וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דידייה קוגבניה עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר

22.12.2018 / 20:05

בנתניה קיבלו החלטה למכור את הקשר או לבצע עליו טרייד. ייתכן כי יעבור להפועל תל אביב תמורת ברשצקי, שמושאל עם אופציית רכישה

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

דידייה קוגבניה עשוי לעזוב את מכבי נתניה בחלון ההעברות הקרוב. בנתניה קיבלו החלטה להעמיד את קוגבניה למכירה או לבצע עליו עסקת טרייד כלשהי. ייתכן כי הקשר יעבור להפועל תל אביב תמורת מוטי ברשצקי, שמושאל כרגע לנתניה מהפועל תל אביב עם אופציה לקניית כרטיסו.

קוגבניה מחזיק בסעיף שחרור בגובה של מיליון דולר, אבל בנתניה מוכנים למכור אותו בסכום נמוך בהרבה. בעונה שעברה השחקן בלט לטובה והיה שותף לעונה המצוינת של הקבוצה. הוא נחשב יחד עם עלי מוחמד ככוח בקישור, אבל העונה חל פיחות במעמדו והצוות המקצועי פחות מאמין בו.

במשחקים האחרונים קוגבניה כמעט ולא נכלל בהרכב, ובנתניה כאמור לא רוצים לשחררו ללא תמורה והאופציה הטובה ביותר מבחינתם למעט מכירה או טרייד, היא השאלה עם אופציה לרכישה.

שחקן מכבי נתניה דידייה קוגבניה. ברני ארדוב
עשוי לעזוב את נתניה. דידייה קוגבניה/ברני ארדוב

לצערו הרב, יחמיץ מוחמד זבידאת את משחק ליגת העל הקרוב של מכבי נתניה, שתתארח ביום שלישי אצל בני סכנין, הקבוצה בה גדל ושיחק עד העונה הנוכחית. המגן לא יוכל לעזור לקבוצתו החדשה על כר הדשא, אז הוא בחר לעזור לאוהדי נתניה ולשמש כמדריך טיולים לקראת משחק החוץ.

"כל החיים שלי גרתי בסכנין. ואני עדיין שם: בואו נגיד ככה, שאם המשחק שלנו בשלישי הקרוב מתחיל ב-19:30 - אז חמש דקות לפני כן אני צריך לצאת מהבית כדי להגיע לאצטדיון. ככה קרוב אני למגרש, בו שיחקתי 9 עונות", כתב זבדיאת בחשבון הפייסבוק של מכבי נתניה. "לצערי אני פצוע, דוקא במשחק שאני מת לשחק בו - אז אתם מוזמנים אלי לקפה.

"אני פה כדי לומר לכם: סעו לסכנין, בואו לעודד את נתניה. כמובן, אם מתאפשר לכם - כי ברור שהיום והשעה לא אופטימליים. אוהדת שלחה לי הודעה שהיא מפחדת להגיע - אבל באמת שאין שום סיבה; זה כמו לנסוע לרעננה או באר שבע, עיר בישראל, כולנו בני אדם, והפועל תל אביב או חיפה מביאים לפה לפעמים 2,000 צופים - אני מבטיח גם לכם שתהנו".

"כדי שתכירו קצת את המקום, בעיקר דרך חוש הטעם, בשביל החוויה של יום המשחק - הנה טיפים קוליניריים של סכנינאים עבורכם", כתב זבידאת. והנה, כדי שגם אתם תיהנו, קבלו את מדריך מוחמד זבידאת לסכנין:

עוד באותו נושא

גביע המדינה: בני יהודה חזרה מפיגור ל-1:3 מול בית"ר נורדיה ועלתה לשמינית הגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully