וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר קשטן הוצג כמאמן קרית שמונה: "הצעד הראשון הוא ליהנות מכדורגל"

3.1.2019 / 15:20

מחליפו של חיים סילבס הוצג ודיבר לקראת הפועל תל אביב: "יש לי חיבור ואהבה למועדון הזה". עדן שמיר: "מאמין בדרך של תומר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

עירוני קרית שמונה הציגה היום (חמישי) את מאמנה החדש, תומר קשטן, שחזר לקדנציה שנייה במועדון כמאמן ראשי. קשטן, שאימן את קבוצת הנוער מתחילת השנה, החליף בתפקיד את חיים סילבס אחרי שהאחרון לא הצליח להשיג תוצאות טובות בתקופה האחרונה. קשטן דיבר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שבת (16:00, ספורט 3).

קשטן אמר: "אני שמח לחזור לעמדת המאמן הראשי בעירוני קרית שמונה. הגעתי לכאן בתחילת העונה מהחיבור שיש לי למועדון והאהבה למקום. הגעתי לקבוצת הנוער מתוך כוונה שאמלא תפקיד עד סוף העונה. אני שמח שהחיבור צלח בחודשים הראשונים. מאוד נהנתי עם הצעירים. קיבלתי הצעות מקבוצות ליגה לאומית וסירבתי לכולן ממקום של חיבור למועדון. במחזור האחרונים בשל העובדה שקצב צבירת הנקודות לא היה משביע רצון, איזי שרצקי וחיים סילבס הגיעו להחלטה משותפת וכשאיזי פנה והציע לי לחזור לעמדת המאמן הראשי נענתי בחיוב".

עוד בנושא

קשטן קודם מעמדת מאמן הנוער, חיים סילבס סיים את תפקידו
אופיר חיים במסע"ת לקראת המשחק בשבת: "צריך המשכיות"

תומר קשטן מאמן עירוני קרית שמונה עם עדן שמיר. שלומי גבאי
תומר קשטן עם עדן שמיר/שלומי גבאי

קשטן המשיך ואמר: "איזי אמר שהוא לא נהנה מכדורגל. לא מקצב צבירת הנקודות וגם לא מהיכולת שהקבוצה הפגינה. הרצון הראשון שלו הוא ליהנות מכדורגל ולחייך. יש סגל שחקנים טוב לכל הדעות והציפייה של כולנו היא שהקבוצה תציג כדורגל איכותי יותר ותצבור כמות מקסימלית של נקודות. המטרה למשחק הקרוב היא לעצור את רצף התוצאות השלילי. ברגע שנעשה את זה, הביטחון יחזור לשחקנים, נצבור נקודות ונוכל להציב מטרות נוספות להמשך העונה. רציתי להמשיך גם בסוף הקנדציה הקודמת. כיבדתי את ההחלטה של איזי אז, היחסים בינינו היו טובים שסיימתי את תפקידי. העובדה שחזרתי לכאן כמאמן נוער ואיזי בחר בי כמאמן ראשי מעידה על האמונה שלו בדרך שלי וביכולת שלי להצעיד את הקבוצה קדימה".

עדן שמיר: "אנחנו מבינים שהאחריות למצב הקבוצה עלינו. מה שהיה היסטוריה, הפנים קדימה ליום שבת ואנחנו רוצים להתחיל לצבור נקודות, לשפר את היכולת ולצאת לדרך חדשה. אם איזי לא נהנה מכדורגל בתקופה האחרונה, זה אומר הכל. המחויבות שלנו בתור שחקנים פה במועדון היא לגרום לאיזי לחזור לחייך. אני מקווה שזה יתחיל מיום שבת עם תומר על הקווים. תומר אהוב על אנשי המועדון, אני מעריך אותו ומאמין בשיטת העבודה שלו ובדרך שלו. אנחנו כאן כשחקנים כדי ליישם על המגרש".

עוד באותו נושא

רונאלדיניו של טירה: ראובן עטר בוחר את חמשת שעריו הגדולים ביום הולדתו ה-50

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully