וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה עוקבת אחרי מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'

20.12.2018 / 13:36

הצלחתו של הסרבי לא נעלמה מעיניה של האלופה היוונית, שעשויה לחפש מחליף למאמנה הנוכחי בשל האכזבה בליגת האלופות ובליגה ביוון. איביץ': "עד כמה שזה תלוי בי, אני לא הולך לשום מקום"

יוסי ציפקיס

ההצלחה של ולאדן איביץ' בישראל לא נעלמת מראשי המועדונים הגדולים ביוון. לוואלה! ספורט נודע כי מאמן מכבי תל אביב מאוד מעניין את א.א.ק אתונה, האלופה היוונית שכשלה העונה בליגת האלופות וגם בליגה המקומית אינה מצליחה. מי שמאמן את א.א.ק כרגע הוא מרינוס אוזונידיס המקומי, שלא היה זה שלקח איתה אליפות בעונה שעברה. הספרדי מנולו חימנס הוא זה שהוביל את א.א.ק לאליפות, אך מיד לאחר מכן חתם בלאס פלמאס אחרי שלא הגיע לסיכום כספי על חוזה חדש במועדון. אוזונידיס כשל בליגת האלופות כאמור ולא הוציא ולו נקודה בשלב הבתים. בליגה הוא מרוחק 14 נקודות מהמוליכה פאוק סלוניקי.

איביץ' מצליח מאוד עד כה בישראל ואת זה רואים גם ביוון. מכבי תל אביב נחשבת למועדון בעל שם, גם בגלל קבוצת הכדורסל, ולכן היוונים מאוד מתעניינים בהצלחה של המאמן הסרב. בשלב הזה בא.א.ק אתונה עוד נותנים צ'אנס לאוזונידיס ומתכוונים לחזק את הקבוצה בינואר, אך אם המאמן ימשיך לקרטע בליגה המקומית ולא יתקדם במעלה הטבלה, בה הוא נמצא כרגע במקום הרביעי, הוא עלול למצוא את עצמו בחוץ.

מכיוון שאת מרבית חייו עשה איביץ' ביוון, לא מן הנמנע שהוא יחזור בשלב כזה או אחר לאמן במדינה, אך ספק אם זה יקרה כעת. לא מדובר במקרה של סלבישה יוקאנוביץ' שעבר לפולהאם באמצע העונה. א.א.ק אתונה היא לא מועדון הרבה יותר גדול ממכבי תל אביב וספק אם לקבוצה יש את הכסף הדרוש כדי להתיר את חוזהו של הסרבי. כמו כן, לא בטוח שהמאמן בכלל ירצה לעזוב באמצע העונה את מכבי תל אביב לאחר חודשים כל כך טובים, מה גם שהתבטא בעבר שאין בכוונתו להיפרד מהמועדון באמצע העבודה שלו. לאיביץ' יש חוזה לעוד עונה במכבי תל אביב וכפי שכבר פורסם כאן בעבר, מחזיק בסעיף שמחדש את חוזהו אוטומטית לעונה שלישית אם יזכה באחת משתי העונות באליפות, מה שככל הנראה יקרה כבר העונה.

עוד בנושא

הנה זה מגיע: בדקו כמה אתם יודעים על גביע המדינה בחידון שלנו
עונה לא פיננסית: דוד רוזנטל על הטעות הכפולה של יעקב שחר
אברהם גרנט עשוי להצטרף בקיץ כמנהל מקצועי במכבי חיפה

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. יוסי ציפקיס
עשוי לשוב מתישהו ליוון, אך ספק אם זה יקרה העונה. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

כאמור, איביץ' מכיר ומחובר היטב לכדורגל היוונית. בא.א.ק עצמה העביר שנתיים מקריירת המשחק שלו, מ-2005 ועד 2007, ולאחר מכן עבר לאריס סלוניקי. את קריירת האימון שלו החל במחלקת הנוער של פאוק סלוניקי, וב-2016/17, לפני הגעתו למכבי תל אביב, אימן את הקבוצה הבוגרת.

מי שעדיין נמצא בתמונה ועשוי לעשות את הדרך ההפוכה, מא.א.ק אתונה למכבי תל אביב, הוא החלוץ יורגוס יאקומאקיס, אולם הצהובים בוחנים במקביל חלוצים אחרים ולא סגרו עדיין את העסקה. בהמשך היום ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת המשחק המסקרן שמצפה לה בגביע מול בית"ר ירושלים.

עוד באותו נושא

שיטת הגנרל: התוכנית של ולאדן איביץ' להבטחת האליפות של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
" האווירה בחדר ההלבשה מעודדת מקצוענות". שרן ייני/יוסי ציפקיס

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, התייחס איביץ' למועמדותו לא.א.ק אתונה ואמר: "אם זה תלוי בי אני לא עוזב. אני לא קורא עיתונים, לא פה ולא ביוון. עד כמה שזה תלוי בי אני לא הולך לשום מקום".

על המפגש עם בית"ר הוסיף: "יהיה משחק קשה, המטרה שלנו היא לעבור את המשוכה הזו. נצטרף לתת את המקסימום שלנו כדי לעבור. אנחנו לא רוצים לחפש תירוצים אחרי המשחק. אני מכבד אותם, אבל מאמין בקבוצה שלי".

שרן ייני אמר: "אנחנו יודעים שזו הגרלה לא פשוטה, אבל מתכוננים אליה כמו אל כל יריבה. בגלל שמדובר במשחק נוקאאוט אז יש דריכות אחרת והתרגשות. זה כיף לשחק משחקי גביע ולהגיע לשלבים המתקדמים".

על כך שהקבוצה "דורסת את הליגה" אמר הקפטן: "אנחנו לא מדברים על זה בכלל. מדברים על חוויות אישיות ומה שאנחנו מצפים אחד מהשני. האווירה בחדר ההלבשה מעודדת מקצוענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully