וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "היינו צריכים את הניצחון הזה". שוינפלד: "כיף לכבוש סוף סוף"

4.12.2018 / 22:29

שביעות רצון במכבי תל אביב לאחר ה-0:4 על אשדוד, המאמן החמיא: "כולם עובדים קשה ומי ששיחק ניצל את ההזדמנות". נעים: "זה לא כוחות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב שכחה מהתיקו הדרמטי במושבה, כשניצחה הערב (שלישי) ללא בעיות 0:4 את מ.ס. אשדוד באצטדיון בנתניה. המוליכה הבלתי מנוצחת קיבלה שערים מאבי ריקן, אלירן עטר (צמד) ואפילו מארון שוינפלד, עבורו היה זה גול ראשון בליגה מאז המעבר מהפועל תל אביב בינואר 2017. אלי דסה בישל פעמיים ונראה שהצהובים מוכנים לדרבי מול השנייה בטבלה בני יהודה במוצאי שבת.

עוד בנושא:
לפני המשחק: מכבי תל אביב ערכה טקס לכבוד ג'ורדי קרויף
בני יהודה ניצחה 0:2 בקרית שמונה עם צמד של ירדן שועה
גם מכבי חיפה חגגה עם 0:2 בחוץ, מול בני סכנין בדוחא

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מרוצה מההופעה. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב: "היינו צריכים את הניצחון הזה. היינו טובים מהרגע הראשון, יצרנו הרבה מצבים, הנענו טוב את הכדור והיינו אגרסיביים. התוצאה בהתאם. במשחקים הקודמים החמצנו מצבים רבים, בייחוד במחצית השנייה, ובשבת ספגנו שער בשנייה האחרונה. צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולהתמקד במשחק הבא. כל השחקנים שלנו עובדים קשה ומחכים להזדמנויות שלהם. שיחקנו עד עכשיו פעם בשבוע ולכן לא היה אפשר לשנות יותר מדי כדי לא לפגוע בקצב, אבל עכשיו יש שלושה משחקים בשבוע אז יכולנו לעשות שינויים".

ארון שוינפלד, שחגג שער ליגה ראשון במדי מכבי תל אביב: "כיף לנצח וכיף לכבוש סוף סוף. היה מאמץ קבוצתי, עשינו משחק טוב מאוד. הייתי צריך את זה, סבלתי מחוסר מזל זמן רב וזה קשה לחלוץ. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה. יש לי חוזה במכבי תל אביב, זה ארגון נהדר ואני רוצה להישאר".

יובל נעים, מאמן מ.ס. אשדוד: "הרגשה רעה מאוד. אנחנו לא מוכנים לרמות האלה, עשינו כל מאמץ. כבר מסתכלים קדימה כדי לחזק את הקבוצה ואני מאמין שנישאר בליגה. מכבי תל אביב קבוצה הרבה יותר טובה, זה לא כוחות כרגע. חשבנו שנעשה דברים מסוימים כדי להקטין את הפערים האלה, אבל זה לא הצליח. אם היו אומרים שניקח שלוש נקודות מקרית שמונה ומכבי תל אביב לפני שבוע, היינו חותמים על זה. נעלה את רמת המוטיבציה ואת רמת הנוקשות כדי להישאר בליגה. ידעתי לאן הגעתי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully