וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם יזכה באליפות, חוזהו של ולאדן איביץ' יוארך לעונה שלישית

7.11.2018 / 13:46

אם מאמן מכבי תל אביב יזכה באליפות באחת משתי העונות בחוזהו, העונה השלישית תיכנס לתוקפה באופן אוטומטי. פרגון לאנגלידיס, שבחר את הסרבי: "הצלחה של איביץ' היא גם הצלחה של ג'ק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', שחתום על חוזה לשנתיים במועדון, יזכה להאריך אותו בעונה נוספת אם יוביל את הקבוצה לאליפות העונה או בעונה הבאה. לצהובים יש את האופציה להאריך את חוזהו של המאמן לעונה שלישית בכל מקרה, אבל אם הסרבי יזכה באליפות באחת משתי העונות בחוזהו, העונה השלישית תיכנס לתוקפה באופן אוטומטי.

מאמנים זרים לא החזיקו זמן רב תחת ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב. השיא היה עם פאקו אייסטרן הספרדי, שזכה בטרבל ולא זכה לאמונו של ההולנדי. מאמנים אחרים, כמו סלבישה יוקאנוביץ', עזבו באמצע העונה מיוזמתם או שחיפשו, כמו אוסקר גרסיה, אופציות טובות יותר תוך כדי העונה.

איביץ' אמר לאחרונה במסיבת עיתונאים שהוא מאוד מרוצה בישראל, ובמועדון מעריכים כי הוא לא יקום ויעזוב כפי שעשו האחרים. יחד עם זאת, ברור כי כל עוד הסרבי ימשיך בדרכו הנוכחית ויוביל את מכבי תל אביב לאליפות, הוא יזכה להתעניינות מקבוצות אחרות באירופה ואולי אף להצעות.

עוד בנושא

אצילי, מיכה, עטר ושכטר מחוץ לסגל נבחרת ישראל לסקוטלנד, גולסה ודסה בפנים
ריקן על מאבק האליפות: "אם נעשה את הדברים נכון, הם יהיו תלויים בנו"
מהפכת הנייחים של איביץ': "זה נושא שנזנח במשך שנים"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יישאר עם הצהובים מספר שנים? ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

הסרבי (41) אימן בוגרים רק בפאוק סלוניקי היוונית ותחנת תל אביב היא בסך הכל השנייה שלו בקריירה, כך שמדובר במאמן צעיר בעל שאיפות להתקדם הלאה, כפי שעשו מאמנים כמו פאולו סוזה, שהגיע למכבי תל אביב והצליח לייצר לעצמו קרש קפיצה לליגה בכירה באירופה. במועדון מרוצים מהבחירה באיביץ' ונותנים לו כוח וגב. המאמן זוכה לאמון עצום מהמערכת, גם בשל העובדה שהוא הבחירה של ג'ק אנגלידיס, יד ימינו של הבעלים מיטש גולדהאר ונציגו במועדון. אנגלידיס, כזכור, היה נשיא פאוק סלוניקי והוא מכיר את איביץ' והוביל את המהלך לצירופו. "הצלחה של איביץ' היא גם הצלחה של ג'ק", אמרו במכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

אבי ריקן: "מרגישים שאם נעשה את הדברים נכון, הם יהיו תלויים בנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully