וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריהן מפתיע, אוגו מתעכב, ומה עם ממן ובן בסט? תמונת מצב בהפועל באר שבע

1.1.2019 / 16:00

מי נלחם על מקומו, מי יקבל אישור לעזוב ואיך יתפנה מקום לעוד שני זרים? יניב טוכמן עושה סדר בתכנית השינויים של האלופה בינואר

עריכת וידאו: מתן חדד

ראשי הפועל באר שבע ייפגשו מחר (רביעי) כדי לקבל החלטות באשר לתכנית השינויים בסגל הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב. כבר עתה ברורים כמה דברים ובקבוצה גיבשו מספר עקרונות מנחים לקראת פתיחת החלון בעוד שבוע בדיוק. הפועל באר שבע לא צפויה להודיע לשחקניה הישראלים לחפש קבוצה אחרת.

החריג הוא חן עזרא שכבר מתנהל מולו סוג של שיח בנוגע לשחרורו וגם במקרה הזה, הרצון לעזוב מגיע יותר ממנו. לעזרא יש חוזה לעונה וחצי והמטרה היא להשתחרר מהחוזה לגמרי. בית"ר ירושלים מעוניינת בעזרא וגם מכבי נתניה והפועל חיפה מגששות. עדיין לא ברור אם במקרה הזה יסכימו בבאר שבע להשתתף בחלק משכרו מאחר שיש קבוצות בליגת העל שמאוד יתקשו להתמודד עם החוזה שלו. אם בית"ר תרצה אותו לא תהיה לה בעיה לשלם לו את החוזה בבאר שבע שעומד על כ-250 אלף דולר נטו לעונה.

הפתעה מסויימת נרשמת בכל הקשור לניב זריהן. מספר קבוצות כבר גיששו לגביו ובראשן מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב. באשדוד, שממש בימים אלה מסיימת לבנות חדר הלבשה חדש וחדר כושר משודרג, היה מי שאמר שהכיסא לזריהן כבר הוכן לצד הקפטן טום בן זקן, אלא שבבאר שבע לא צפויים לשחרר את השחקן. התחושה במועדון היא שבשבועות האחרונים זריהן מתאמן בצורה רצינית ושהוא מראה שמגיע לו לשחק הרבה יותר. באחרונה ברק בכר גם נתן לו להיכנס כמחליף לפני שחקני התקפה אחרים, כך שנכון לעכשיו השאיפה של ג'קי בן זקן לקבל את זריהן מידידתו אלונה ברקת, כנראה לא תתממש.

עוד בנושא

אור אינברום הוא הכדורגלן שנדקר לפנות בוקר באשדוד
בית"ר ירושלים עדיין מכוונת לפלייאוף העליון, קשיים עם פלומן
דו"ח המפרק חושף: טביב שילם על ייצוג פרטי מכספי הפועל תל אביב

שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן, מול שחקן בני יהודה, קרלוס קוויאר. קובי אליהו
מראה שמגיע לו לשחק יותר. ניב זריהן/קובי אליהו

באשר לעדן בן בסט ולחנן ממן, בבאר שבע מדברים על כך שהשניים מתנהגים בצורה בוגרת ומכובדת, למרות ספסולם הממושך. זכורה אמנם התקרית עם ממן שבעטייה הושעה ממשחק אחד, אבל מאז הקשר מתנהג למופת וכך גם בן בסט. גורמים במועדון טוענים כי אם השניים יעזבו, זה יבוא רק מהם ולא מבקשה של המועדון להשתחרר מהם. לדברי אותם גורמים, אם אחד מהם או שניהם יבואו ויבקשו לעזוב, הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכם אבל גם לא תשתתף בשכרם. מהפועל חיפה יבקשו בבאר שבע סכום מסוים עבור ההעברה של אחד מהם, אבל לקבוצות אחרות יתכן שהם יעברו ללא תמורה. למרות שהשניים ממורמרים על כך שהם לא משחקים, טוענים בבאר שבע שהם לא נחשבים לגורמים שליליים בחדר ההלבשה וכי אם הם יעדיפו להישאר בבאר שבע, המועדון יכבד את חוזיהם.

באשר לשיר צדק, באר שבע לא תבוא מיוזמתה ותבקש ממנו לעזוב. במועדון יש הרבה כבוד לבלם הוותיק, גם עקב התרומה שלו לאליפויות וגם בשל מה שקרה לפני שנה עם סיפור החומרים האסורים. אם צדק יבוא ויבקש לעזוב מיוזמתו, הקבוצה לא תעמוד כנראה בדרכו בשל העובדה שמיגל ויטור חוזר לעצמו.

החזרה של אורן ביטון בשבת האחרונה להרכב, מאפשרת לבאר שבע גם להשתחרר ממיהאי קורהוט שמילא עד כה את מקום המגן השמאלי. יחד עם זה, ספק אם במקרה קורהוט תבוא באר שבע ותבקש מסוכנו של השחקן להתיר את החוזה כפי שעשתה מול ז'וליאן סטו. באר שבע כבר רצתה בעבר להשתחרר מקורהוט ולא הצליחה. כך או אחרת, במקרה קורהוט אין לחץ גדול אבל אם הוא אכן יעזוב, תנסה באר שבע לצרף אפילו שני זרים. זר אחד אמור להצטרף על חשבון סטו שכאמור כבר התיר את חוזהו לעונה וחצי וקיבל פיצוי כספי מהמועדון על חלק מהתקופה.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: עזרא וקורהוט צפויים לעזוב, המודל של מכבי ת"א יאומץ?

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, מול שחקן הפועל באר שבע, דן איינבינדר. ברני ארדוב
לא רוצה להאריך חוזה כרגע. ג'ון אוגו/ברני ארדוב

לגבי ג'ון אוגו, אין בשלב הזה התפתחויות. מצד אחד בבאר שבע לא מושכים את ההצעה שהציעו לו לחוזה חדש החל מהעונה הבאה, אבל מצד שני כל הסימנים מראים שהשחקן לא רוצה לחתום כרגע על חוזה חדש והוא ירצה לחכות לסיום העונה ולנסות למצוא לעצמו קבוצה בטורקיה שתשלם לו סכום יותר גבוה ממה שבאר שבע מציעה לו.

אוגו לא מספק כרגע את הסחורה אבל בבאר שבע לא מפילים עליו את האחריות בצורה בלעדית. "ג'ון סובל מירידה ביכולת הכללית של הקבוצה. הוא לא יכול להוביל את המועדון לבד על גבו", אומרים במועדון על מי שהיה עד העונה אימת הקבוצות והיה מרכיב משמעותי בעוצמה שהיתה לבאר שבע.

שחקני הקבוצה קיבלו יומיים מנוחה ומחר ישובו להתאמן. בכר אף צפוי לשוחח עם חלק מהשחקנים ששמם מוזכר בתקשורת כמי שרוצים לעזוב ולבדוק מה הם אומרים. בקבוצה מאוד רוצים לנצח ביום ראשון את בני יהודה על מנת לנסות ולעלות על גל חיובי יותר אחרי איבוד הנקודות המשמעותי שהביא לוויתור על מירוץ האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully