וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא תרזה של הכדורגל: מכבי חיפה נותנת לכולם, חוץ מלעצמה

מכבי חיפה הנדיבה משלמת למנהל מקצועי שהלך, למאמן שעזב, לעוזר מאמן שלא רוצה לאמן - ומאמן - ואתמול חטפה מבוזגלו המשתקם אחרי שמימנה בעצמה את הניתוח והטיפולים. סיכום מחזור 9, כולל: הטמטום הכרוני של סכנין והחילוף הכי מרשים של קלינגר - לשלוח את חוגג להייטק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

האצטדיון בחיפה - הרי זה לא באמת יכול היה להיות אחרת. זה קורה הרבה באמריקה אבל מדי פעם גם בישראל, הסיפור מספר את עצמו וכולנו ניצבים. דקה לפני הבעיטה ערן לוי מפנה את מקומו, והנרטיב שפנטזנו עליו - "בעיטה חופשית מכרעת לזכות בית"ר, ערן לוי או מאור בוזגלו, מי בועט? ויותר חשוב, איך יגיב מי שלא יבעט" - ייבחן לפעם אחרת. רבע שעה מאז נכנס, בוזגלו הניח את הכדור ובאותה מידה יכול היה להניח אותו בעיגול האמצע, עד כדי כך ברור היה היעד. ובגלל הרי שהסיפור מספר את עצמו כאן, ואנחנו לא קובעים כלום, מכבי חיפה פינקה את האקס בחומה שנראית כמו לחם דגנים. כמו בסן סירו, גורש מאחוריו, שלושה בית"רים בחומה, החליפו מתכונים, כשהקארמה בעצמה ניגשה לבעוט.

עוד בנושא:

נראית כמו אינברום: בית"ר שוב הפציעה, השאלה אם תשמור על יציבות
מכבי חיפה: אלי גוטמן עשוי להתמנות כבר היום, "זו לא התרופה היחידה"
שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע התבקשו להגיע עם נשים למשחקי החוץ במחזור הקרוב

בוזגלו בטח נהנה לראות איך מחבר הסיפור מבחין בין הפועל באר שבע למכבי חיפה. כי במפגש הראשון מול האקסית מבאר שבע, הוא קרע את הרצועה - זה היה היום הכי עצוב בחייו; אבל אתמול בוזגלו פגש אקסית אחרת, ועל כל באר שבע יש מכבי חיפה, אליה הגורל מתאכזר כמעט כמו שהיא מתאכזרת לעצמה. גם מאור ידע שזה ברשת עוד לפני שבעט. "אם תשאל את אישתי", סיפר, "אמרתי לה כבר לפני שבוע, 'דקה 70, בעיטה חופשית, רשת עליונה, צד שמאל'".

"דקה 61", תיקן הדובר אושרי דודאי, אבל את בוזגלו ואת הסיפור זה פחות עניין. הכוכב כאילו לא חגג, אבל חגג כמו שמזמן לא חגג, כמעט שנתיים, למעשה. והפוליטיקאי שבו יסביר את הפאסון ב"שיחקתי נגד קבוצה ששיקמה אותי", אבל הרי שזו בדיוק אותה הקבוצה שלא רצתה אותו. שלא האמינה בו. אתמול גרס מישהו שזה אפילו לא היה עניין של כסף אלא הולנדים. הם לא רצו אותו, מקצועית - כך סופר. כך שיעקב שחר, שבכל הפרקים של "בובה של לילה" ביחד לא נעקץ כמו שהוא נעקץ במציאות, שילם לבוזגלו על הניתוח ועל הטיפולים, וכקבלה חטף את הגולאסו על הראש. וזה מה שמכבי חיפה הפכה להיות. רוב מאס - מדהים שזה שוב הוא! - קונן על טעויות שחקניו אבל הלו, ההנהלה טועה הרבה יותר מעוואד וגם מחיימוב. ומכבי חיפה הזו חוטפת גול משחקן שהיא הבריאה בכספה, בזמן שהיא משלמת למנהל מקצועי שהלך (איזו נדיבות!), למאמן שעזב (איזו חמלה!), על הקווים שלה עומד מאמן שהצהיר שהוא לא רוצה להיות מאמן, והמאמן הבא שלה, כנראה, מנתח את ליקויה בשידור ישיר בטלוויזיה.

אז עם כל הכבוד לבוזגלוס, הריאליטי האמיתי כאן הוא על מכבי חיפה. הקבוצה שמשלמת הכי הרבה כדי לעשות הכי מעט. אמא תרזה של הכדורגל. עקיצה טבעית.

עוד באותו נושא

נראית כמו אינברום: בית"ר שוב הפציעה, השאלה אם תשמור על יציבות

לכתבה המלאה

הקמפיין של גוטמן - בעד ונגד - והקאמבק של בוזגלו: הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully