וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "הניצחון על סכנין שיחרר לחץ, חשבו שלא ננצח לעולם"

3.1.2019 / 14:50

מאמן הפועל תל אביב דיבר לקראת קרית שמונה בשבת: "צריך המשכיות. ננצח עוד הרבה העונה". על גוטליב: "אחד מהבלמים הטובים בארץ"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שסוף סוף השיג ניצחון ליגה עם הפועל תל אביב במחזור האחרון, מאמן האדומים ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת (16:00, ספורט 3). "אנחנו לקראת משחק מאוד קשה. יודעים שזה משחק לא פשוט, אבל המטרה היא להוציא נקודות", אמר המאמן, שהוסיף: "השתחרר לחץ, אבל לא עשינו שום דבר, ניצחנו רק משחק אחד. אנחנו רוצים ליצור המשכיות. אם ננצח גם את המשחק הזה, אני מאמין שנצא לדרך חדשה. לא כיף להיות בתחתית, צריך המשכיות כדי להתקדם. מאמן חדש מכניס התלהבות. הרגשתי אותה מהמשחק הראשון".

חיים דיבר על הניצחון על סכנין במחזור הקודם: "הניצחון האחרון שיחרר הרבה לחץ, אנשים פה חשבו שלא ננצח לעולם. אבל ניצחנו, וננצח עוד הרבה משחקים בליגה. אחרי המשחק הרגשתי שהיה שחרור של ניצחון בחדר ההלבשה, זאת תחושה שהרבה זמן לא הייתה כאן. כולם חיכו לזה. אנחנו עדיין צריכים לחשוב כקבוצת תחתית כי אנחנו קבוצת תחתית. נעשה הכל כדי לצאת מהמצב הזה".

עוד בנושא

נוקאאוט בחסות הבקרה: השתלשלות האירועים המלאה בנפילת הפועל תל אביב
שילם על ייצוג פרטי מכספי המועדון: מעללי אלי טביב בהפועל תל אביב נחשפים
הוגש דו"ח המפרק של הפועל תל אביב: "בהעברה מטביב לרמון החלה הידרדרות"

אופיר חיים מאמן הפועל תל אביב. שלומי גבאי
אופיר חיים/שלומי גבאי

על שחקנים ספציפיים: "אני מאמין שאוראל דגני יהיה כשיר למשחק. נריוס ולסקיס הוא חיזוק מצוין. אני מקווה ומאמין שיצטרפו עוד שחקן או שניים. אנחנו צריכים להתחזק, הבעלים יודעים את זה. נעשה את זה בזהירות ולא נשתולל, יש לנו קבוצה טובה. צריך להתחזק במספר עמדות וזה מה שנעשה. צריכים שחקני הכרעה, מנהיגים עם אופי טוב ובעלי ניסיון. עמנואל בואטנג? הוא מצויין באימונים. אני הולך עם הלב שלי ואני קובע את ההרכב לפי האיכות באימונים וככה זה יימשך".

לסיום, חיים דיבר על סוגיית אדי גוטליב: "לא יודע מה יתפתח לגביו. לדעתי הוא אחד מהבלמים הכי טובים בארץ. זה עניין של הבנה איתו, לא יודע אם הוא יישאר אבל אני אשמח אם הוא ישחק בהפועל תל אביב. לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי כי יש כאן עניינים שהם לא רק מקצועיים".

עוד באותו נושא

"הצדק יצא לאור, אנשים צריכים להתנצל בפני אלי טביב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully