וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חגגה את התיקו של באר שבע: "פער של 12 נקודות צריך להספיק לאליפות"

5.12.2018 / 7:50

השחקנים בצהוב חגגו את את אובדן הנקודות של האלופה, איביץ' הזהיר והזכיר שיש עוד יותר מחצי עונה. וגם: הדבר היחיד שמעניין את עטר, העבודה הקשה של שוינפלד והסיוט בדרך לנתניה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. השחקנים צהלו, איביץ' הזכיר שהעונה רחוקה מלהסתיים

את השער של נס זמיר מהפועל חיפה שלקח להפועל באר שבע עוד שתי נקודות יקרות, ראו שחקני מכבי תל אביב אתמול (שלישי) בחדר החימום באיצטדיון בנתניה בו יש מסך טלוויזיה גדול ועליו הוקרן המשחק מחיפה. צעקת 'יש' אדירה נשמעה במסדרונות חדרי ההלבשה בואכה אולם מסיבות העיתונאים. צהלות השמחה לימדו שעם כל הכבוד לשאר היריבות, הפועל באר שבע תישאר היריבה הברורה והמיידית. הצהובים בטוחים שזה שלהם העונה ואחרי הפנצ'ר במושבה בשבת האחרונה, הקבוצה חזרה לעצמה, למרות שברור לכולם שהיריבה מאשדוד חלשה במיוחד, אולי הכי גרועה בליגה.

"מצד אחד אשדוד לא יריבה ראויה ולא צריך לקחת יותר מדי ברצינות את התבוסה שהנחלנו לה, אבל מצד שני באר שבע שמטה עוד שתי נקודות והפער גדל ל-12 נקודות", אמר שחקן במכבי תל אביב אמש. "פער של 12 נקודות זה פער שצריך לסדר לנו אליפות". ולאדן איביץ', שנכנס לדבר עם התקשורת אחרי שקיבל את התוצאה מחיפה, לא התלהב והבהיר: "אליפות לא לוקחים בתחילת דצמבר ואתם כאן יותר זמן ממני כדי לספר שמכבי תל אביב לא זכתה באליפות בשלוש השנים האחרונות".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד
איביץ': "היינו צריכים את הניצחון הזה". שוינפלד: "כיף לכבוש סוף סוף"
נוער: מכבי תל אביב הודחה מליגת האלופות על ידי סיגמה אולומואוץ

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"רוצה לסיים את הקריירה במכבי תל אביב". אלירן עטר/יוסי ציפקיס

2. חזר לעניינים: אלירן עטר רק רוצה להישאר בקבוצה

זה היה המשחק שהחזיר לחיים את אלירן עטר. היה ברור שאיביץ' יחזיר אותו בשלב מסוים להרכב, ועטר גמל לו עם צמד שערים נאה. "אלירן רוצה לסיים את הקריירה במכבי תל אביב", הבהירו אמש בסביבתו. "זה מה שחשוב לו כרגע יותר מהכל. לקחת אליפות במכבי תל אביב ולהמשיך. מי שהעריך שאלירן יעשה בעיות ויעשה בלאגן, לא מכיר את המצב. אלירן כל כך מחובר לקבוצה ולשחקנים שהוא התאמן קשה, חרק שיניים וחיכה להזדמנות הראשונה. הוא יעשה הכל כדי שהחוזהו, שמסתיים בסוף העונה, יוארך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

3. הצרות הטובות של ולאדן איביץ'

איביץ' הודה אתמול: "קשה לי מאוד בבחירת אחד עשר השחקנים בכל משחק. השחקנים עושים לי חיים קשים וכאב ראש. נכון שאלו בעיות טובות למאמן, אבל זה לא קל לבחור מבין 18 שחקנים בכל משחק מי יהיו ה-11 שיפתחו". אתמול התראיין ג'ורדי קרויף במגרש פתוח בערוץ הספורט והודה כי עדיף להתנהג בקשיחות של איביץ' מול השחקנים ולא ברוך ובחברות שלו כפי שהתבטאה בעונה שעברה כשהוא אימן את הקבוצה.

"אתם תחליטו אם אני קשוח", אמר איביץ' אמש בהשוואה לקרויף אותו פגש באיצטדיון. "לכל אחד יש את הדרך שלו וכל אחד מנסה בדרך שלו להוציא מהקבוצה את המיטב. לקראת המשחק הקרוב מול בני יהודה יתקשה איביץ' להחליט מה יהיה ההרכב. דסה חזר מצוין אבל קנדיל היה טוב קודם. פיבן ממשיך להיות חזק במרכז ההגנה אבל יש את שרן ייני, ומה עם איתי שכטר ועומר אצילי שלא פתחו אתמול? איביץ' יודע שיהיה לו קשה, אבל מדובר בצרות טובות.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ארון שוינפלד. יוסי ציפקיס
כל כך רצו שיכבוש. שחקני מכבי תל אביב מברכים את ארון שוינפלד/יוסי ציפקיס

4. ארון שוינפלד יצליח לקנות את אמונו של איביץ'?

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה לתור אחר חלוץ, ארון שוינפלד חזר אתמול להרכב ואף כבש שער יפה בנגיחה. השחקנים מיהרו לשמוח איתו ודומה שהם כל כך רצו שהוא יכבוש. "זה בחור שעובד בכל יום ברצינות וכולם אוהבים אותו במועדון", אמר איביץ'. "אני שמח שיש לי שחקן כזה שלא משנה אם הוא משחק או שלא, הוא נותן מעצמו הכל וגורם לי לחשוב רק דברים חיוביים עליו". שוינפלד לא רוצה לעזוב את הקבוצה וגם אם הצהובים יצרפו חלוץ זר, הוא לא ימהר לעזוב.

5. אלי גוטמן, יואב זיו והסיוט בדרך לנתניה

א. איביץ' סיים את מסיבת העיתונאים שלו במילים חמות ששיגר לעבר אלי גוטמן. זה היה אחד מרגעיו היותר יפים של המאמן הסרבי במכבי תל אביב.

ב. לזיו אדלר השופט הרביעי ולדניאל בר נתן השופט הראשי נמאס מההערות של יואב זיו, שיודע בכל פעם לבוא מהספסל ולשאול למה לא הוציאו צהוב לשחקן יריב ולמה שלפו כרטיס לשחקן של מכבי תל אביב. אז בר נתן בא ועשה סדר לפני שהוא מרחיק את מנהל הקבוצה ששוכח מדי פעם שהוא כבר לא שחקן. בסוף זיו גם נכנס לחדר השופטים והתנצל, אז כמו שנאמר - מודה ועוזב ירוחם.

ג. חג או לא חג, אנשים בחו"ל, שעת לילה מאוחרת. מה זה משנה? שעתיים על הכביש מגוש דן לאצטדיון בנתניה. הסיוט ייגמר, אולי, בעונה הבאה עם הפתיחה המחודשת של אצטדיון בלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully