וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ויתרה על רכישת קווין טאפוקו: "התנהג בחוצפה, התהפך בגלל הצעה אחרת"

אחרי ההודעה הרשמית על ביטול העסקה, גורם בבית"ר תקף את קשר חדרה: "הגישה שלו שלילית, זה לא שחקן שצריך לשחק אצלנו". טאפוקו צפוי לעבור להפועל באר שבע, אותה העדיף מלכתחילה. חדרה עשויה לקבל את יונתן אליאס ובני נתן בהשאלה

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) כי היא מוותרת על רכישתו של הקשר הצרפתי של הפועל חדרה, קווין טאפוקו. כזכור, המועדון מהבירה הודיע אתמול כי הגיע לסיכום עם העולה החדשה על העברתם של טאפוקו ואנז' פרדי פלומן לבית וגן תמורת 650 אלף דולר, כאשר הראשון יצטרף רק בסיום העונה ואילו האחרון בעוד כשני מחזורים. מיד לאחר ההודעה הגיעה אחת נוספת על פערים בין השחקנים לקבוצה באשר לשכרם ולמבנה החוזה שלהם, בעוד טאפוקו אף הגדיל לעשות והבהיר כי הוא מעדיף את הצעתה של הפועל באר שבע.

הקשר אכן צפוי לעשות את דרכו לבירת הנגב, אך המהלך צפוי להיתקל בקשיים שתערים בית"ר שכן היא עדיין מחזיקה בסיכום עם הפועל חדרה בנוגע לשחקן. באר שבע עשויה להציע לחדרה את הצעירים יונתן אליאס ובני נתן בהשאלה.

הבעלים משה חוגג והיו"ר אלי אוחנה פגשו היום את נציגיו של טאפוקו והגישו לו הצעה נגדית. הפגישה הוגדרה כחיובית ולצרפתי ניתנו 24 שעות להשיב עם הצעה נגדית. בין לבין כשגברו הקולות, חוגג ואוחנה הרגישו שהם לא מרוצים מגישת השחקן ונציגיו וכאמור הודיעו כי בית"ר יורדת מהעסקה.

גורם בבית"ר ירושלים התייחס לביטול העסקה ואמר: "ירדנו מטאפוקו כי הוא התנהג לא ביושר ובחוצפה. גם אחרי שסיכמנו איתו את התנאים, הוא התהפך בעקבות הצעה אחרת. מעבר לניסיון לתת לו הצעה טובה יותר, הגישה השלילית שלו גרמה לכך שאנחנו לא רוצים שחקן כזה אצלנו. ההתנהגות שלו הייתה תמרור אזהרה לגבי העתיד האפשרי שלו. זה לא שחקן שצריך לשחק בבית"ר ירושלים".

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה לפני לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה!
בקרוב יחד? קווין טאפוקו לפני לואי טהא/מערכת וואלה!, אסף חיימוביץ'

למעשה, אמש נערכו שיחות בין הצדדים וגם בין בית"ר לבאר שבע כאשר ממה שבבית"ר הבינו, האלופה אמורה הייתה לרדת מהשחקן. הדרמה למעשה החלה בבוקר כשעל אף הסיכום בין הצדדים, טאפוקו הגיע לאימון חדרה עם אחד מנציגיו והבהיר כי הוא מבחינתו רוצה לעבור לבאר שבע ואף הסביר כי על פי הסיכום עם בית"ר הוא אמור להרוויח כ-13 אלף יורו לחודש בעונה הראשונה ואילו באר שבע מציעה לו כ-25 אלף יורו ומשם החל מחול השדים.

עוד קודם לכן, יו"ר הפועל חדרה אורן גולן והמאמן ניסו אביטן שוחחו הבוקר עם טאפוקו ועם סוכנו. בסיומה של שיחה שהוגדרה כטובה, סיכמו הצדדים כי טאפוקו ינסה למצות את המו"מ הכספי מול בית"ר על פי ההסכם. השחקן הבטיח לשניים להישאר מחויב לחדרה בדיוק כמו שהיה עד היום. גולן ואביטן שוחחו גם עם אנז' פרדי פלומן באותו נושא, ורוח הדברים הייתה זהה. חשוב לציין שגם בין פלומן לבית"ר ירושלים עדיין אין סיכום ונציגיו ייפגשו עם המועדון בשבוע הבא.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים סיכמה עם הפועל חדרה את העברת טאפוקו ופלומן, השניים יסכימו?

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
ניר קלינגר/קובי אליהו

בינתיים, ניר קלינגר ערך יחד עם שמואל שיימן מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת. המאמן דיבר תחילה על יוסי בניון ואמר: "כולם קיבלו אותו בצורה יפה מאוד. הוא נטמע בחדר ההלבשה בצורה טבעית ביותר. הוא היה פה לפני כמה חודשים אז זה היה קל בשבילו ובשביל הקבוצה. אנחנו שמחים שהוא איתנו, מאמין שהוא ייתן לנו עזרה מקצועית ומנטלית. אחרי קריירה כל כך מפוארת ורצון עז לשחק, אני לא אמנע ממנו לעשות זאת. כל עוד זה לא בא על חשבון החתמות אחרות, נתתי לזה אור ירוק ואמרתי למשה חוגג להביא אותו באהבה וברצון".

על המשחק נגד סכנין: "אנחנו מנצחים בחוץ בחודש האחרון, אנחנו מתפקדים טוב. זה לא אומר שאנחנו לא מתפקדים טוב גם בבית, התוצאות יגיעו גם שם. אנחנו צריכים להתמקד באיך להמשיך להביא נקודות ולנסות להמשיך ולייצר יציבות בקבוצה, זה מאוד חשוב. זה משחק טעון, כמו מול הפועל תל אביב, אבל אז זה לא השפיע על השחקנים והם תיפקדו יפה מאוד. צריך להפוך את זה למשחק ספורטיבי ולהתרכז בזה. מה שחשוב זה היכולת. אם נשמור עליה ונשתפר, התוצאות יהיו טובות ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. הקבוצה מאוד ממוקדת בתקופה האחרונה, וחשוב לי לשמור על זה. לא קל לשמור את כל רעשי הרקע מחוץ לחדר ההלבשה. זאת העבודה הכי קשה שלנו כהנהלה וצוות מקצועי. אני חושב שהשחקנים מרגישים שאני בגופי לא נותן לדברים להיכנס. חשוב לי להשאיר את השחקנים, שכל כך רוצים להצליח, מחויבים לקהל ולמועדון".

שמואל שיימן: "תמיד יש התרגשות לפני משחק חשוב, אבל אנחנו מתרכזים בו כאילו זה משחק רגיל. אנחנו רוצים שלוש נקודות ולא כל כך אכפת לי נגד מי אנחנו משחקים. אנחנו בתקופה טובה. הפסדנו משחק אחד בגביע נגד מכבי תל אביב ובליגה יש לנו רצף ללא הפסדים. ביקורת? תמיד הייתה עליי ביקורת, אבל זה לא מעניין אותי. לי אכפת מה האנשים שמתוך הקבוצה אומרים לי, זה מה שחשוב".

עדכון ראשון: 11:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully