וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט עשוי להצטרף בקיץ כמנהל מקצועי במכבי חיפה

20.12.2018 / 10:02

גורמים ששוחחו עם המאמן הבינו ממנו שבניגוד לעבר הוא שוקל חזרה לארץ בקיץ הקרוב. מרקו בלבול יעביר היום אימון בכורה. איתי מרדכי צפוי להישאר בתפקיד העוזר, אברהם פאס עשוי לקבל תפקיד מקצועי

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

האם אברהם גרנט בדרך חזרה לכדורגל הישראלי? גרנט עשוי להצטרף בקיץ לתפקיד של מנהל מקצועי למכבי חיפה, כך לפי גורמים בסביבתו של מאמן העבר של צלסי. בשנים האחרונות רצה כמה פעמים הבעלים של חיפה יעקב שחר להחזיר את גרנט בתפקיד כזה או אחר, אלא שהמאמן סירב לחזור לישראל.

לפי אותם גורמים, בניגוד לעבר, בשבועות האחרונים גרנט שוקל לחזור לישראל ורק תפקיד במכבי חיפה עשוי אכן להחזיר אותו. עוד נודע לוואלה! ספורט שבשבועות האחרונים גרנט דיבר לאחר עזיבתו של אלי גוטמן עם אנשי מקצוע שזוהו בעבר עם מכבי חיפה וסיפר להם שישנה אפשרות שיחזור בקיץ למכבי חיפה.

"אברהם הפעם שוקל ברצינות לחזור וזה שמרקו בלבול מאמן יקל עליו את זה כי הוא סומך עליו בעיניים עצומות", הסביר גורם ששוחח עם גרנט לאחרונה, "ממה שאני מבין גם במכבי חיפה רוצים אבל בכל מקרה זה לא ייצא לפועל העונה אלא אם כבר רק בתחילת העונה הבאה". לפי אותם גורמים, גרנט משאיר לעצמו את האופציה למצוא משהו בליגה האנגלית עד הקיץ, ואם זה לא יקרה הוא ייכנס לשיחות עם חיפה.

גרנט בן ה-63, החל את קריירת האימון המפוארת שלו בהפועל פתח תקוה בשנות ה-80 המאוחרות ותחילת שנות ה-90, כאשר את מכבי חיפה הוא אימן בין השנים 2000 ל-2002 ועם מרקו בלבול כעוזרו זכה בשתי אליפויות עם הירוקים לאחר בצורת של שבע שנים עם כוכבים כמו יוסי בניון, איגביני יעקובו, ג'ובאני רוסו, יניב קטן, ננאד פראליה, אריק בנאדו ואחרים. אחרי הקדנציה המוצלחת בחיפה, גרנט מונה למאמן נבחרת ישראל וב-2006 החל את המסע האירופי שלו כששיא הקריירה שלו היה כמובן ההגעה לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי ב-2008.

עוד בנושא:

עונה לא פיננסית: ההימור הכלכלי של יעקב שחר
מרקו בלבול חתם לעונה וחצי כמאמן מכבי חיפה
הפועל חדרה: פער של 150 אלף דולר עם מכבי חיפה על קווין טאפוקו

אברהם גרנט נבחרת ישראל כדורגל. ברני ארדוב
יחזור לכדורגל הישראלי? אברהם גרנט מימי הנבחרת/ברני ארדוב

בתוך כך, הבוקר קיים מרקו בלבול את אימון הבכורה שלו, אסף את שחקניו לשיחה ראשונה והחל בהכנות למשחק הגביע מול הפועל מרמורק. בשלב זה צפוי איתי מרדכי להישאר כעוזרו כאשר ייתכן וגם אברהם פאס אותו בלבול מעריך מאוד, יקבל תפקיד במערכת או בצוות המקצועי או כחלק ממערך הסקאוטינג כנציג באירופה. בלבול יעמוד על הקווים כבר במשחק הגביע נגד הפועל מרמורק בשבת.

בלבול (51), שהעביר את רוב קריירת המשחק שלו במדים הירוקים, החל את קריירת האימון שלו בכרמל כששימש כעוזר מאמן בין 2002 ו-2005. בעונת 2014/15 שב לקדנציה שנייה, כמחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ', אך החזיק עד תום העונה. בין לבין עבד כעוזר מאמן במכבי נתניה, מכבי תל אביב ופרטיזן בלגרד, עם אברהם גרנט, וכמאמן ראשי בהפועל באר שבע, בני סכנין (שתי קנדציות), מכבי פתח תקוה והנבחרת הצעירה.

עוד באותו נושא

עונה לא פיננסית: ההימור הכלכלי של יעקב שחר

לכתבה המלאה
מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. בלבול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully