וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגוס יאקומאקיס הסכים, מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם לצירופו

6.12.2018 / 23:30

על פי גורמים המעורבים בעסקה, חלוץ א.א.ק אתונה התרצה ומעוניין להגיע לישראל. מתווה עסקת ההשאלה כבר סוכם עקרונית בין המועדונים, אבל טרם הושגה הבנה בנוגע לדמי הרכישה בתום העונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משא ומתן מתקדם בין מכבי תל אביב לא.א.ק אתונה לצירופו של החלוץ היווני יורגוס יאקומאקיס. בין המועדונים כבר קיים הסכם עקרוני להשאלת החלוץ עד סוף העונה, אבל עדיין אין סיכום על הסכום שמכבי תל אביב תשלם בתום העונה אם תרצה לרכוש את כרטיסו. א.א.ק אתונה שמשחקת בשלב הבתים של ליגת האלופות מתעקשת על סכום גבוה מאחר שיאקומאקיס שותף העונה במפעל הבכיר של אירופה והוא נחשב לחלוץ צעיר ובעל פוטנציאל גדול.

השחקן עצמו התלבט בימים האחרונים בנוגע להצעה מכיוון שמטרתו היא לשחק והוא יודע שמכבי תל אביב קבוצה חזקה שרצה היטב בליגה והוא עלול למצוא את עצמו גם כאן נאבק על דקות משחק מול איתי שכטר. גורמים הקשורים למכבי תל אביב טענו הערב (חמישי) כי השחקן התרצה וכעת הוא שלם יותר עם המעבר, לאחר שהבין שוולאדן איביץ' הוא זה שרוצה אותו ולכן הוא מאמין שיוכל לשחק במכבי תל אביב הרבה יותר מאשר בא.א.ק אתונה. הוא גם הבין, כך טוענים בסביבת המועדון, שהוא חלוץ שונה משכטר ושהם יוכלו לשחק יחד במקרים מסוימים.

עוד בנושא:
יוסי אבוקסיס לקראת מכבי תל אביב: "צריך לחשוב חיובי ולא לוותר מראש"
מכבי תל אביב חגגה את התיקו של באר שבע: "פער של 12 נקודות צריך להספיק לאליפות"
ולאדן איביץ': "היינו צריכים את הניצחון הזה". ארון שוינפלד: "כיף לכבוש סוף סוף"

צפו בביצועיו של יאקומאקיס במדי פלטניאס

יאקמואקיס, שיחגוג את יום הולדתו ה-24 ביום ראשון, נרכש על ידי א.א.ק אתונה תמורת 300 אלף יורו בקיץ 2017, אחרי עונה בה כיכב במדי פלטניאס, קבוצה צנועה מכרתים, עם 11 שערי ליגה ב-26 משחקים. עונת הפריצה הזו הגיעה דווקא לאחר שהתגבר על פציעה קשה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, כשלפני כן היו לו בסך הכול ארבעה שערים בארבע עונות בהן קיבל דקות משחק מועטות. בא.א.ק שימש כמחליף לחלוצים ופתח רק פעמיים בעונה שעברה, אבל שער הליגה היחיד שלו היה אחד הגולים הזכורים והחשובים בדרך לזכייה באליפות, כשהשלים מהפך דרמטי וקבע 1:2 בחוץ מול אולימפיאקוס בדקה ה-94. פרט לכך כבש עוד שער בגביע.

גם העונה לא חל שיפור במעמדו של יאקומאקיס, שהסתפק עד כה בארבע הופעות כמחליף בליגה (88 דקות במצטבר) והבקיע שער אחד בגביע מול לאמיה, נגדה תשחק א.א.ק ביום שבת בליגה. במסגרת ליגת האלופות, קיבל החלוץ 47 דקות במצטבר, כשנכנס כמחליף בשני המשחקים מול אייאקס וגם בהפסד הביתי לבנפיקה. ב-2015 גם רשם שלוש הופעות במדי הנבחרת הצעירה של יוון.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של אורוש ניקוליץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully