וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "השחקנים נלחמו, ראיתי אנרגיות טובות אחרי ההפסד למכבי ת"א"

הפועל באר שבע ניצחה 0:1 קשה את אשדוד, בכר הודה ש"יכולנו לעשות את זה קל יותר" אך מרוצה מההקרבה, סבע: "היה לא קל, כמו כל העונה הזאת". יובל נעים: "הראינו שלא ויתרנו על הליגה"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
ניצחון חשוב. באר שבע חוגגת/דני מרון

הפועל באר שבע התאוששה היום (שבת) מהתבוסה שספגה ביום שלישי האחרון מול מכבי תל אביב, כשגברה הערב 0:1 על מ.ס אשדוד. אם בשלוש העונות האחרונות מפגש ביתי מול האחרונה בטבלה בטרנר היה מסתיים בניצחון מוחץ, באר שבע של העונה מתקשה יותר, אבל הערב בכל זאת הצליחה להשיג את שלוש הנקודות החשובות משער ניצחון של נייג'ל האסלביינק (62), שהבטיח קצת שקט אחרי המפלה מול הצהובים. הניצחון הושג אחרי משחק סוער, גדוש באירועים: אריק סאבו חנק והורחק (25), דודו ביטון ראה אדום מנגד (28), דן ביטון בעט לקורה ופספס יתרון לאשדוד (35), בן שהר הוחלף ויצא בכעס (38), ובסופו של דבר האלופה נושמת לרווחה.

עוד בנושא
אחרי מחצית סוערת: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד
ובינתיים, הרחק משם: מכבי תל אביב ממשיכה לברוח לליגה

שחקן הפועל באר שבע נייג'ל האסלביינק חוגג. דני מרון
עוד שער יקר. האסלביינק/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "היינו יכולים לעשות את זה הרבה יותר קל אם היינו מנצלים את המצבים במחצית הראשונה. דווקא בדקות פחות טובות כבשנו את השער. השחקנים נלחמו והקריבו הרבה. היה לחץ אחרי ההפסד ביום שלישי והצלחנו בסופו של דבר לנצח במשחק חשוב. לא היה קשה לחזור אחרי ההפסד כי ראיתי את האנרגיות הטובות מהשחקנים באימונים אחרי ההפסד למכבי תל אביב. במחצית אמרתי לשחקנים שהם צריכים להיות רגועים ולעשות סדר בדברים. בסופו של דבר ניצחנו בצדק. השחקנים עשו הכול כדי לשמור על התוצאה ואני שמח שניצחנו".

דיא סבע: "החצי שעה ראשונה הייתה מדהימה, שלטנו במגרש והגענו להזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן והמשחק הפך לקשה. היה לא קל, כמו כל העונה הזאת, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה מה שחשוב, ממשיכים קדימה. יש לנו עוד חצי עונה, צריך להיראות טוב, לנצח ולשחק כדורגל".

מנגד, המאמן המפסיד יובל נעים אמר בסיום: "בסך הכול לפני המשחק היו תנאים מאוד קשים, ארבעה שחקנים מובילים שלנו לא שיחקו. אבל החבורה פה הראתה שהיא לא ויתרה על הליגה ויש לה מה להציע. בטוח שנעשה את החיזוקים הנכונים ונעשה מה שצריך כדי להישאר בליגה. צריך לקחת בחשבון ששיחקנו נגד קבוצה הרבה יותר טובה מאשדוד. יחזרו הפצועים והמושעים, נחזק את הקבוצה ואחרי ינואר נראה קבוצה הרבה יותר טובה. אין לי טענות, למרות שעשינו שטויות. האדום לא היה צריך לקרות, בגול הייתה טעות בהגנה וחבל. אנחנו לא כובשים מספיק שערים וניתן את הדעת על כל המערכים. נעשה שינויים היכן שצריך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully