וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נקבל כמה החלטות בקרוב. מי שטוב, יישאר וישחק"

3.1.2019 / 16:08

מאמן הפועל באר שבע דיבר על חלון ההעברות שבפתח ולקראת בני יהודה: "צפוי משחק צמרת אגרסיבי במזג אוויר די סוער". אורן ביטון: "אגף שמאל יחזור להיות כמו שהיה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם 0:1 קשה על מ.ס אשדוד, תתארח הפועל באר שבע אצל בני יהודה במשחק חוץ קשה ביום ראשון (20:30, ספורט 1). בצל המאבק על קווין טאפוקו עם בית"ר ירושלים ושאר ההתפתחויות בחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא, ערך ברק בכר את מסיבת העיתונאים השבועית שלו, בה התייחס למצבה של הקבוצה ולשינויים האפשריים בסגל.

עוד בנושא:
ויתר על באר שבע? טאפוקו ינסה להגיע לסיכום עם בית"ר
למרות העיכוב בהודעה: אריק סאבו יעמוד לדין על ההרחקה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
ברק בכר/בני בן סימון

ברק בכר אמר לקראת בני יהודה: "אני מסכים שמדובר בקבוצה מצוינת, קבוצה שעושה את מה שהיא צריכה לעשות על הצד הטוב ביותר. אנחנו מכבדים אותה ואת השחקנים שלה, הם עושים עונה טובה מאוד ונצטרך להיערך בהתאם. אמור להיות מזג אוויר די סוער ביום ראשון וצפוי משחק אגרסיבי. הליגה צפופה מהמקום השני ומטה, זה יהיה קרב צמוד בין שתי קבוצות צמרת. זה משחק חשוב".

על חזרתם של הפצועים והעומס בסגל: "מי שבכושר טוב יותר, גם ישחק. יש לנו מדדים באימונים, תחרות טובה רק תעזור. יש עוד כמה ימים עד פתיחת החלון, נקבל כמה החלטות בקרוב בנוגע לשחקנים. מי שאמור להמשיך יידע וגם מי שלא, נעשה הכול מסודר והכול יהיה בסדר".

אורן ביטון, שחזר בשבוע שעבר אחרי הקרע ברצועות: "התגעגעתי לשחק כדורגל. תקופת ההחלמה שלי הייתה מאוד טובה, יש פה צוות שהכין אותי הכי טוב שאפשר. חזרתי חזק יותר וממשחק למשחק אני מאמין שזה ישתפר עוד יותר. היה קשה לראות את הקבוצה מהצד, רציתי לעזור כמה שיותר. אגף שמאל יחזור להיות כמו שהיה".

על החזרה המוקדמת שלו, ללא ניתוח, אמר: "הציעו לי אפשרות לחזור בלי ניתוח, אמרו שזה אפשרי והחלטתי שאני הולך על זה. יש בזה כמה סיכונים, אתה יכול לקרוע עוד פעם, אבל כרגע זה קרוע אז אני לא יכול לקרוע שוב".

עוד באותו נושא

זריהן מפתיע, אוגו מתעכב, ומה עם ממן ובן בסט? תמונת מצב בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully