וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצדק יצא לאור, אנשים צריכים להתנצל בפני אלי טביב"

2.1.2019 / 10:27

אלי טביב הגיב לדו"ח המפרק: "הוא מסר את הפועל תל אביב לחיים רמון במצב מעולה. אלו שקיבלו את המועדון אחראים לקריסתו". בסביבתו הוסיפו: "אנשים ניצלו את זה שהציבור לא ידע את הפרטים"

עריכת וידאו: מתן חדד

דו"ח הפירוק של הפועל תל אביב עורר סערה גדולה בכדורגל הישראלי. אחד השמות שהוזכרו בו היו של אלי טביב, הבעלים של המועדון לשעבר. היום (רביעי) טביב ונציגיו הגיבו לממצאים שעלו בו. הדו"ח קבע כי תקופתו במועדון אינה קשורה לקריסת החברה ופירוקה וכי הטענות אליו הן ספציפיות בנוגע לכספים שהוצאו מהחברה. בנוסף צויין כי הקבוצה הועברה מטביב לחיים רמון ללא גירעון בדו"חות הכספיים כאשר המחלוקת היא רק בנוגע לחובות העבר.

עוד בנושא

שילם על ייצוג פרטי מכספי המועדון: מעללי אלי טביב בהפועל תל אביב נחשפים
הוגש דו"ח המפרק של הפועל תל אביב: "בהעברה מטביב לרמון החלה הידרדרות"
נוקאאוט בחסות הבקרה: השתלשלות האירועים המלאה בנפילת הפועל תל אביב
חוזה כפול לעומרי אלטמן, פעילות כספית אסורה: ימי רמון וכבירי בהפועל תל אביב
לחוות הדעת המלאה של המפרקים

הבעלים של הפועל תל אביב אלי טביב חוגג זכיה בגביע המדינה. ברני ארדוב
אלי טביב אחרי הזכייה בגביע המדינה/ברני ארדוב

טביב, באמצעות פרקליטיו עורכי הדין יורם זמיר ונועם פורר, הבהירו היום: "אלי טביב ידע כל הדרך כי הניסיון להטיל עליו אחריות כלשהי לקריסת המועדון הינה עורבא פרח. אלי ידע כי בשנת 2012 מסר לחיים רמון את הפועל תל אביב במצב מקצועי וכלכלי מעולה, ללא גרעונות ועם הון עצמי חיובי. הדברים הללו אושרו באופן מוחלט על ידי המפרקים. אלי טביב גם ידע שאלה שקיבלו לידיהם את המועדון אחראים באופן בלעדי לקריסתו".

נציגי טביב מפנים לדו"ח בו נכתב בפירוש: "לאחר תקופת טביב העסק נוהל באופן שעולה כדי ניהול עסק בתרמית, תקופת הבעלות של רמון קשורה קשר סיבתי ברור והדוק לקריסת המועדון. בתקופת רמון נוצר גירעון תפעולי של 50,300,000 ₪ שגולגל אל כתפי הנושים של המועדון. גרעון זה הביא את המועדון מהון חיובי בסך 18.1 מיליון ₪ בסוף תקופת טביב לגירעון בהון של 27 מיליון ₪ בסוף תקופת רמון. רמון לא הזרים ולו שקל אחד מכיסו לקופת המועדון בכל תקופת ניהולו".

לא במקרה נציגיו של טביב מצטטים את הדברים הקשורים לחיים רמון. לאורך השנים טביב הוכפש על ידי ההנהלות שעברו בהפועל תל אביב לאחר עזיבתו וסומן כזה שאחראי למחדלים הכספיים, לגרעונות, לחובות ולבעיות שהביאו את המועדון לחדלות פרעון. כעת, עם פירסום הדו"ח טביב חש הקלה. בסביבתו אמרו אתמול: "הצדק יצא לאור סוף סוף. שנים שאנשים ניצלו את זה שהציבור לא יודע את הפרטים ואת העובדה כי קל להכפיש את אלי טביב וטבחו בו על כל הבעיות שנוצרו בהפועל תל אביב, אולי אפילו הגיע הזמן שכמה אנשים יתנצלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully