הבעיה שלנו היא לא ה-VAR, אנחנו צריכים להתעסק בדברים אחרים. השופט אמר לי שמלמעלה אמרו לו שלא היה פנדל. נראה שהשופטים מפחדים להסתכל ב-VAR כשזה יכול לעזור לריאל מדריד. אמרנו לשופט שיילך להסתכל, אבל הוא אמר שאמרו לו שלא היה פנדל".

ויניסיוס עצמו אמר: "היה לנו משחק מצוין, אבל השופטים הפכו אותו לקשה מאוד בשבילנו. הגיעו לנו שני פנדלים, אבל השופט אפילו לא הלך לבדוק. היה עליי פנדל ברור והשופט לא שרק ולא בדק. רולי לא נגע בכדור והוא יודע את זה. אחרי המשחק ראיתי שוב את הווידאו וזו הייתה עבירה ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully