וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עזרא וקורהוט צפויים לעזוב, המודל של מכבי ת"א יאומץ?

30.12.2018 / 7:32

השניים נמצאים בראש רשימת השחקנים שבאר שבע רוצה לשחרר. במקביל, בקבוצה מתכננים להרחיב את הסגל באמצעות שחקני בית. סאבו "האאוטסיידר" ייקרא לסדר, בכר מגיב לבוז נגדו, תהיות לגבי החוזה שמוצע לאוגו

עריכה: מתן חדד, אפטר: אוהד פאר

1. הפלונטר: מי ישלם את החוזים הכבדים של המסופסלים

חן עזרא ומיהאי קורהוט אמורים להצטרף לז'וליאן סטו ולסיים את דרכם בהפועל באר שבע. במועדון רוצים לצמצם בצורה משמעותית את סגל השחקנים בחלון ההעברות הקרוב ושני השחקנים נמצאים בראש רשימת השחקנים שהפועל באר שבע רוצה להשתחרר מהם. עזרא לא נכלל גם אתמול בסגל למשחק מול מ.ס אשדוד, שהסתיים בניצחון 0:1. אם בית"ר ירושלים תרצה אותו, הפועל באר שבע תשחררו מיידית. קורהוט ששיחק הרבה העונה בגלל הפציעה של אורן ביטון, עשוי לסיים את דרכו אלא אם יתעקש להישאר. המגן השמאלי נותר אתמול מחוץ לסגל אחרי שביטון חזר לשחק ואף פתח בהרכב.

שחקנים נוספים שעשויים למצוא את דרכם מחוץ למועדון בקרוב הם חנן ממן ועדן בן בסט שלא שותפו אתמול במשחק. גם ניב זריהן ושיר צדק מועמדים לעזוב. "כמעט כל מי שיבוא עם קבוצה שרוצה לקלוט אותו, יבין שיש כאן פרטנר שמוכן לשמוע על שחרור", אמר גורם במועדון. בהפועל באר שבע לא יסכימו להשתתף בשכר השחקנים שיעזבו וכאן עשויה להתפתח בעיה, שכן מדובר בחוזים גבוהים מאוד למרבית הקבוצות בליגה וגם אם הפועל באר שבע תהיה מוכנה להשאיל או לשחרר שחקנים ללא תמורה, השחקנים עדיין ירצו להשוות את התנאים שלהם בקבוצות החדשות עם החוזים הנאים מאוד שיש להם בהפועל באר שבע.

עוד בנושא

בקושי: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד באצטדיון טרנר
בכר אופטימי: "ראיתי אנרגיות טובות אחרי ההפסד למכבי תל אביב"

חן עזרא (מימין), בני נתן, יונתן אליאס שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
הצעירים לא יעשו פרצופים? יונתן אליאס ובני נתן לצד חן עזרא בספסל/קובי אליהו

2. אליאס, נתן ויוספי. באר שבע תתרחב באמצעות שחקני הבית

הפועל באר שבע רוצה לאמץ את המודל הנוכחי של מכבי תל אביב ולהרחיב את הסגל באמצעות שחקני בית שגדלו במועדון. עמרן אלקרינאוי שמושאל למ.ס אשדוד לא יחזור כנראה למועדון אחרי ההתנהגות שלו אמש שהובילה להרחקה של אריק סאבו וגם עמית ביטון לא אמור לשוב לקבוצה, אבל בהפועל באר שבע סימנו שלושה שחקנים צעירים מהבית שכבר העונה ישותפו יותר על חשבון השחקנים שאמורים לעזוב בחלון ההעברות הקרוב. מדובר ביונתן 'מוצ'ה' אליאס, בני נתן ותומר יוספי - כולם מקבוצת הנוער. השלושה אמורים להשתלב בתקופה הקרובה במשחקים מתוך כוונה לייצר תחרות הרבה יותר בריאה במועדון ולהעמיק את הסגל באמצעות שחקני בית "שלא יעשו פרצופים" אם הם לא משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל באר שבע, אריק סאבו. דני מרון
זאב בודד. סאבו אחרי ההרחקה/דני מרון

3. סאבו ייקרא לסדר. תהיות לגבי החוזה שמוצע לאוגו

הרחקתו של אריק סאבו בכרטיס אדום לא תעבור לסדר היום במועדון. בהפועל באר שבע כועסים על ההתנהגות של הקשר ששוב הורחק על ידי דניאל בר נתן. סאבו לא שלט על עצמו והגיב בצורה קשה להתנהגות של עמרן אלקרינאוי. "ההרחקה שלו היתה עולה לנו ביוקר אם לא היינו מנצחים", אמרו במועדון. בין השחקנים מספרים על בחור אאוטסיידר בחדר ההלבשה. אחד שלא מחובר לאחרים וגם אם יש שחקנים שמנסים להתקרב אליו, הוא לא מתמסר ולא נפתח כלפיהם.

מי שנכנס כמחליף כדי למלא את המקום של סאבו היה מרואן קבהא שהתאושש מהטעות שביצע מול מכבי תל אביב ורשם אמש משחק טוב שעשוי לסדר לו מקום בהרכב במשחקים הקרובים. קבהא מילא את המקום של סאבו וגם של ג'ון אוגו ששוב רשם משחק פושר מאוד. אוגו לא מזכיר את השחקן המצוין שהיה לבאר שבע עד העונה הזו. במועדון יש כבר קולות שקוראים לא לחדש את החוזה של הניגרי, אבל באופן רשמי ההצעה להחתים אותו עדיין עומדת בעינה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. דני מרון
גם הוא כבר לא קונצנזוס ביציעים. בכר/דני מרון

4. בכר ספג שריקות בוז על הוצאת בן שהר

ברק בכר ספג אמש שריקות בוז כאשר הוציא את בן שהר והכניס במקומו את מרואן קבהא. הקהל לא אהב את החילוף ההגנתי ולא היה שבע רצון מכך שדווקא שהר יוצא החוצה. "לקהל יש זכות להעביר ביקורת ולומר את מה שהוא חושב", אמר אמש בכר. "אני מקבל את ההחלטות לפי מה שאני רואה במגרש באותו רגע. דיא סבע ונייג'ל האסלביינק הם חלוצים שהולכים לעומק. זה שהוצאתי את בן, לא אומר שהוא לא היה טוב. חשבתי שאני צריך לחזק את האמצע אחרי שאריק סאבו הורחק". שהר היה מאוד מאוכזב מהחילוף וירד בריצה לספסל הקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק חוגג. דני מרון
משחק העונה האמיתי מגיע. האסלביינק חוגג/דני מרון

5. משחק העונה: מול בני יהודה

מאחר שלקבוצה מצפה משחק חוץ קשה בסיבוב הבא של גביע המדינה מול מכבי נתניה, רוצים במועדון להבטיח את המקום באירופה באמצעות הליגה ובמחזור הבא תפגוש הפועל באר שבע את בני יהודה בחוץ למשחק שהוא הקרב הישיר על המקום השני בטבלה. חאתם עבד אלחמיד יחזור מהרחקה ואחרי שמיגל ויטור ולואי טהא פתחו אמש יחד, עשוי בכר לעבור ולשחק עם שלושה בלמים כדי לאפשר לשני הביטונים לתקוף כמה שיותר דרך האגפים. בן ביטון ספג אתמול צהוב שימנע ממנו לשחק מול מכבי חיפה בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully