וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט האריך את מעצרם של החשודים בדקירת אינברום בחמישה ימים

השופט קבע כי ישנו חשד סביר כי הצעירים קשורים לאירוע הדקירה, ואף אמר שישנו חשש מהותי לשיבוש החקירה. מחקירת אינברום עולה כי הכיר צעירות שקשורות לשני הצעירים שדקרו אותו

צילום: רוני כנפו. עריכה: מתן חדד

צפו באימון הבכורה של בניון בבית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים רוצים לשים בצד את נושא אור אינברום עד לתום החקירה המשטרתית. על פי מה שהתברר עד כה בחקירה עולה כי אינברום הכיר צעירות במסיבת פתיחת השנה ויצא איתן לבית, ככל הנראה של חבר. צעירים אחרים הקשורים לבחורות הגיעו לדירה והוציאו אותן משם, לאחר מכן התחיל ויכוח בין אינברום לחשודים שהתפתח לדקירתו של השחקן ברגליו.

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (רביעי) את מעצר החשודים בדקירת אינברום בחמישה ימים. החשודים הכחישו כל קשר לדקירת השחקן. השופט קבע בהחלטתו כי ישנו חשד סביר כי הצעירים קשורים לאירוע ואמר: "אני סבור כי היה מקום לצרף חוות דעת רפואית לתיק הזה, מחומר החקירה עולה כי ישנו חשד סביר לאירוע האלימות, בשלב זה איני מוצא מקום לאבחן בין שני החשודים". עוד קובע השופט כי ישנו חשש מהותי לשיבוש החקירה.

מאמן הצהובים-שחורים, ניר קלינגר, ביקר את השחקן אתמול בבית החולים, ונראה כי זמן ההחלמה הפיזי של השחקן, שנמצא גם בטראומה מהסיטואציה עצמה, ייקח כשישה שבועות. שני החשודים יובאו בהמשך להארכת מעצרם. במשטרה מעריכים כי אינברום יודע מי דקר אותו, אך מסרב כרגע לשתף פעולה באופן מלא. בבית"ר אמרו אתמול: "אמנם היה יום חופש למחרת, אך אף ספורטאי לא צריך להיות בחוץ בשש בבוקר אחרי משחק ובטח לא להסתבך באירועים כאלה, זה לא נראה טוב".

עורכת הדין שני מורן, המייצגת את אחד החשודים, מסרה בתגובה כי מרשי מכחיש מכל את המיוחס לו. אין לו כל היכרות עם הנפגע, שגם לא מסר תלונה למעשה ולא קשר את מרשי לאירוע.

עוד בנושא:

המשטרה עצרה שני חשודים באירוע דקירתו של אור אינברום
אור אינברום נדקר באשדוד ופונה לבית חולים: "חזרתי הביתה והותקפתי על ידי אלמונים"
בית"ר ירושלים: יוסי בניון חתם רשמית לעונת פרישה

אור אינברום שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אור אינברום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully