וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה תומכים בהשארת ואלוורדה, הפער מריאל "בלתי מחיק"

פיקה וראקיטיץ' דוחקים בהנהלת ברצלונה להאריך את חוזהו של המאמן, הפרשנים כבר מכתירים אלופה. וגם: קוטיניו מידרדר, ומה עומד מאחורי הספסול של מוניר

עריכה: מתן חדד

10 נקודות מפרידות בין ברצלונה לריאל מדריד החל מאמש (ראשון), אולם נתון אחד מסביר עוד יותר טוב את הפערים בין שתי היריבות המושבעות: ליאו מסי לבדו כבש ובישל העונה 26 שערי ליגה בסך הכל - בדיוק כמו סך השערים שריאל כולה כבשה. כמו כן, מסי ולואיס סוארס כבשו יחדיו 28 שערים, שניים יותר מהבלאנקוס.

כותרות העיתונים בספרד ציינו אמש, אחרי ההפסד 2:0 של הבלאנקוס לריאל סוסיאדד והניצחון 1:2 של הקטלאנים על חטאפה, שההפרש בין השתיים "כבר כמעט בלתי ניתן למחיקה", אולם בברצלונה השמיעו את המנטרות המוכרות. "אי אפשר לסתום את הגולל על סיכויי האליפות של ריאל מדריד או של כל קבוצה אחרת בצמרת", שינן המאמן ארנסטו ואלוורדה, ואפילו ג'רארד פיקה שמר על פוליטיקלי קורקטיות: "אפילו שהיתרון הוא 10 נקודות לא הייתי פוסל את ריאל. בכל מקרה אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא באף אחת מהיריבות שלנו".

העיסוק המרכזי בברצלונה בימים האחרונים נוגע לעתידו של ואלוורדה בקבוצה. חוזהו של המאמן יסתיים בסוף העונה ועדיין לא ברור אם יוארך, ואם כן אז ביוזמת מי. ואלוורדה עדיין מתלבט על פי דיווחים, אולם שחקני ברצלונה עומדים מאחוריו ומצדדים בהישארותו באופן חד משמעי. "זו החלטה שלו אם להישאר או לא, אבל חדר ההלבשה אוהב אותו ויהיה מאושר גם יישאר. התוצאות מראות שהוא עושה עבודה נהדרת", אמר פיקה, ואיבן ראקיטיץ' הוסיף: "בתור שחקנים, אנחנו מרוצים מאוד מארנסטו. הוא והצוות שלו עושים עבודה פנטסטית ואני מאמין שבסופו של דבר הוא יישאר גם אחרי סוף העונה הזו".

עוד בנושא

ברצלונה ניצחה 1:2 את חטאפה וברחה בפסגה, מסי וסוארס שוב כבשו
העברות: מוקש לברצלונה בעסקת דה ליכט, רומא לא מוותרת על מנולאס
מודריץ': "כנראה שמפחדים להשתמש ב-VAR כשזה יכול לעזור לריאל מדריד"

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
קונצנזוס בחדר ההלבשה. ואלוורדה/רויטרס

לואיס סוארס חגג את הניצחון, וכהרגלו חלק שבחים לליאו מסי. "הוא השחקן הטוב בעולם, לא משנה מול איזו יריבה. יש לו את הפרטים הקטנים שהופכים אותו לרמה בפני עצמו, ולשחק איתו באותה קבוצה זו תענוג גדול שצריך לברך עליו בכל יום", אמר החלוץ.

ואלוורדה הוסיף ש"מסי שחקן שלם, הוא מופיע לכל משחק. למען האמת, צריך לשאול מתי בפעם האחרונה הוא לא הציג את היכולת הטובה שלו. זה קורה לעתים רחוקות מאוד".

ובכל זאת, לא הכל מושלם בברצלונה. פיליפה קוטיניו פתח אמש שוב על הספסל, ובדיוק שנה מהיום שבו הוחתם בברצלונה, נראה שההשפעה שלו הולכת ומתמעטת. בסך הכל רשם הברזילאי 44 הופעות בברצלונה עד כה, כבש 15 שערים ורשם 10 בישולים, אולם העונה חל פיחות במעמדו. חבר ההנהלה גיז'רמו אמור התייחס אמש לכך ואמר ש"פיליפה שחקן מנוסהמאוד, אחד הטובים באירופה, והוא מוכן לשחק 90 דקות או חמש דקות. הוא אחד שחושב יותר על טובת הקבוצה מאשר על טובתו האישית. יש לו עוד הרבה שנים בחוזה והוא עוד יתרון המון".

כמו כן, מתברר שמוניר אל חדאדי לא משחק מאז המשחק מול סלטה ויגו מסיבות לא מקצועיות. על פי דיווח ברדיו קטאלוניה, הסיבה שבגינה הקשר הפסיק לשחק היא סירובו לחתום על חוזה חדש. ואלוורדה הודיע לו לאחרונה שאם לא יחתום, אין בכוונתו לשתף אותו.

מאמן חטאפה פפה בורדאלס התלונן על השיפוט, אחרי ששער חוקי של קבוצתו נפסל: "ראיתי את ההילוך החוזר של השער החוקי שלנו. השופט פגע בנו. זה היה בדקה ה-8, המשחק יכול היה להיות שונה לגמרי. אני לא מצליח להבין איך ה-VAR עובד, איך בוחרים באילו החלטות להשתמש בו ואילו לא, כשהמערכת נמצא שם כדי לעזור! ה-VAR לא מנוצל נכון". עוד טוען מאמן חטאפה: "ברצלונה וריאל מדריד תמיד פייבוריטיות לזכות באליפות. 10 הפרש זה פער גדול, אבל אני לא פוסל עוד את ריאל. זו העונה הכי שוויונית שאני זוכר בליגה, ואני גם ממש לא פוסל את אתלטיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully