וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים סיכמה עם הפועל חדרה את העברת טאפוקו ופלומן, השניים יסכימו?

2.1.2019 / 19:03

משה חוגג סגר מול העולה החדשה את רכישתם של הצרפתים, אבל כעת יצטרך לגשר על הפערים שהתעוררו במהלך המו"מ מול השחקנים עצמם. פלומן צפוי להצטרף בעוד שני מחזורים, בעוד טאפוקו, שהבהיר כי הוא מעדיף לעבור להפועל ב"ש, רק בסיום העונה

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: צפו באימון הבכורה של יוסי בניון בבית"ר

במקביל לפרשיית אינברום, ובצל אימון הבכורה של בניון, בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי הגיעה לסיכום מול הפועל חדרה על רכישת שני הקשרים הזרים שלה, קווין טאפוקו ואנז' פרדי פלומן. הראשון היה גם על הכוונת של הפועל באר שבע, אך נראה כי משה חוגג הצליח להשלים שתי רכישות מרשימות. סכום העסקה עומד על כ-650 אלף דולר, כאשר פלומן צפוי להצטרף לירושלמים כבר בעוד שני מחזורים, ואילו טאפוקו רק בסיום העונה. חשוב לציין, בית"ר עוד לא סיכמה מול השחקנים עצמם את תנאיהם וכרגע קיימים פערים במו"מ, אך במידה והכל יעבור בשלום, פלומן יצטרף בעוד כשני מחזורים בעוד טאפוקו רק בסיום העונה. בד בבד, האחרון הבהיר באמצעות סוכניו כי בשלב זה הוא מעדיף לעבור לאלופה.

אתמול נערכה פגישה בה נכחו חוגג, אלי אוחנה ויושב ראש הפועל חדרה אורן גולן, כשכבר בסיומה סוכמו פרטי ההעברה ואך הוחלפו טיוטות בין הצדדים. במקביל כאמור, הפועל באר שבע ניסתה לשים יד על טאפוקו, בית"ר איימה לפנות לגורמים משפטיים ולבסוף הצעתה של בית"ר תאמה את הציפיות של חדרה. מבית"ר נמסר: "מודים ליו"ר חדרה, מר אורן גולן, על שלא התפתה מלחזור בו מהסיכום המוקדם והפגין הגינות".

מהפועל חדרה נמסר: "מודים למשה חוגג ולבית"ר ירושלים על התנהלותם ההוגנת במהלך המו"מ, על פתיחת הדלתות ושיתוף הפעולה העתידי. כמו כן, אנו מודים לפרדי פלומן ולקווין טאפוקו על תרומתם למועדון. אנו רואים בקווין שחקן מוביל שיעזור לנו להגיע להישגים עד סיום עונת המשחקים הנוכחית. חשוב לציין, הפועל חדרה עשתה כל שביכולתה בכדי להשאיר את שני הצרפתים בשורותיה עד סיום העונה, אך לאור סעיף היציאה בחוזה שלהם לא נותרה ברירה אלא למצות את העיסקה הכלכלית הטובה ביותר עבור המועדון. אנו בטוחים שנמצא מחליף ראוי לפלומן והקבוצה לא תיפגע ברמתה המקצועית".

עוד בנושא

מחקירת אינברום עולה: הכיר צעירות שקשורות לשני הצעירים שדקרו אותו
יוסי בניון חתם בבית"ר ויפרוש בתום העונה

שחקני הפועל חדרה, קווין טאפוקו, אנז' פרדי פלומן. ברני ארדוב
חיזוק לקלינגר. טאפוקו ופלומן/ברני ארדוב

בתוך כך, יוסי בניון הגיע הבוקר למתחם בית וגן וערך אימון בכורה מחודש בבית"ר ירושלים. כזכור, המועדון הודיע אתמול רשמית על צירופו של הקשר בן ה-38 ששוחרר ממכבי פתח תקוה ושב לקדנציה שנייה בטדי. הוא החל להתאמן היום עם הקבוצה לקראת מה שצפויה להיות חצי העונה האחרונה שלו כשחקן פעיל, כאשר בתום העונה יפרוש ויקבל תפקיד מקצועי במועדון. מרבית הפרטים בין בניון לבעלים משה חוגג כבר סוכמו לפני שבועות, אך בבית"ר רצו להימנע מרעשי רקע עד לתחילת חודש ינואר.

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ינון פוקס, בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסי בניון באימון הבוקר/אתר רשמי, ינון פוקס, בית"ר ירושלים
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ינון פוקס, בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסי בניון באימון הבוקר/אתר רשמי, ינון פוקס, בית"ר ירושלים
יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. ינון פוקס, בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוסי בניון באימון הבוקר/אתר רשמי, ינון פוקס, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully