וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות העיכוב: אריק סאבו יעמוד לדין

2.1.2019 / 21:40

הפועל באר שבע לא קיבלה הודעה וקיוותה שתובע ההתאחדות יסתפק בהרחקה האוטומטית, אבל סאבו יידרש להגיע לבית הדין בעקבות חניקת עמראן אלקרינאוי במשחק מול מ.ס. אשדוד. צפוי להיענש גם על ידי המועדון

עריכת וידאו: מתן חדד

אריק סאבו, קשרה של הפועל באר שבע, יעמוד לדין בוועדת המשמעת של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות הכרטיס האדום ששלף לו השופט דניאל בר נתן במשחק מול מ. ס. אשדוד בשבת האחרונה. למרות שהמשחק נערך לפני ארבעה ימים ועל אף שתובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף נוהג להחליט על העמדות לדין עד 48 שעות אחרי משחקים, לא קיבלה הפועל באר שבע עד הערב (רביעי) הודעה על זימונו של הקשר לבית הדין בגין העבירה החריגה שביצע על עמראן אלקרינאוי.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים והפועל חדרה הודיעו על סיכום עסקת פלומן וטאפוקו, שמתעקש לעבור להפועל באר שבע
בני יהודה, היריבה הבאה של הפועל באר שבע בליגה, החתימה את אבישי כהן
מכבי חיפה דווקא עמדה לדין, אבל קיבלה קנס מינימלי בעקבות השלכת האבוקות

שחקן הפועל באר שבע, אריק סאבו. דני מרון
בדו"ח השיפוט נכתב כי חנק את אלקרינאוי וזרק אותו על הדשא. אריק סאבו/דני מרון

בהפועל באר שבע קיוו כי השחקן לא יועמד לדין ומכיוון שעברו כבר ארבעה ימים מהמשחק, היה אפשר לחשוב שאכן במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל יסתפקו בהרחקה אוטומטית ממשחק אחד שלא גוררת העמדה לדין, אך לוואלה! ספורט נודע כי סאבו צפוי לקבל, אולי אפילו כבר מחר, את ההודעה כי העבירה שבגינה נשלף לו כרטיס אדום, תוביל אותו להעמדה לדין. אגב בדו"ח השופט דניאל בר נתן נכתב כי סאבו חנק את אלקרינאוי וזרק אותו על הדשא.

ללא קשר להעמדתו לדין במסגרת ההתאחדות לכדורגל, צפוי סאבו גם להיענש על ידי הפועל באר שבע. "זה עניין פנימי שלנו", אמרו היום במועדון בתשובה לשאלה כיצד הם ינהגו עם העבירה שביצע השחקן.

אגב, בנוגע לאלקרינאוי שגם היה צריך לקבל כרטיס אדום באירוע ולמעשה גרם לסאבו לאבד שליטה, הקשר שהינו שחקן בית של הפועל באר שבע מיהר להתנצל בפני האוהדים אחרי שנרמז לו על ידי מקורבים כי אם לא יעשה זאת, לא יוכל לעולם לחזור לקבוצה.

עוד באותו נושא

זריהן מפתיע, אוגו מתעכב, ומה עם ממן ובן בסט? תמונת מצב בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully