וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע התבקשו להגיע עם נשים למשחקי החוץ במחזור הקרוב

6.11.2018 / 10:40

המנהלת פנתה עם הבקשה לקבוצות ליגת העל במטרה לקדם מלחמה באלימות נגד נשים, הקבוצות ציינו שזו תהיה בעיה בשל המרחק. אלי דסה צפוי להמשיך להיעדר בקרית שמונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ושאר קבוצות ליגת העל קיבלו בימים האחרונים מיילים ממנהלת הליגה ובהם הם מתבקשים להגיע למשחקי החוץ במחזור הקרוב בליווי נשות השחקנים, בנות זוגם או האמהות שלהם. במנהלת הסבירו כי במסגרת שיתופי הפעולה שהם עושים עם עמותות שונות לקידום עניינים חשובים, ייערך לפני כל המשחקים במחזור הקרוב טקס לעידוד מלחמה באלימות נגד נשים. על מנת לקדם את הרעיון החשוב, התבקשו השחקנים לעלות לפני המשחק עם אשה הקרובה אליהם.

במכבי תל אביב וגם במ.ס. אשדוד שקיבלה את אותה הבקשה מיהרו לפנות בחזרה למנהלת ולהסביר כי הם יקיימו במחזור הקרוב משחקי חוץ בצפון בשעת לילה מאוחרת והם לא יוכלו להביא אשה הקרובה לכל שחקן. מכבי תל אביב תשחק ביום ראשון בקרית שמונה ואשדוד ביום שני בסכנין.

במנהלת ביקשו לנסות בכל זאת למצוא פתרון כדי שהטקס יהיה מכובד ושנשים הקרובות לשחקנים ישתתפו בו. באר שבע תקיים ביום ראשון משחק חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים וסביר להניח שהיא תוכל לצרף מספר נשים שיעלו עם השחקנים. בכל מקרה קיבלו אמש בקבוצות הבהרה כי הם מתבקשים לעשות הכל כדי לצרף לנסיעות החוץ את הנשים, אך הוסיפו כי הם מבינים את הבעייתיות הכרוכה בהסעת הנשים באוטובוס מיוחד למשחק החוץ בשעה כל כך מאוחרת.

בתוך כך המשיכו הבוקר במכבי תל אביב בהכנות למשחק בקרית שמונה ממנו צפוי להיעדר פעם נוספת המגן הימני אלי דסה שלא התאמן אתמול באימון הערב עם הקבוצה. דסה צפוי להחמיץ את המשחק ואת מקומו ימלא שוב מאור קנדיל שכבש שער המשחק האחרון ושיחק היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully