וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "מרגישים שאם נעשה את הדברים נכון, הם יהיו תלויים בנו"

6.11.2018 / 15:47

שחקני מכבי תל אביב קיבלו הרצאה על התנהלות כלכלית נכונה, אבי ריקן אופטימי למרות חוסר היציבות בהרכב ומצפה לקרב קשה בקרית שמונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב הוזמנו הבוקר (שלישי) להרצאה בנושא השקעה והתנהלות נכונה של הכסף שמרוויחים כדורגלנים במהלך הקריירה הקצרה שלהם, ובמהלכה הם נפגשו עם חלק מהספונסרים שלהם. "כיף לבוא ולקחת טיפים מאנשים שמבינים כמו קבוצת ב.ס.ר שהזמינה אותנו", אמר אבי ריקן על האירוע.

על הפן המקצועי במכבי תל אביב אמר ריקן: "אנחנו מרגישים שאם נעשה את הדברים נכון בכל משחק, הדברים יהיו תלויים בנו. בכל שבוע צריך להתכונן מחדש. אני בטוח שיהיה לנו קשה בקרית שמונה ביום ראשון. זה מגרש קשה וקרית שמונה בתקופה טובה".

עוד בנושא
עסקת השנה: מכבי נתניה לא היתה יכולה לצפות ליותר מגיא מלמד
ערן זהבי חזר לסגל הנבחרת לסקוטלנד, עטר, שכטר, מיכה ואצילי בחוץ
שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע התבקשו להגיע עם נשים למשחקי החוץ במחזור הקרוב

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"נגד הפועל חיפה פתחתי וכבשתי ומול סכנין עליתי מהספסל". ריקן/אדריאן הרבשטיין

על העובדה שבכל שבוע יש קרב קשה על ההרכב ועל מקום בסגל, אמר ריקן: "יש שינויים בהרכב כמעט בכל שבוע. נגד הפועל חיפה פתחתי וכבשתי ומול סכנין עליתי מהספסל. כל השחקנים במכבי תל אביב יודעים שהם צריכים להיות מוכנים. תיכף יתחיל גם הגביע. אני יודע שצריכים אותי, אז משתמשים בי ואני לוקח את זה למקום חיובי. יש הרגשה בחדר ההלבשה שגם אם אתה לא בסגל, אולי תהיה בהרכב במחזור שלאחר מכן. כל השחקנים במכבי תל אביב איכותיים מאוד".

על העובדה שירדו מספר שחקנים של מכבי תל אביב מסגל הנבחרת, אמר ריקן: "מי שלא הוזמן צריך להוכיח שמקומו בסגל במשחק הבא. אין משהו אחר. אנחנו רוצים לצאת לפגרת הנבחרת עם ניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully