וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: ערן זהבי חוזר לסגל למשחקים מול גוואטמלה וסקוטלנד, כוכבי מכבי תל אביב בחוץ

6.11.2018 / 13:14

הרצוג פרסם את הסגל למשחקים הקרובים: מיכה, עטר, אצילי, שכטר ועטר בחוץ. אלמוג כהן וגולסה חזרו, כמו גם סולומון. אין הפתעות בסקוטלנד

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

נבחרת ישראל מתכוננת לשני המשחקים הקרובים שלה - משחק ההכנה מול נבחרת גואטמלה ב-15 בנובמבר (20:15) ולמפגש המכריע בחוץ מול נבחרת סקוטלנד במסגרת המשחק האחרון של הבית המוקדם בליגת האומות (20 בנובמבר, 21:45) - והיום (שלישי) פרסם המאמן אנדי הרצוג את הסגל.

ערן זהבי, שנעדר מהמשחקים הקדומים בגלל פציעה ולא לקח חלק בניצחונות על אלבניה וסקוטלנד, חזר לסגל. אלמוג כהן חזר מפציעה, וזה הזימון ראשון שלו בעידן הרצוג (משחק קודם במרץ מול רומניה). עומר אצילי, שמציג כושר חיובי במדי המוליכה מכבי תל אביב, שוב נותר בחוץ, כמו גם אלירן עטר ואיתי שכטר שזומנו בחודש שעבר רק כמחליפים, אחרי שזהבי ובן שהר נגרעו בגלל פציעות. מנור סולומון חזר על חשבון עוואד, לואי טהא בסגל על חשבון איתן טיבי, אייל גולסה נכלל על חשבון דן איינבינדר.

אלי דסה, שנעדר מהמשחקים האחרונים של מכבי תל אביב בגלל פציעה, נכלל בסגל, כמו שחקנים נוספים מהקישור של המוליכה - דן גלזר, אייל גולסה ודור פרץ. סבע ושהר מהחוד של באר שבע נכללים בחלק הקדמי של הרצוג.

עוד בנושא:

ערן זהבי בראיון בסין: "נבחרת ישראל בתהליך בנייה מחדש, יש לי אחריות בזה"
"יענקל'ה אני זמין": הרשת מגיבה לפרשנות של אלי גוטמן במשחק של מכבי חיפה
אמא תרזה של הכדורגל: מכבי חיפה נותנת לכולם, חוץ מלעצמה
בני סכנין מתלבטת אם להחתים מאמן, או לחכות להתפתחויות בשוק

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. עידו שחם
ברוך השב. זהבי/עידו שחם

הסגל המלא

שוערים: אריאל הרוש (הפועל באר שבע), גיא חיימוב (מכבי חיפה), דני עמוס (מכבי נתניה).

הגנה: טאלב טואטחה (פרנקפורט), עומרי בן הרוש (לוקרן), שרן ייני (מכבי תל אביב), לואי טהא (הפועל באר שבע), שיר צדק (הפועל באר שבע), עאיד חבשי (מכבי חיפה), בן ביטון (הפועל באר שבע), אלי דסה (מכבי תל אביב).

קישור: מנור סולומון (מכבי פתח תקוה), ביברס נאתכו (אולימפיאקוס), דן גלזר (מכבי תל אביב), דור פרץ (מכבי תל אביב), אייל גולסה (מכבי תל אביב), בירם כיאל (ברייטון).

התקפה: ערן זהבי (גוואנגז'ו ר.פ), תומר חמד (קווינס פארק רייינג'רס), מונאס דאבור (רד בול זלצבורג), בן שהר (הפועל באר שבע), דיא סבע (הפועל באר שבע).

עוד באותו נושא

ערן זהבי בראיון בסין: "נבחרת ישראל בתהליך בנייה מחדש, יש לי אחריות בזה"

לכתבה המלאה

הסגל המלא

סגל נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סגל נבחרת ישראל/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

גם יריבת ישראל בליגת האומות, סקוטלנד, פירסמה את סגל המשחקים שלה לקראת צמד המשחקים מול אלבניה (17.11) וישראל (20.11). הסקוטים יודעים שניצחון בצמד המשחקים יבטיח להם את המקום הראשון בבית, ואפילו נקודה במשחק החוץ נגד אלבניה וניצחון בבית על ישראל יספיקו גם כן.

צ'רלי מאלגרו, ג'ון סוטר, סטיבן נייסמית' ולי גריפית'ס הפצועים בחוץ, ומי שחזר לסגל הוא חלוצה של שפילד וונסדיי, סטיבן פלטשר. למרות הפציעה והסיכוי הנמוך לשחק, המאמן אלכס מקליש החליט להכליל את צ'רלי מאלגרו בסגל.

סגל נבחרת סקוטלנד

הקמפיין של גוטמן - בעד ונגד - והקאמבק של בוזגלו: הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully