וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: הבלם ברונו פרונה מועמד להצטרף בחלון הקרוב

3.1.2019 / 18:25

הברזילאי בן ה-31 צפוי לעזוב בימים הקרובים את סראגוסה מהליגה השנייה בספרד ועשוי לנחות בישראל. נתניה לא זונחת את אופציית בן והבה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: תומר קשטן מוצג כמאמן עירוני קרית שמונה

במקביל לרצון לצרף את בן והבה מהפועל רעננה, מכבי נתניה בוחנת גם אופציה של בלם זר במקום טים הויבאך, כשהמועמד להחליפו הוא ברונו פרונה, בלמה הברזילאי של סראגוסה מהליגה הספרדית השנייה. פרונה בן ה-31 רשם העונה שבע הופעות בליגה ועוד שתיים בגביע המלך, אבל צפוי לעזוב את קבוצתו לאור החתמתו הצפויה של צ'צ'ו דוראדו. בקיץ האחרון הוזכר כמועמד להגיע להפועל באר שבע ובשנה שעברה הוצע לקבוצות שונות, ביניהן מכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים הגישה הצעה משודרגת לקווין טאפוקו
ברק בכר: "נקבל כמה החלטות בקרוב. מי שטוב, יישאר וישחק"
תומר קשטן הוצג כמאמן קרית שמונה: "הצעד הראשון הוא ליהנות מכדורגל"
יוג'ין אנסה חתם בהפועל רעננה לשנה וחצי עם אופציה לעוד שנתיים

ברונו פרונה במדי ק.פ.ר, 2011. GettyImages
מחפש את הקבוצה ה-16 שלו. ברונו פרונה במדי ק.פ.ר ב-2011/GettyImages

הבלם הברזילאי הגבוה (1.91 מ') מחזיק גם באזרחות איטלקית. סראגוסה, אליה הצטרף לפני שנה, היא קבוצתו ה-15 בקריירה. הוא שיחק לפני כעשור עם פיגיירנסה בליגה הבכירה בברזיל ומשם יצא למסע ארוך שכלל גם הופעה אחת בפרמיירליג (מתוך חמש בסך הכול במדי ק.פ.ר ב-211), עונה בהודו, בליגת הפיתוח האמריקאית ובשנים האחרונות הוא שיחק בליגה השנייה בספרד.

כאמור, נתניה ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת והבה והיו שמחים לבצע טרייד עם רעננה שתקבל בתמורה את הויבאך. אם מהלך כזה לא ייצא אל הפועל בחלון הנוכחי, אז נתניה תנסה לצרף את הבלם בקיץ כשיהיה שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully