וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי בראיון בסין: "נבחרת ישראל בתהליך בנייה מחדש, יש לי אחריות בזה"

החלוץ הישראלי דיבר על הנבחרת הלאומית: "זה כבוד לשחק עבורה, אני פטריוט". בשורה טובה מכיוון סקוטלנד: נייסמית' וגריפית'ס פצועים וייעדרו מהמפגש ב-20 בנובמבר בליגת האומות

שחקן נבחרת ישראל, דור פרץ, מול שחקן נבחרת סקוטלנד, סטיבן נייסמית'. ברני ארדוב
פחות כאב ראש להרצוג. סטיבן נייסמית' מקדים את דור פרץ/ברני ארדוב

בעוד קצת יותר משבועיים, ליתר דיוק ב-20 בנובמבר תתארח נבחרת ישראל אצל נבחרת סקוטלנד למשחק במסגרת המחזור האחרון בשלב הבתים של ליגת האומות, משחק שבו תיקו ומעלה יעלה אותנו לשלב הפלייאוף שממנו אפשר לעלות גם ליורו. היום (שלישי) הגיעו מסקוטלנד דיווחים "מעודדים מאוד" מזווית המבט הישראלית לפיהם לי גריפית'ס וסטיבן נייסמית' צמד החלוצים של הסקוטים פצועים ויחמיצו את ההתמודדות מול ישראל בקרב הישיר על המקום בפלייאוף.

נייסמית', מלך שערי הליגה הסקוטית עם שבעה כיבושים עד כה, ייעדר כשמונה שבועות בגלל קרע בסחוס בברכו והוא ייאלץ לעבור ניתוח. לגבי גריפית'ס הפציעה חמורה פחות, אבל מאמנו בסלטיק ברנדן רודג'רס אמר שהוא "אפילו לא קרוב לכשירות והוא לא צפוי להיות כשיר למשחקים של הסקוטים מול אלבניה וישראל".

לי גריפית'ס, שחקן נבחרת סקוטלנד. GettyImages
גם הוא יחסר למקליש. לי גריפית'ס/GettyImages

סקוטלנד, שהפסידה לישראל 2:1 מוקדם יותר החודש, תפגוש את אלבניה ב-17 בנובמבר, שלושה ימים לפני שהיא תארח את ישראל. נייסמית' היה הבחירה הראשונה של אלכס מקליש מול בלגיה בתבוסה 4:0 וגם הבקיע ב-0:2 הביתי של הסקוטים מול האלבנים בפתיחת הקמפיין.

פרט לשני החלוצים, המאמן אלכס מקליש לא יוכל להשתמש גם בשירותיו של הקשר ג'יימס מקארת'ור, שהודיע על פרישה מהנבחרת אחרי 32 הופעות וארבעה שערים בשבע שנים. קשר קריסטל פאלאס בן ה-31 לא היה כשיר מאז תחילת העונה, אך היה בתוכניות של המאמן ואמש הודיע : "התלבטתי ארוכות לגבי ההחלטה הזו ואני מרגיש שהדרך היחידה שלי לשמור על כושר כדי לחזור להתחרות ברמות הגבוהות היא לפרוש מכדורגל בינלאומי. אני רוצה להודות למאמנים, לצוות ולכל השחקנים איתם שיתפתי פעולה במהלך תקופתי בנבחרת. היה לי הכבוד. אני מאחל לאלכס מקליש ולנבחרת רק הצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. אתר רשמי גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
"הנבחרת בתהליך בנייה מחדש". ערן זהבי/אתר רשמי, אתר רשמי גוואנגז'ו R&F

בעניין אחר, ערן זהבי העניק היום ראיון לכלי התקשורת בסין, ובו בין היתר דיבר על הנבחרת הלאומית: "נבחרת ישראל נמצאת עכשיו בבנייה ואני מבין מה האחריות שלי בתהליך הזה. לשחק בנבחרת הלאומית זה כבוד גדול, אני פטריוט. חזרתי מהפציעה ומההיעדרות ממושכת, אבל אני מרגיש ביטחון שאוכל לשחק אפילו טוב יותר".

זהבי התייחס גם לתרבות הכדורגל כאן ובסין: "בישראל תרבות הכדורגל חיה גם מחוץ לאצטדיון, ואילו כאן בסין אמנם יש התלהבות מהמשחק, אבל ברחוב לא תרגיש אותה. אנשים לא יזהו שחקנים ברחוב. אני מקווה שזה ישתנה".

החלוץ הישראלי, שנאלץ לפספס מספר משחקים העונה בעקבות אותה פציעה בקרסול, נמצא כעת במקום השלישי בטבלת הכובשים בליגה, אך הוא בטוח: "אם לא הייתי נפצע, דברים היו נראים אחרת". בנוסף, הוא התייחס גם לזרים בליגה הסינית: "ברוב המקרים, שמות גדולים שמגיעים לליגה הסינית עושים זאת בעקבות הכסף הגדול. כדי לייצר מחויבות, צריך שהשחקן יראה בכדורגל יותר מסתם משחק. כסף לא יכול להיות המניע היחידי, וזו תופעה שמתרחשת גם בישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully