וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול חתם לעונה וחצי כמאמן מכבי חיפה

19.12.2018 / 21:28

מאמן רביעי לירוקים העונה: שחקן העבר עוזב באופן מיידי את תפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה ושב לקדנציה שלישית במועדון, לאחר ששימש כעוזר בין 2002 ו-2005 וכמאמן ראשי ב-2014/15

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: רן צימט

אנחנו רק בחודש דצמבר ומכבי חיפה סופרת מאמן רביעי (!) העונה. אחרי פרד רוטן, אלי גוטמן ואיתי מרדכי (ואפשר גם להוסיף את רוב מאס שעמד על הקווים), מינו היום הירוקים את מרקו בלבול למאמן לעונה וחצי. שחקן העבר של החיפאים יעזוב באופן מיידי את תפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה וינסה להציל מה שנשאר להציל מהעונה הקשה שעוברת על המועדון.

מרקו בלבול אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "שמח לחזור ולאמן במכבי חיפה. מצפה לי אתגר גדול מאוד ואני מאמין שאעמוד בו ואצליח". יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "אני מאחל למרקו ולקבוצה הצלחה".

עוד בנושא

שני זרים כבר על הפרק: השיחה המכריעה בין בלבול לשחר
אתמול: שחר קיבל את אישור ההתאחדות ונפגש עם בלבול

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברוך השב. בלבול/אדריאן הרבשטיין

בלבול (51), שהעביר את רוב קריירת המשחק שלו במדים הירוקים, החל את קריירת האימון שלו בכרמל כששימש כעוזר מאמן בין 2002 ו-2005. בעונת 2014/15 שב לקדנציה שנייה, כמחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ', אך החזיק עד תום העונה. בין לבין עבד כעוזר מאמן במכבי נתניה, מכבי תל אביב ופרטיזן בלגרד, עם אברהם גרנט, וכמאמן ראשי בהפועל באר שבע, בני סכנין (שתי קנדציות), מכבי פתח תקוה והנבחרת הצעירה.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: המחאה נגד שחר צפויה להחריף, שחקן: "אנחנו קבוצה ברמה נמוכה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully