וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: פער של 150 אלף דולר עם מכבי חיפה על קווין טאפוקו

19.12.2018 / 17:40

הירוקים הגישו הצעה של 350 אלף דולר על הקשר הצרפתי, חדרה דורשת חצי מיליון דולר והירוקים עשויים לשפר את ההצעה על מנת להחתימו

שלומי גבאי

פער של 150 אלף דולר מפריד בין מכבי חיפה להפועל חדרה בנוגע למעבר של הקשר קווין טאפוקו לכרמל. כזכור, עוד בזמן כהונתו של אלי גוטמן כמאמן, הירוקים סימנו את הצרפתי כמועמד מוביל. כעת הוגשה הצעה של 350 אלף דולר לחדרה עבורו, אלא שזו דורשת חצי מיליון דולר.

בין המועדונים ישנם יחסים טובים מאוד, אך בחדרה הבהירו שמעבר של טאפוקו יהווה מכה מקצועית קשה ולכן הם חייבים לקבל סכום שיעזור להם מבחינה כלכלית. בחיפה מאוד רוצים לראות את הקשר בן ה-24 מגיע, והם עשויים לשפר את ההצעה על מנת להחתימו.

השחקן בכל מקרה לא יחתום באופן רשמי עד אשר יתקבל אישור ממאמן קבוע של מכבי חיפה, שיאשר את המהלך. במקביל לכך, בחדרה גם ממתינים לראות האם חיפה מתכוונת להחזיר את אחד מהמושאלים שלה לחדרה למדים הירוקים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה להפועל חדרה: שוקלים להחזיר את המושאלים בינואר
הערכות שמרקו בלבול ימונה במכבי חיפה אחרי שיחה נוספת עם יעקב שחר

קווין טאפוקו שחקן הפועל חדרה. ברני ארדוב
יעבור למדים הירוקים? קווין טאפוקו/ברני ארדוב

בחדרה טרם התקבלה החלטה נוספית בנוגע לסטיבן ריברי. בצוות המקצועי בטוחים שאחיו של כוכב באיירן מינכן פרנק ריברי הוא שחקן איכותי, אבל הבהירו לו שלא יוכלו להחתימו עד אשר יתברר האם אחד מהזרים שנמצאים כרגע בקבוצה יימכר. במועדון גם ממתינים להחלטה סופית של בית המשפט, שיחליט האם לאפשר לעיריית חדרה להזרים כספים למועדון.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה הודיעה להפועל חדרה: שוקלים להחזיר את המושאלים בינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully