וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הערכות שמרקו בלבול ימונה אחרי שיחה נוספת עם יעקב שחר

19.12.2018 / 9:17

הנשיא והמאמן ישוחחו היום פעם נוספת. ווקאנוביץ' וטאפוקו על הפרק, נטייה לא לממש את האופציה על ניקיטה רוקאביציה

יוסי ציפקיס

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ומאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול צפויים לשוחח היום (רביעי) פעם נוספת אחרי הפגישה אתמול וההערכה היא שהאחרון ימונה למאמן הקבוצה היום או לכל המאוחר מחר. בלבול ושחר ניהלו שיחה טובה מאוד אתמול בעיקר על נושאים מקצועיים והיום הם צפויים לדון בתנאי השכר והחוזה של המאמן.

שחר יציע לאיתי מרדכי להישאר בתפקיד עוזר המאמן כאשר גם בלבול אינו מתנגד לכך. עם זאת, בקבוצה יחכו לתשובה סופית של מרדכי, שאמר כבר כמה פעמים שהוא "איש מכבי חיפה" ויסכים לקבל כל תפקיד במערכת.

בלבול יקבל קרדיט לבצע שינויים בסגל כששני השמות המרכזיים שעומדים על הפרק עם של חלוץ נאפרדק אלכסה ווקאנוביץ', וקשר הפועל חדרה, קווין טאפוקו. המאמן ששימש בעבר כעוזר בפרטיזן בלגרד, מעורה מאוד בכדורגל הסרבי והוא יבקש חוות דעת על ווקאנוביץ' מאנשים עליהם הוא סומך במדינה הבלקנית. אטיין ריינן (הוצע להפועל רעננה) ומיכיל קראמר יעזבו ובלבול יצטרך להכריע בנוגע לסיידובה סומא.

מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול. GettyImages
המינוי מתקרב. בלבול/GettyImages

במכבי חיפה נוטים לא להאריך את חוזהו של ניקיטה רוקאביציה. לאוסטרלי הסכם עד תום העונה ולירוקים יש אופציה להאריך אותו, אבל כרגע הכוונה היא לא לעשות זאת. החלטה סופית תתקבל רק בעוד כמה חודשים.

ארגוני האוהדים של הקבוצה מנסים לארגן מחאה מחוץ לאצטדיון במשחק הגביע נגד הפועל מרמורק ביום שבת. יעקב שחר קיבל עשרות הודעות תמיכה מאוהדים שביקשו לחזק אותו לנוכח המחאה, אבל הארגונים קוראים לחרם ואתמול גם "הקופים הירוקים" הצטרפו לקריאה לא להיכנס לאצטדיון במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully