וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת לצרף את בלם הפועל רעננה בן והבה

2.1.2019 / 12:53

הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מחפשת חיזוק לחלק האחורי, ואף מוכנה להעביר תמורת והבה את טים הויבאך וסכום כסף

עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי נתניה ממשיכים לחפש פתרונות יצירתיים. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה רוצה להתחזק בשחקנים חדשים על חשבון טים הויבאך ודידייה קוגבניה, שעשויים לעזוב בחלון ההעברות הקרוב. בנתניה רוצים לצרף גם את הבלם בן והבה מהפועל רעננה ומוכנים להעביר תמורתו את הויבאך. והבה יסיים את חוזהו בתום העונה, וישנו סיכוי גבוה שאם לא יעבור בחלון ההעברות הקרוב לנתניה, הוא יעשה את הדרך בתום העונה כאשר יהיה שחקן חופשי.

ברעננה יכולים להרוויח כעת גם את הויבאך וגם סכום כסף שנתניה עשויה להעביר בעסקה שכזו. עם זאת, ברעננה לא מתלהבים מתלהבים לשלם את שכרו של הגרמני, שמרוויח כ-17 אלף יורו לחודש בנתניה, אבל גם לכך עשוי להימצא פתרון.

עוד בנושא:

רונן גבאי פוטר מאימון קבוצת הנוער של מכבי נתניה
דידייה קוגבניה עשוי לעזוב את מכבי נתניה בינואר
אייל סגל נפגש עם ערן לוי, השניים יישרו את ההדורים

בן והבה שחקן הפועל רעננה. דני מרון
יעבור לנתניה? בן והבה/דני מרון

בלי קשר לאופציית והבה, בנתניה ממשיכים לחפש בלם זר טוב מהויבאך ובכל מקרה מקווים למצוא שחקן שאפשר יהיה להתחזק בו לחלק האחורי. בכל הקשור לקוגבניה: המטרה של נתניה היא למכור אותו או לבצע עליו טרייד על מנת לקבל עליו שחקן.

בעניין אחר, אלדד שביט מונה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. שביט בן ה-36, שמונה במקום רונן גבאי שסיים את תפקידו, אמר: "אני חש גאווה גדולה להצטרף למועדון גדול וחשוב בכדורגל הישראלי. אני מאחל לכולנו בהצלחת מכבי נתניה".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה: רונן גבאי פוטר מאימון קבוצת הנוער

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully