וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה שני חשודים באירוע דקירתו של אור אינברום

1.1.2019 / 19:45

שני הצעירים, בשנות העשרים לחייהם, נמצאים כרגע בחקירה ויובאו ברביעי להארכת מעצר. במשטרה מעריכים ששחקן בית"ר ירושלים יודע מי דקר אותו, אך מסרב לשתף פעולה באופן מלא. אינברום ייחקר פעם נוספת

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

שני חשודים בשנות העשרים נעצרו היום (שלישי) בחשד שדקרו את קשר בית"ר ירושלים, אור אינברום, באשדוד. הם נמצאים כרגע בחקירה ויובאו מחר להארכת מעצר. כזכור, השחקן היה מעורב בתקרית אלימה בערב השנה החדשה (בין שני לשלישי) וסבל מדקירות בפלג גופו התחתון.

המשטרה מסרה שתחקור את אינברום פעם נוספת, וזאת אחרי ששינה מספר פעמים את הגירסאות שלו בנוגע לאירוע. במשטרה מעריכים כי אינברום יודע מי דקר אותו, אך מסרב כרגע לשתף פעולה באופן מלא.

על פי גורמים המעורבים בחקירה, כרגע נראה כי מדובר בוויכוח שנגרר לקטטה בסמוך לביתו של אינברום ולא במשהו שהתחיל קודם לכן. כמו כן, במשטרה מעריכים כי מדובר ביותר מאדם אחד שמעורב בדקירות של שחקן בית"ר ירושלים, שיעביר את הלילה בבית החולים אסותא וככל הנראה ישתחרר מחר לביתו.

השחקן הנוסף שהיה עימו בבילוי מסר עדות בה טען כי לא היה ליד אינברום בזמן המעשה. כרגע במשטרה עובדים על מידעים מודיעינים שהגיעו. בנוסף, מספר מקורבים לאינברום מסרו עדויות במשטרה גם כן.

מדוברות המשטרה (לכיש) נמסר: "נפעל בכל האמצעים שבידינו כנגד כל גילוי אלימות, קלה כבחמורה, במטרה לחזק את תחושת ביטחון הציבור".

עוד בנושא:

אור אינברום נדקר באשדוד ופונה לבית חולים: "חזרתי הביתה והותקפתי על ידי אלמונים"
בית"ר ירושלים: יוסי בניון חתם רשמית לעונת פרישה
הפועל תל אביב: נריוס ולסקיס חתם עד תום העונה
מכבי חיפה: רמי גרשון סובל מקרע במפשעה, ייעדר כשבועיים עד שלושה
זריהן מפתיע, אוגו מתעכב, ומה עם ממן ובן בסט? תמונת מצב בהפועל באר שבע

שחקן בית"ר ירושלים, אור אינברום. סוכנות ג'יני
שינה מספר פעמים את גרסותיו בחקירות. אינברום/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully