וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת השנה: מכבי נתניה לא היתה יכולה לצפות ליותר מגיא מלמד

6.11.2018 / 15:30

הפועל באר שבע עדיין משלמת חלק מהמשכורת של החלוץ, אבל זו לא הסיבה היחידה שהטרייד הגדול הולך ומתברר כגניבת העונה: "כשגיא ובצ'יראי ירוצו ביחד, הם יכולים להשכיח את דיא סבע וערן לוי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

אחרי השער שכבש גיא מלמד לרשת הפועל באר שבע לפני עשרה ימים, פורסם באחת הרשתות החברתיות שבינואר תציע האלופה לאייל סגל שני מיליון יורו ואת דיא סבע עבור החלוץ הלוהט. מאז אותה הלצה, הספיק מלמד לכבוש עוד צמד שערים בשבת האחרונה והביא למכבי נתניה שלוש נקודות חשובות מאוד. עד כה יש לו כבר חמישה שערים, אחד מהם היה בכלל במדי באר שבע, שער החוץ היחיד של האלופה עד עכשיו במשחק בקרית שמונה.

בנתניה ידעו כבר במהלך העונה שעברה שבאר שבע מעוניינת מאוד בסבע. במחזור האחרון אשתקד הגיעה הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לטרנר וחטפה שישייה. שלושה מהשערים היו מהרגליים של מלמד, אותו הכירו בנתניה היטב עוד כששיחק במכבי פתח תקוה והרשית לא פעם מול היהלומים. כשבאר שבע החלה להתעניין ברצינות בסבע בקיץ, הבהירו בנתניה שמלמד חייב להיות חלק מהעסקה. ברק בכר ואלונה ברקת שמחבבים מאוד את השחקן אותו רכשו ממכבי פתח תקוה לא הסכימו, והטרייד הוקפא. "רק כשבאר שבע הבהירה שהיא מסכימה להכניס את מלמד לעסקת סבע, נפתח הפתח למעבר", הדגישו השבוע בנתניה. "אם באר שבע היתה מתעקשת לא לשחרר את גיא, קרוב לוודאי שלא היה טרייד".

עוד בנושא:

מתי הפועל באר שבע תתחרט על עסקת גיא מלמד?
שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע התבקשו להגיע עם נשים למשחקי החוץ במחזור הקרוב
הפועל חדרה: עלי חטיב הושעה לשבוע מהאימונים

העסקה מדהימה במונחים של הכדורגל הישראלי. סבע תומחר בסכום של 2.44 מיליון יורו. הוא עצמו קיבל 240 אלף יורו כי החזיק 10 אחוז מהכרטיס. לנתניה נותרו 2.2 מיליון יורו, אך 300 אלף יורו קוזזו, דמי הכרטיס של מלמד. באר שבע שילמה על החלוץ 300 אלף יורו וקיבלה אותם חזרה מנתניה, במה שנראה היום כסכום מגוחך עבור השחקן שמשכיח בינתיים את העזיבה של ערן לוי ודיא סבע ביחד. זאת ועוד: בנתניה גם התעקשו שבאר שבע תישא בחלק משכרו של מלמד.

לאייל סגל, זה ידוע, יש רצון לייצר חדר הלבשה מאוד אחיד במשכורות. תמיד יהיו חמישה או שישה שחקנים שמרוויחים סביב 150 אלף דולר ולא מעבר. סבע היה אמור להיות היוצא דופן אחרי העונה שעברה: במועדון שדרגו את שכרו והוא היה אמור להרוויח מעל 200 אלף דולר אם היה נשאר. כשמלמד צורף, התעקשו בקבוצה שבאר שבע תשלם רבע מהחוזה שלו מאחר שבנתניה לא יודעים לשלם כאלה סכומים. האלופה הסכימה והעבירה לשחקן 25 אחוז מהמשכורת לעונה הקרובה.

עוד באותו נושא

שחקני מכבי תל אביב והפועל באר שבע התבקשו להגיע עם נשים למשחקי החוץ במחזור הקרוב

לכתבה המלאה

מלמד פורע את השטרות שהוא קיבל והרעב, כך מציינים בקבוצה, נראה גם באימונים. מי שסוגר מעגל מאוד יפה עם השחקן הוא המאמן שי ברדה. כשהחלוץ שיחק בנערים של הפועל כפר סבא בגיל 16, ברדה היה המאמן שלו. שנתיים אימן אותו והוא מכיר אותו הכי טוב. מאז שניהם התקדמו ונפגשו שוב בבוגרים של נתניה. "אנחנו מחכים שבצ'יראי יתאושש מהפציעה שלו ויתחיל לרוץ ביחד עם גיא באותו הרכב", אומרים בקבוצה. "שניהם יחד יכולים באמת להשכיח את החיסרון של דיא וערן. הרעב הזה של מלמד זה בדיוק מה שחיפש אייל סגל וזה התלבש לו מצוין".

בשבת הקרובה יפגוש מלמד את מכבי פתח תווה, במדיה עשה את פריצת הדרך האמיתית שלו. גם אבי לוזון יודע שבמונחים שלו, הוא מכר את מלמד בגרושים. הדבר האחרון שהוא ודאי ירצה לקבל זה עוד מכה מהחלוץ הכי חם בליגה.

גיא מלמד שחקן מכבי נתניה. דני מרון
יחגוג על אקסית נוספת? מלמד/דני מרון

הקמפיין של גוטמן - בעד ונגד - והקאמבק של בוזגלו: הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully